https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

maandag 3 september 2018

Welkom baby Mia

 
 
Hoihoi, vandaag heb ik weer een geboortekaartje...voor de verandering haha. Mijn dochter koos het rompertje voor haar vriendin en ik maakte deze. De baby heet Mia...ze stuurde een geboortekaartje met veertjes en ik heb de veertjes terug laten komen. Gestempeld met distress-inkt en uit laten vloeien met water...dit ook gedaan in de binnenkant.
Versierd met stansjes en deze heb ik ook in de binnenkant terug laten komen.
 

 
Ik wil meedoen met de challenge bij:
 
ze vragen een babykaartje.
 
alles mag.
 
Bedankt voor jullie reacties op rompertje!
 



17 opmerkingen:

Giny zei

Prachtige babykaart.
Leuk he om zo'n kaartje persoonlijk te maken.
dan bedoel ik zoals je de veertje terug hebt laten komen.

Lieve groet Giny

Marjolein zei

Oh wauw wat mooi gedaan! Een heel lief kaartje! En leuk om het geboortekaartje terug te laten komen in jouw kaart, dat maakt het lekker persoonlijk.

Groeten,
Marjolein

alma.heijenk@gmail.com zei

wow wat een prachtig baby kaartje. mooi als je de kans hebt om het ontwerp van het geboorte kaartje kunt laten terugkomen.
ik heb een aantal blog berichten van je gemist. Mooie kaartjes heb je gemaakt.

!neke zei

Dat is een super leuk kaartje !!!!!!

Joanne kramer zei

Wat een mooie en lieve kaart! Groetjes Joanne

Marjan zei

Wat een schattig kaartje! Mooi en lief met met die veertjes en de leuke stans erop! Ouders vinden het altijd erg leuk als ze hun geboortekaartje terug zien komen in een felicitatiekaart, heb ik al eerder ook gemerkt. Dank je wel voor het meedoen met DCL, Ellen.

GerJanne zei

Hoi Ellen, wat een mooi kaartje en zo leuk dat je de veertjes laat terugkomen op deze kaart. En die stans heb je heel subtiel erop verwerkt. Prachtig vind ik dat.
En helemaal leuk dat de binnenkant ook bewerkt is....

Ellen zei

Hallo ellen, dank voor weer je bezoekje aan mijn blog, ik ben terug van heel lang weggeweest.
Wat ontzettend leuk om de veertjes uit het geboortekaartje op dit kaartje terug te laten komen, ik vind je kaart zo ontzettend leuk de ontvangers zullen dat zeer zeker ook zijn.
Groetjes, Ellen

aussie aNNie zei

Hello Ellen, gosh this is so beautiful and so pretty.xx

Caroline zei

Heel erg leuk gedaan zeg. En leuk dat je ook de veertjes laat terugkomen. Zo wordt het echt een persoonlijk kaartje.
Groetjes Caroline

z papieru robione zei

so sweet and pretty !!

Nelleke zei

Ik heb even terug gekeken, ik liep wat achter. Ik zag dat je ook niet heel veel poste maar wat je poste is geweldig. Heel persoonlijk allemaal, zoals de laatste twee kaartjes. Gezellig om twee dagen op je kleindochter te passen. Wat gaat het snel hè. Groetjes, Nelleke

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige baby kaartje, Ellen ! Leuk met de veertjes en deze kleurtjes .
Groetjes Doris

Nicolette zei

Wat een leuke babykaart.
Leuk dat je meedoet met onze challenge.
Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog.

Margot zei

Wat mooi en origineel! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hele mooie kleurtjes heb je voor dit lieve geboortekaartje gebruikt Ellen. Leuke stansjes en mooi dat je ook de binnenkant gedecoreerd hebt.
Lieve groetjes Miranda

anja curvers zei

Een heel erg gaaf babykaartje mooie kleuren heb je gebruikt. Bedankt voor je deelname aan DCL.