https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zaterdag 17 juni 2023

Hey Hello



Hoihoi, vandaag het kaartje voor de lift Challenge…hoe leuk is dit weer bedacht door het Team. Het was even puzzelen maar o zo leuk om te doen!


Ik heb er al een aantal voorbij zien komen met Hello stansjes…tja…denk ook niet dat het erg is.


Op deze foto is te zien dat ik wat glitter poeders heb gebruikt en op glanskarton en diagonaal zwart/wit papier gemat, geeft wel een leuk effect toch…? Wat zwarte hartjes en met nog een zwarte you ertussen vond ik het wel af maken! De stansjes heb ik met distress inkt gekleurd.

Kunnen jullie het nog uithouden in deze hitte…ik maar moeilijk hoor. Op mn kamer heb ik een kleine mini fan voor mn neus en dat is wel even te doen (kamer op het zuiden) maar niet heel lang dus de kaartjes gaan in etappes.

Dankjewel voor de leuke reacties op mn geboortekaartje, leuk om te lezen.

Sterkte allen en tot de volgende post, een kaart voor de DCL-Challenge, ook zo’n leukerd!

Groet Ellen 

 

13 opmerkingen:

Diny zei

heel leuk kaart Ellen....mooie kleurtjes heb e gebruikt!
Groetjes Diny

Nicole Parmentier zei

Ja het is echt een puzzelopdracht deze keer hè! Maar het is je goed gelukt, mooie kleurtjes heb je gebruikt voor dit vrolijke kaartjes. Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge!

GerJanne zei

Zeker leuk! En jij hebt ook zwarte hartjes er tussen in gedaan. Toevallig!!

Elle-Jeanne zei

Leuke liftkaart Ellen.
Mooie kleuren.
Groetjes Elle-Jeanne

Anoniem zei

Gave kaart Ellen, prachtige kleuren heb je gebruikt . Jouw kaart is weer super! Groetjes Nelleke

Angélique zei

Een heel leuke kaart, je gepuzzel heeft zijn vruchten afgeworpen.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke teksten erop het glitter erop geeft een leuk effect
groetjes ellen

Marfien zei

Knap gepuzzeld, leuk gedaan met de verschillende soorten papier. Sterkte met de warmte, hier heeft het een paar uur zachtjes geregend maar koelt nog niet erg af . . .

KarinsArtScrap zei

een hele leuke gave kaart Ellen

gr karin

Marjan zei

Het is zeker puzzelen en je hebt het ook maar te doen met de stansjes die je hebt in je voorraad die er geschikt voor zijn. Dat er meerdere Hello kaartjes zijn is helemaal niet erg, iedereen doet weer iets anders. Mooi gepuzzeld heb jij, een mooi lift Ellen! Fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge.
Nee, hier ook weinig lust in fröbelen, warm kamertje, plakhandjes... ik geloof dat het eind deze week wat minder warm wordt.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie lift Ellen en mooie kleurtjes heb je gebruikt. Leuk die rand die onder de kaart uitpiept, geeft iets speciaals vind ik. De glitters geven er iets feestelijks aan. Mijn knutselkamer heeft airco maar ik vind het ook lekker om in de schaduw buiten te lezen, dus knutselen staat op een laag pitje hier.
Lieve groetjes Miranda

Trudy zei

Hele leuke liftkaart en die glitters vind ik goed bedacht! Ik heb ook even moeten puzzelen om de teksten goed op de kaart te krijgen!
Hier is het binnen ook warm maar op het balkon is het wel lekker!
Groetjes Trudy

Trijntje zei

Hele leuke hey hello kaart. Mooie kleuren. Groeten Trijntje