https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

donderdag 19 november 2020

Hoera grote zus


Hoi allemaal, toen Anna haar broertje Tim werd geboren maakte ik voor haar ook een kaart/tag...ze werd tenslotte grote zus.
Ik gebruikte de olifantjes mal van DDBD...vind hem enig. Ballonnen mochten niet ontbreken natuurlijk. Ik maakte er een touwtje aan om hem op te hangen. 

Even een mededeling:
Ik probeer bij iedereen een reactie te geven maar telkens als mn hele verhaal getypt is en ik druk op publiceren...WEG is het...ik word er gek van en kan het niet oplossen. Af en toe zullen jullie het woordje ‘test’ zien...vandaar! Hebben jullie hier ook last van? Ik volg al jullie kaartjes en vind ze prachtig!

Challenge:

Dankjewel voor de lieve reacties op mn Ginkgo kaartje.
 
Groetjes en tot de volgende post...
Ellen


 

15 opmerkingen:

Angélique zei

O, wat schattig!
Nee, daar hebik gelukkig geen last van. Staat het er ook na een tijdje wel? Ik heb get ook wel eens gehad en toen bleek dat veel bloggers "eerst goedkeuring geven" hadden aanstaan, maar kreeg daar geen melding van.

Elle-Jeanne zei

Oh wat leuk met dat olifantje.
Zo lief voor grote zus.
Ik heb er geen last van.
Succes.
Groetjes Elle-jeanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superleuk deze vrolijke kaart voor Anna. Mooi gemaakt Ellen en Anna was er vast blij mee.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Ik zie inderdaad wel eens test staan en vaak ook daarna je reactie. Alleen de laatste keer geloof ik niet. Diny schijnt er ook last van te hebben. En ik had die robot.
Wat tips:
- log op alle apparaten uit van je blog en daarna weer op 1 apparaat in.
- probeer een andere browser
- verwijder je geschiedenis/ cookies

Je kaart voor Anna is ontzettend leuk! Dat olifantje zag ik bij Mirande ook en het is super!

Nelleke zei

Hoi Ellen, een schitterende kaart voor grote zus. Prachtige kleuren ook.
Ik herken jou probleem ook, op de IPAD heb ik dat ook. Dan moet ik eerst inloggen met google moet dan een wachtwoord intikken die ik op de telefoon krijg.
Op de oude computer moest ik ook elke keer inloggen. Deze waar ik nu achter zit is nieuwe en staat standaard via mijn mailadres, daar kan ik zo naar toe.
groet, Nelleke

Marjan zei

Wat een schattig en mooi kaartje voor je grote zus kleindochter, zo lief dat olifantje! Echt iets om altijd te bewaren!
Ik weet dat je hier last van hebt, zo vervelend! Hoop echt dat het een keer stopt, want zo is bloggen niet meer leuk, hè?

Scraptastisch zei

Wat een lievie Ellen en je kleindochter zal erg verrast zijn een mooie kaart van Oma en ja dan is ze grote zus hè! Wat een narigheid heb je met blogger, ik kan je echt niet helpen en heb er zelf gelukkig geen last van. Maar je kijkt bij ons en dat is heel fijn, maar hoop toch dat het over gaat voor je! Heb je blogger al benaderd met dit probleem, je kan ze mailen hè!
xx Gerie

Diny zei

Wat een schitterende kaart Ellen.
Mooie kleurtjes en een leuke opbouw.
Blogger doet inderdaad raar soms....wat jij zegt heb ik ook wel eens en ik krijg vaak in beeld gevaarlijke webpagina geblokkeerd....niet leuk!
Groetjes en succes....ben net volger van je geworden....dacht dat ik dat allang was!
Diny

aussie aNNie zei

Fabulous card, love that stamp and awesome colours. have a lovely weekend. ♥

Angelique zei

Zo'n schattig en mooi kaartje voor Anna, wat is de olifant leuk. Ik heb ook steeds problemen met Blogger gehad. Nu heeft mijn man fire-fox geïnstalleerd waarmee ik werk en dat gaat goed tot nu toe.
lieve groetjes Angelique

Sandra zei

Wat een lief kaartje Ellen ,heerlijk dat roze !

Groetjes Sandra

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met dat schattige olifantje erop in de leuke roze kleurtjes
groetjes ellen

Marfien zei

een dot van een kaart, superlief voor de grote zus

Ans Gilbert zei

Wat een mooie kaart voor grote zus met het schattige olifantje.
Ik heb géén problemen met reacties achter laten,
Groetjes
Ansx

Bernadet zei

Wat een ontzettend gaaf kaartje heb je voor Anna gemaakt Ellen!
Wat leuk dat je voor haar ook een kaartje hebt gemaakt!.
OOh nou, goed dat ik het lees haha, ik dacht al.... waarom staat er test;) Maar nu begrijp ik het. Ik heb daar gelukkig geen last van, wel dat ik op sommige blogs een melding krijg; gevaarlijke webpagina geblokkeerd.
Hopelijk doet blogs gauw weer normaal