https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

woensdag 2 maart 2022

Hello


Hoi, ik wou nog meedoen met de liftchallenge…


Dus maakte ik nog gauw even een kaartje…leuke opdracht om het kaartje van Ank te gaan liften, zie onder maar zal bekend zijn.
Ik koos voor de stansen van Spellbinder en verschillende rolletjes groene washi-tape.
Hello en wat versiering erop en klaar! Ik ga dit soort vaker maken, superleuk!
Ik plakte binnenin nog twee randjes tape…voor de afwerking hè!




Morgen hebben we Max een dagje extra dus lekker wandelen met het komende mooie weer.
Verder gebeurt er hier niet zoveel…mede omdat we nog nergens komen buiten de wandelingen en de kinderen…helaas lopen de besmettingen weer op door de versoepelingen. 🤷🏼‍♀️😩
Ik had een afspraak staan voor de kapper maar ik denk dat ik nog maar even wacht!
Nog steeds kan ik bij een aantal blogs niet reageren…Oeps is er altijd ppfff…dus sorry als jullie niets van mij horen. 

Dankjewel voor jullie leuke reacties…blij mee!
Tot de volgende post maar weer.

Groet Ellen


14 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Wat een super leuke kaart Ellen.
De besmettingen lopen weer opna de carnaval.
Groetjes Elle-jeanne

Scraptastisch zei

Een super mooie lift Ellen, heel leuk de twee golvende stansen en mooi washi tape!
Doe wat goed voor je voelt en geniet van de kleintjes!
xx Gerie

GerJanne zei

Ah... wat en prachtige lift kaart. Je hebt ook wel heel gaaf washitape!
Ja, helaas, maar wel te verwachten dat de besmettingen maar doorgaan, nu alles weer versoepeld is voor Carnaval

Marjan zei

Gaaf hoor jouw liftkaart, mooie tapejes ook!
Het zat er wel in dat er meer besmettingen zouden komen en wat GerJanne zegt...carnaval zal er ongetwijfeld aan meegeholpen hebben.
Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, Ellen!

KarinsArtScrap zei

een super mooie kaart Ellen
Gr Karin

Trudy zei

Prachtige liftkaart en wat leuk die twee verschillende stansen!
Mijn man zou vandaag weer naar de zaak gaan maar ivm de besmettingen hebben ze het veranderd naar eind maart.
Dus hij werkt nog steeds thuis.
Groetjes Trudy

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi lift kaartje met het mooie washitape leuke verwerkt op je kaart
groetjes ellen

Diny zei

Prachtig liftkaartje in deze zachte kleuren Ellen!
Groetjes Diny

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een mooie tapejes heb je gebruikt! mooie uitwerking van de lift kaart!
groetjes Alma

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige liftkaart in deze mooie kleuren.
Groetjes Doris

Angelique zei

Mooie, stijlvolle kaart heb je van de liftkaart gemaakt. Mooie groene washi-tape heb je gebruikt en leuk de reepjes in de binnenkant.
lieve groetjes Angelique

Nicole Parmentier zei

Wat leuk dat je weer mee doet Ellen. Mooie afwisseling van rustige en wat drukkere tape en ook de golfstanzen zijn perfect voor deze challenge. Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge en geniet van het zonnetje vandaag!

aussie aNNie zei

Love this, such a great card and added goodies ♥

Pat zei

How inventive and so pretty Ellen and beautifully finished on the inside too. x