https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

maandag 23 november 2020

Gefeliciteerd




Hoi allemaal,
Vandaag het verhuiskaartje wat ik maakte voor Margaux en Paul...ze zijn druk aan het klussen en het wordt al heel wat...leuk om te zien...
Ik gebruikte hetzelfde papier als op de kaart voor Stephan en Joyce na hun geregistreerd partnerschap...toepasselijk toch!
Het huisje is van MD. Leuk om te maken!


Ik wacht nog steeds op mn knie-operatie...zal nog wel ff duren. Het lopen achter de rolstoel gaat steeds beter...tis lastig maar ik heb met brace gelukkig geen pijn! Ook sta ik op de lijst voor een gastroscopie...ben ik niet blij mee maar het is nodig want ik blijf de klachten houden :(

Het reageren bij jullie lukt soms beter maar nog niet optimaal. Als ik iemand in mn leeslijst wil zetten en volg precies wat er gedaan moet worden maar dan nog krijg ik het niet voor elkaar. Ik las net bij GerJanne dat ze iemand niet in de zijbalk terug zag...ik heb ook al 4 blogs die ik ben gaan volgen maar dat lukt niet zonder melding in mijn zijbalk maar in de instellingen/leeslijst staan ze er wel tussen...Help!

Welkom aan mn nieuwe volger Diny...leuk dat je mn blog wilt volgen.

 Bedankt voor jullie leuke reacties op mn olifantje voor Anna en tot de volgende post..

Groetjes Ellen 


17 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart heb je gemaakt Ellen prachtige kleuren gebruikt
Gr Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw dat is weer een beauty Ellen, heel mooi opgebouwd en mooie kleuren. Wat vervelend dat Blogger zo spookt bij jou, hopelijk gaat het weer snel over.
Lieve groetjes Miranda

Angélique zei

Mooie, feestelijke kaart.
Sterkte met alle lichamelijke ongemakken en met de perikelen van Blogger.

Diny zei

Wat een prachtig verhuiskaartje Ellen!
Sterkte met de onderzoeken en maar hopen dat de knieoperatie snel door kan gaan.
Bij jou doet blogger soms ook nog raar....ik kan je kaartje wel zien in mijn leeslijst en gelukkig kan ik bij jou wel reageren....wat niet bij iedereen lukt.
Groetjes Diny

Scraptastisch zei

Wat een leuke combi stempels en een stans van een huisje, het is weer een hele mooie kaart en de binnenkant ook al zo tof!!! Ik zie jouw wel in mijn leeslijs op mijn blog maar zonder afbeelding! Laat maar los Ellen hopelijk gaan de blog ziektes er weer uit! Ja door de Covid worden alle operaties waar geen hoge spoed achter zit allemaal verzet, gelukkig red je, je aardig!
xx Gerie

Elle-Jeanne zei

Prachtige verhuiskaart Ellen. Mooie kleuren.
Ook de binnenkant is super mooi.
Vervelend in deze tijden, dat je moet wachten op je operatie.
Bij mij sta je gewoon in de leeslijst.
Groetjes Elle-jeanne

GerJanne zei

Hoi Ellen,
jij komt wel in mijn zijbalk en ook in de leeslijst. Alleen soms later dan je de kaart hebt geplaatst. Maar ik heb zo'n idee dat ze nog steeds aan het optimaliseren zijn bij Blogger. Er gaan steeds meer dingen goed dus ik hoop dat het binnenkort weer allemaal werkt.
Je kaart is super leuk! Mooie kleuren ook.
Dat je moet wachten op de knie operatie is erg balen. En die gastroscopie...brr.. lijkt me ook geen pretje. maar als je klachten houdt wil je toch weten wat er aan de hand is. lijkt me..

Nelleke zei

Mooie verhuiskaart heb je gemaakt. Je gebruikte mooie kleuren daarvoor. Wat vervelend dat wachten op de operatie aan je knie. Ik hoop dat het gauw door kan gaan. Groetjes Nelleke

Nicolette zei

Prachtige kaart Ellen. Heel naar de je nu zo lang op een operatie moet wachten.
Groetjes Nicolette

Ans Gilbert zei

Echt een supermooie kaart, ik vind de kleuren erg mooi en leuk met het huisje erbij. Hoop dat je snel aan de beurt zult zijn voor je knie-operatie.
Groetjes,
Ansx

Marjan zei

Prachtige kaart voor je dochter, wat een mooi papier en dat huisje staat er goed bij! De binnenkant ook al zo mooi gedaan! We hadden het via de mail al over je knieoperatie en je gastroscopie, ik vind het naar voor je dat je zo lang moet wachten. Maar gelukkig loop je wel steeds beter achter de rollator en heb je geen pijn.
Ik maak geen gebruik van plaatjes van blogs in mijn zijlijn, ik volg alleen via de leeslijst, dat gaat allemaal prima. Denk dat GerJanne wel gelijk heeft dat ze de bugs er aan het uitkrijgen zijn.

Trudy zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Die leeslijst werkt bij ook niet lekker die gebruik ik niet meer.
Sterkte met je knie, hopelijk ben je snel aan de beurt.
Groetjes Trudy

Creaellenknutselsite zei

wat een supermooi kaartje leuke combinatie van de glazen en het huisje
ik heb geen leeslijst nooit gehad ik weet niet eens hoe ik dat erop moet zetten
ik heb alle blogs waar ik kom in mijn favorieten staan en ga dat langs
heel veel sterkte met je knie ik hoop dat je snel aan de beurt bent
groetjes ellen

Monia - Monika Jakubowska zei

Beautiful card Ellen, I love it inside and outside :)

Caroline zei

Deze is ook weer mooi zeg! Wat vervelend dat het bloggen zo raar doet he.
Sterkte met je knie!
En ik ben met je inktjes aan het spelen hihi. Nog wel even wat voorbeelden van jou opzoeken hoor!
Groetjes Caroline

aussie aNNie zei

Great post and colours, Love the style and added goodies. xx

Roshan Jha zei

Great Blog! This post gives a better idea. Thanks for the useful information. You can also check our blog : customized greeting card