https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

donderdag 14 juni 2018

Kaartje voor Anna

 
 
Hoihoi, hier ben ik weer met een kaartje.
Ik maakte het zomaar voor onze kleindochter Anna. Het gaat super goed met het kleine meisje en ze groeit als kool...vandaag is ze 8 weken en kreeg ze de eerste prikjes en dat is altijd minder leuk natuurlijk.
We waren even op vakantie naar de Kanaaleilanden Jersey en Guernsey en in die week kregen mn dochter en schoonzoon een eerste echte big smile. Dat was zo'n mooi momentje hoorden we en toen ik haar weer voor het eerst zag van de week kreeg ik er ook eentje....zo lief en natuurlijk een tranentrekker...kan ik je verzekeren.

 
Welkom aan Anneke...leuk dat je mn blog wil volgen, dankjewel!
Ook wil ik GerJanne bedanken voor haar hulp om de privacy verklaring op mn blog te zetten...top meis dankjewel! (ik kreeg het niet voor elkaar)
 
Anna's kamer is klaar op een nieuwe deur en een radiatorombouw na...en hoop dat ze dat snel komen afmaken dan kunnen we het weer gaan inrichten.
Eind juli gaat mn dochter weer aan het werk dus gaan we oppassen...kijk er al naar uit!
 
Ik loop wat achter met reageren dus ga gauw eens kijken wat jullie allemaal weer voor moois gemaakt hebben. Tot de volgende post maar weer!
 
 
 


18 opmerkingen:

Nicolette zei

Wat een lief kaartje. En leuk dat je mag gaan oppassen, dat wordt genieten.
Groetjes Nicolette

GerJanne zei

Hoi Ellen, zo'n kleinkind zal wel een bron van vreugde en inspiratie zijn! EN dat je al een big smile van haar kreeg! Geweldig!! Je kaartje is heel lief !!
Fijn dat het opschiet met het kamertje voor Anna, je telt natuurlijk af.....

Scraptastisch zei

Wat een schattig kaartje voor Anna en ja wat een mooi moment als ze naar je lachen hè! Er komen nog veel meer mooie momenten hoor, hihi lekker van genieten Ellen!!!!
xx Gerie

Anita van Merode zei

Prachtige kaart voor Anna. Ik zie hier in de post een hele blijde oma. Geniet er maar van! Groetjes Anita

Marjan zei

Herkenbaar wat je schrijft over je kleindochtertje, heerlijk hè?
Het kaartje voor haar is superschattig, Ellen!
Fijn zo'n reisje naar de Kanaaleilanden, ik zou er ook graag nog eens heen gaan.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je een lieve kaart voor je kleindochter gemaakt Ellen. Ik lees wel dat je met volle teugen geniet van de kleine meid, leuk hoor.
Lieve groetjes Miranda

aussie aNNie zei

Hello dear Ellen, oh what a gorgeous card for Anna, so sweet as I am sure she is...big hugs.xx

Ellen zei

Test

Ellen zei

Nog een test

GerJanne zei

van mij ook een test....;-)

Ellen zei

Ik loop duidelijk heel erg achter... nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleindochter! Wat een bijzonder en kostbaar ‘bezit’ zal die kleine Anna zijn. Geniet van haar, maar dat komt vast wel goed. Kaartje voor haar is erg lief, leuk met al die beesten.

Maria V zei

Ook ik loop achter. Nog gefeliciteerd met je kleindochter. Wat een snoezig kaartje heb je gemaakt.

aussie aNNie zei

Sending hugs Ellen, have a lovely weekend.xx

Doris knippenenplakken zei

Hoi Ellen,
Ja super leuk he een kleindochter kan ik nu van meespreken hihi .
Wat een schitterende lieve kaart voor je kleindochter .
Geniet van je kleine meid Ellen . Lieve Groetjes Doris

Peninia / Gosia zei

A wonderful and beautiful job :)

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een mooi kaartje heb je gemaakt, idd ontroerend die eerste momentjes van de baby, herkenbaar. wat fijn dat je kunt en mag oppassen.

Monia - Monika Jakubowska zei

So cute card :)

Sarah - Crea S zei

Wat een prachtig kaartje! Zoooo lief! Groetjes, Sarah