https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

donderdag 22 juni 2023

Succes met je nieuwe baan





Hoi, hier ben ik weer met een kaart voor de DCL-Challenge…ik zei het al in mn vorige post “weer zo’n leukerd”…deze loopt ook tot de 23e, morgen dus!


Zo leuk hiermee bezig te zijn en papier uit te zoeken wat geschikt was voor deze opdracht.
Ik vond 2 dezelfde vellen en ging aan de slag om de bloemen 3d te maken…lang geleden dat ik dit deed maar zeker weer leuk! Ik knipte ze ook nogmaals uit vellum…de opdracht was tenslotte vellum haha! Ik had ook bijpassend watercolor papier voor erachter! De hartjes van de bloemen bewerkt met een fineliner en wat doorzichtige dots om het af te maken.
De achterkant van de halve ronding ook nog even afgewerkt!


 

Dankjewel voor de leuke reacties op mn liftkaartje, gezellig om te lezen! 
Ik kijk op alle blogs en geniet van al jullie mooie kaartjes, ik zou willen reageren maar helaas lukt het me nog steeds niet als ik in moet loggen met google. Ik merk dat ik dus ook steeds minder reacties krijg en dat betreur ik zeer want daar doe je het toch ook een beetje voor denk ik dan.
Vaak typ ik anoniem, omdat het niet anders kan en denk dat ze geplaatst worden maar helaas!
Hopelijk wordt het eens opgelost, ik merk dat meer dames anoniem reageren!

Tot de volgende post maar weer…
Groet Ellen 



16 opmerkingen:

Marjan zei

Mooie blommekes, Ellen en zo leuk dat je ze ook uit vellum knipte, geeft net nog wat extra's!
Heel mooie versie van onze challenge kaart, dank je wel voor het meedoen met DCL!

Vervelend dat je nog regelmatig steeds niet kunt inloggen, maar ook dat er mensen afhaken.

Diny zei

Een hele mooie kaart Ellen....jij bent nog ruim op tijd....ik ga het niet meer halen ben ik bang!
Groetjes Diny

Trijntje zei

Wat een mooie kaart met vellum. Leuk zo met de bloemetjes. Succes met blogger. Groeten Trijntje

alma.heijenk@gmail.com zei

Hoi Ellen,
wat heb je een prachtige kaart gemaakt!!!
en je kunt bij mij wel gewoon reageren zag ik. Leuk maar erg vervelend als het elders niet lukt.
het regent hier momenteel,
gr Alma

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Ellen

gr karin

GerJanne zei

Hoi Ellen,
Het is zo raar met dat reageren. Vandaag kreeg ik ene reactie van iemand op de normale manier, maar de afgelopen dagen was het anoniem. Echt vreemd.
Je kaart is een plaatje. Ik ben te laat voor deze challenge, maar ga het zeker ook proberen. Leuke techniek.

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtig kaartje is dit, ja reageren is soms een gedoe als team van 52WTC wil je graag bij iedereen reageren ...veel werk soms met omwegen er komen maar dat kost heel veel tijd.
Liefs Annemarie en Merit

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke details
gelukkig zie ik van jou bij mij regelmatig je berichtjes en ik kom ook gewoon bij jou langs hoor
groetjes ellen

Marfien zei

mooie fleurige uitwerking van deze uitdaging

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw, daar heb je weer een prachtige kaart van gemaakt Ellen. Zo mooi die bloemen 3d opgewerkt, dat vellum geeft een mooi effect vind ik. Frustrerend he op deze manier bloggen? Ik merk dat ik het minder leuk vind zo maar tot nog toe houd ik vol hihi. Ik wil dit soort pareltjes ook niet missen.
Lieve groetjes Miranda

anja curvers zei

Een prachtige kaart met die mooie bloemen. Leuk dat je meedoet bij DCL.

Rosalien Zwackhalen zei

Leuk effect de bloemen ook nog een uit vellum te knippen en achter de bloemen te doen.Ook heel warm en vrolijk door de kleur. Toppie! Leuk dat je meedoet met de DCL.

Angélique zei

Wat een prachtige elegante kaart, mooie kleuren en materialen vormen een heel mooi geheel. Het vellum is een mooie verfijnde toevoeging.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een mooie, romantische kaart, mooi gedaan! Dankjewel voor het meedoen bij DCL!

Trudy zei

Hele mooi kaart met het vellum!
Ik heb ook problemen met inloggen met google, vaak met ik 3x google intikken voordat ik eindelijk mijn fotootje zie verschijnen en dan moet ik ook nog vaak op allow drukken anders lukt het nog niet.
Groetjes Trudy

Nelleke zei

Wat een prachtige kaart Ellen, mooi effect met het vellum. Ik heb mij er niet aan gewaagd, had net even te veel andere dingen. Ik heb de indruk dat ik deze kaart ook weer heb gemist. Ik wil proberen morgens als ik toch kijk op de telefoon, dit op de IPAD te doen, maar op de telefoon en IPAd kan ik hetzelfde als wat jij hebt niet reageren als ik in moet loggen met google. Blijf dat jammer vinden.
Verder wil ik je bedanken voor de mooie verjaardagskaart die woensdag kwam. Dat maakt mij nog ene beetje langer jarig. groet, Nelleke