https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zaterdag 20 november 2021

Jolly Holly Season



Hoihoi, hier ben ik weer met een kaartje. Deze keer een kerstkaartje waarmee 
ik mee wil doen met de challenge bij DCL…de opdracht is gedeeltelijk stansen.


Ik had bij Nicole deze stempeltjes + stansjes gezien en vond ze zo leuk dat ik ze gelijk besteld heb. Ingekleurd met distressinkt. Toen ik klaar was met dit kaartje dacht ik dat ik met een kleine aanpassing ook mee had kunnen doen met de 
Lift-Challenge…nouja misschien lukt het me om daar nog aan mee te doen.
Ik heb bijna geen inspiratie op het moment voor kerstkaarten…eigenlijk zeg ik elk jaar “geen zin in kerstkaarten” maar dan op het “nippertje” komen er toch weer wat ideeën tevoorschijn, hoop dat het nu ook gaat lukken.


Het reageren op jullie blogs is een tijdje goed gegaan maar merk nu dat het weer de verkeerde kant opgaat dus als jullie niks horen van mij dan is dat de reden…sorry!

Bedankt voor jullie reacties op het kaartje voor Tim.
Inmiddels is kleine Max er ook op dinsdag en vanaf volgende week zijn ze er alle drie…ben benieuwd hoe dat gaat. Het gaat goed met Max en is er graag bij haha.
Tim is ook lekker aan het ontdekken en Anna houdt ons ook lekker bezig…ze zit graag aan tafel lekker te knutselen en maakt voor iedereen kaartjes…zo leuk om te zien. Ze zoekt op mn kamer zelf uit wat ze allemaal nodig heeft. Ik gaf Max de fles en zij zat te tekenen maar wel op mijn net uit gestanste kerst achtergrondje met de grote letters van Crealies 🙈…opletten oma haha!
Ze is gek op de bigshot en draait graag zelf de stansjes er doorheen…3 1/2 jaar haha!

Fijn weekend allemaal en tot de volgende post! (hoop voor de Lift-Challenge)

Groet Ellen



19 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kerstkaart Ellen, heel leuk met die lieve vogeltjes aan de bovenkant. Anna legt al vroeg talent aan de dag. Wat leuk. Jong geleerd is oud gedaan hihi. Lekker genieten hoor van je kleinkinderen.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Ja, die vogeltjes... ik moet bekennen dat ik er ook voor gezwicht ben ....
Jouw kaart met deze cuties is mooi geworden!
Leuk hè, die kleintjes en zeker als ze samen ook willen knutselen. Hier vandaag weer voor de derde keer een Sinterklaas surprise gemaakt met Emmy samen, heel gezellig!
Fijn dat je meedoet met DCL, dank je wel!

Scraptastisch zei

Hé drukke Oma, hihi is wel genieten Ellen. En Anna heeft dus ook je hobby spulletjes ontdekt! Ik vind deze vogeltjes ook heel cute en je kerstkaartje is prachtig!
xx Gerie

Angélique zei

Een heel leuke, gezellige kaart met die takjes en de vogeltjes.
Ik was vandaag ook bezig voor die challenge, die komen nog op mijn blog, heel leuk om te doen.
Wat leuk dat Anna al zo lekker aan het knutselen is op haar manier, ik zie het al voor me. Gezellig hoor, alle drie tegelijk, volop genieten.

Trijntje zei

Wat een geweldig leuke kaart met deze grappige vogeltjes. Fijn dat jullie zo van de kleinkinderen genieten. Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige vogeltjes leuke kleurtjes en details heb je gebruikt de challenge is zeker leuk wil me vanmiddag er ook eens in gaan verdiepen
groetjes ellen

Ans Gilbert zei

Mooie kerstkaart met de schattige vogeltjes, mooie kleurtjes heb je gebruikt.
Heerlijk om de kleinkinderen om je heen te kunnen hebben,
Groetjes,
Ansx

Trudy zei

Wat een prachtig kaartje met die lieve vogeltjes! Wat leuk dat je kleindochter knutselen leuk vindt! Mijn kinderen vonden vroeger mijn lichtbak erg leuk!
Groetjes Trudy

Ellen zei

Wat een super leuke kerstkaart met die vogeltjes Ellen! Bedankt voor je deelname aan de partial-die cut challenge van DCL.
Groetjes Ellen

Bernadet zei

Geweldig mooie kaart Ellen!
Superleuk dat de kleinkinderen de creatieve kant opgaan;)

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een hele leuke kaart, met de vogels op de rand, mooi gedaan! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL! 🌺☕

aussie aNNie zei

Beautiful card Ellen and I love your card below. xx

Ankie vd Polder zei

Leuk gedaan. Schattige vogeltjes heb je gebruikt. Groetjes, Ankie

Rosalien Zwackhalen zei

Wat super leuk gedaan zo met de vogels bovenaan de kaart. Dat idee onthou ik. ;)Bedankt voor je deelname bij de DCL.

Nicole Parmentier zei

Deze vogeltjes komen mij bekend voor. ;-) Super leuk idee om ze voor deze challenge te gebruiken, het is een heel lief kerstkaartje zo! Anna heeft het kaartjes maken van geen vreemde! Dankjewel voor het meedoen met de DCL challenge.

Doris knippenenplakken zei

Wat een geweldige kaart Ellen! De vogeltjes zijn super schattig en dan in het midden met de takjes en de boord rond de kaart echt wel prachtig geheel.
Fijn weekend, groetjes Doris

Monia - Monika Jakubowska zei

Wow, Ellen, what a great and cute card, I love it :)

Angelique zei

Prachtig kaartje, mooi met de half uitgestanste vogeltjes maar ook het midden is mooi met de takjes. Heerlijk om zo van de kleinkinderen te genieten. Leuk dat Anna oma's knutselspulletjes allemaal zo leuk vindt. Tja en dan gaat er wel eens iets mis.
lieve groetjes Angelique

Epie zei

Oohh wat n leukerd Ellen ....
Fijne avondgroetjes Epie