https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

dinsdag 30 november 2021

Happy Winter




Hoihoi, het is me gelukt om nog een kaartje te maken/plaatsen voor de LiftChallenge waar ik aan mee wil doen, ze vragen een kaartje te liften, zie onder…


Ik heb heel oud papier gebruikt van Bo Bunny met een mooie glanslaag die je helaas niet goed ziet op de foto. Ik koos erbij de leuke ijsbeertjes van Renke en de boompjes zijn van Joy.
De binnenkant ook maar even meegenomen…wel zo leuk toch!
Happy Winter vond ik er wel bij passen.




De te liften kaart…leuk toch!

Ik ben toch zomaar ineens lekker bezig met de kerstkaarten dus mn inspiratie is toch nog wat gekomen. Materiaal heb ik genoeg en had me ook voorgenomen niks nieuws aan te schaffen en dat lukt best moet ik zeggen.
Wel de beeldige vogeltjes natuurlijk van MFT van mn vorige post!
Mn kaartjes laat ik nog zien.

Ik kan dit kaartje ook mee laten doen met de Challenge bij DCL…ze vragen een NIET traditionele kerstkaart…



Ook bij het Kaartjes Inspiratie 
Blog kan ik meedoen met de opdracht Kerst…


Bedankt voor jullie leuke reacties op mn vogeltjes en tot de volgende post.

Groet Ellen


18 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Ellen,
wat een mooie kaart is het geworden. Zo leuk die ijsberen!
Mooie lift ook..

aussie aNNie zei

Hello Ellen.
Stunning card, design and colours, simply gorgeous..x

Annemarie en Merit zei

wat een ontzettend mooie kaart heb je gemaakt!!
Liefs Annemarie en Merit

Nicolette zei

Hele mooie kaart Ellen, zo leuk met die lieve ijsberen.
Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
Groetjes Nicolette DT

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke papier en de schattige ijsbeertjes erop
groetjes ellen

KarinsArtScrap zei

wat een mooie kaart Ellen
Gr Karin

Marjan zei

Perfect voor een combinatie van beide challenges. Mooie kaart met die leuke beertjes en mooie tinten! Fijn weer een kerstkaart erbij! Dank je wel voor het meedoen met zowel de Liftchallenge als met DCL!

Angélique zei

Een heel mooie kaart. Mooi papier en heel gave ijsberen.

Trudy zei

Wat een prachtige kaart met die schattige ijsbeertjes erop!
Mooie kleuren! Handig om al die challenges te combineren!
Groetjes Trudy

Nelleke zei

Ik mis toch wel wat van jou kaarten. Zo vindt ik je kaart van DCL supergaaf. Ook deze is weer zo fijntjes, dat ken ik ook van jou. Zo gaaf.
Ik had ook problemen op de IPAD met bloggen. Ergens heb ik iets veranderd met instellingen, dat er elke keer tabbladen gesloten worden. Ik moet wel elke keer inloggen op de IPAD met code op de telefoon, maar kan nu wel reacties achterlaten op de ipad. Jij bent mijn laatste reactie voor vandaag, het is weer mooi geweest. Groetjes, Nelleke

Epie zei

Een Superleuke kerstkaart Ellen , mooie kleurtjes en ijsberen erop
Heb eigenlijk nooit problemen met bloggen , pagina vernieuwen mischien ?
Zie dat ik 2 Ellens volg , grappig , fijne dag
Groetjes Epie

Angelique zei

Wat een geweldige kaart, hele mooi lift voor de liftchallenge, mooie kleur en de ijsberen zijn super. Schattig het ijsbeertje binnenin.
lieve groetjes Angelique

Ellen zei

Fantastische kerstkaart Ellen, in de niet traditionele kleuren. De ijsberen zijn ontzettend schattig!
Leuk dat je weer meedoet met DCL.
Groetjes Ellen

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige kaart, zo leuk met de schattige ijsbeertjes en dan binnen in ook zo mooi afgewerkt.
Groetjes Doris

Nicole Parmentier zei

Wat een snoezig kaartje met deze ijsberen. Mooi zijn deze kleuren erbij, echt ijzig! Dankjewel voor het meedoen met de DCL challenge. Knap dat je niets gekocht hebt (op die leuke vogeltjes na natuurlijk) ik neem het me ook altijd voor maar het lukt me nooit...

Heather zei

Such sweet bears, Ellen - love their scarves! That patterned paper is gorgeous, and a great choice for non-traditional colors! Thanks so much for playing at Sparkles!

Renate zei

Prachtige kaart, Ellen
Dank je wel voor je deelname bij KIC
Groetjes Renate DT

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een hele mooie, winterse kaart! De ijsberen zijn zo schattig. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!