https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

vrijdag 18 maart 2022

Vandaag is jouw verjaardag



Hoihoi, vandaag het kaartje dat ik maakte voor de moeder van Nicolette en Caroline…de dochters plaatsten een oproepje om hun moeder een kaartje te sturen omdat ze 85 jaar is geworden vandaag en niet echt een feest konden geven wat eigenlijk wel zou moeten met zo’n behaalde leeftijd.
 Ik zie nog voor me dat ik het koffiekarretje voor me uit duwde met een vaas met 85 lange rode rozen erop voor mijn moeder…5 jaar later kreeg ze er 90!
Hoop dat de jarige haar feest nog eens krijgt!
Ik knipte de vogeltjes een poosje geleden en vond wat bijpassende bloemetjes om het af te maken.


Gelukkig bleven we corona-vrij na ons uitje…Joyce gaf het wel door aan kleine Max en kon helaas ook deze week nog niet komen. We hadden wel Tim een extra dagje omdat Margaux grieperig was…ook wel gezellig. Hij wordt al zo groot en begrijpt al een heleboel…echt leuk!

Dankjewel voor de leuke reacties op mn bloem voor DCL…ik werd gekozen in de top 3, hoe leuk is dat….nou heel leuk!


Tot de volgende post maar weer…
Groet Ellen



15 opmerkingen:

Angélique zei

Een heel mooie rustige kaart, lief met de vogeltjes en de pastelkleurige bloemetjes.
Gelukkig dat je geen corona hebt opgelopen, maar voor Max is het echt niet fijn. Ik was al bang dat ik Nevv besmet had, maar daar zijn gelukkig geen tekenen van.

Elle-Jeanne zei

Wow , wat een prachtige kaart voor mevrouw Maan.Mooie rustig.
Knap gedaan.
Groetjes Elle-jeanne

GerJanne zei

Mooie kaart is het! En het werd zo gewaardeerd las ik! Fijndat je corona vrij bleef. Het is echt gedoe, bah!

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Ellen
Gr Karin

Caroline zei

Mijn moeder vond je kaartje erg mooi, hij staat tussen de andere 19 kaarten!
Groetjes Caroline

Ans Gilbert zei

Mooie kaart met de leuke vogeltjes en het toefje past er perfect bij,
Groetjes,
Ansx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige vogeltjes en zachte kleurtjes
groetjes ellen

Nicolette zei

Je hebt een prachtige kaart voor mijn moeder gemaakt. Dankjewel voor het sturen.
Groetjes Nicolette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wat een prachtige kaart Ellen. Beeldig met die lieve vogeltjes. Mooie kleurtjes ook. Gefeliciteerd met je toppertje, dik verdiend.
Lieve groetjes Miranda

Trudy zei

Heel mooi en lief kaartje met die vogeltjes!
Gefeliciteerd met je andere mooie kaartje!
Groetjes Trudy

Doris knippenenplakken zei

Super mooie kaart met de vogeltjes erop!
Gefeliciteerd met je toppertje.
Groetjes Doris

Bernadet zei

Wat heb je een mooie kaart gemaakt Ellen.

Pat zei

I love the sweet and pretty blue tits with the magnolia flowers Ellen, and the added scored lines and embellishments finish this beautiful card perfectly. So pleased you didn't get the virus and also lovely to see your wonderful flower in the Top 3 over at DCL. x

Anita van Merode zei

Prachtig ellen! en ook altijd leuk een top 3 plaats!
Groetjes Anita

Nelleke zei

Oeps ik heb echt wel wat kaartjes van je gemist. Zoals deze leukerd. Mooi geworden zo met de vogels als blikvanger. groet, Nelleke