https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

donderdag 22 oktober 2020

Merry Cristmas



Hoi Allemaal, vandaag een kaartje voor de Liftchallenge...die morgen afloopt en heb gekozen voor wit met één accentje en dat werd gele distressinkt bewerkt met een glitterpen.
Ik stanste 14 engeltjes en plakte ze op deze manier op..


Ik zou graag de afbeelding van de te liften kaart hier plaatsen maar dat gaat me niet lukken...misschien ooit! Ik had de foto’s al geplaatst maar vergat nog mn tekstje erop te plakken.



Het gaat goed met onze kleine Tim en is vandaag gewogen en al aardig boven z’n geboortegewicht. Met Margaux gaat het ook heel goed gelukkig...vanmiddag was ze voor het eerst even bij ons met Tim.
Heerlijk mannetje is hij en zo tevreden.
Er worden nu plannen gemaakt voor de verhuizing...gisteren was de voor-oplevering van hun nieuwe huis en begin november krijgen ze de sleutel...het is een prachtig stulpje hoor.

Ik heb een poosje niet kunnen reageren bij jullie...als ik een reactie getypt had en op publiceren drukte gebeurde er dus niks...er stond ook geen foto van mij dus ik leek niet ingelogd te zijn (zo als bij de oude versie) maar volgens mn blog was dat wel het geval. Ook had ik niet in de gaten dat de instellingen verder ook allemaal veranderd zijn...echt niet blij!
Af en toe lukt het om te reageren maar ook vaak niet en ik weet niet hoe ik dat op moet lossen.
Zien jullie bij het reacties plaatsen wel jullie foto?

Welkom aan Annemarie en Merit, leuk dat jullie mijn blog willen volgen...dankjewel!
Ook jullie heb ik toegevoegd aan mijn leeslijst in de instellingen maar krijg jullie blog niet te zien en weet niet hoe ik dat op moet lossen...help!

Dankjewel voor jullie reacties, ze worden met plezier gelezen!
Tot de volgende post...
Groet Ellen

15 opmerkingen:

farmerblog zei

Gefeliciteerd mer je kleinzoon Tim. Ik had het vorige bericht helemaal gemist. Wat fijn dat het goed is gegaan, wat een wonder altijd weer. Ik zag dat je een prachtig boekje had gemaakt. Wat mooi en wat een mooie details. Deze kaart is ook prachtig met dat subtiele geel erbij. Geniet maar lekker van je kleinkinderen. Groetjes Nelleke

Caroline zei

Heel mooi kaartje en wat leuk dat Tim voor het eerst een bezoek aan opa en oma heeft gebracht! Fijn dat het zo goed gaat!
Ik zie je foto niet in mijn leeslijst staan dus moet automatisch naar je blog om te kijken wat je laat zien haha.
Groetjes Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke engeltjes de 2 gouden springen er echt uit
groetjes ellen

Scraptastisch zei

Ik vind je liftkaart geweldig bedacht en de engeltjes in het midden stelen de show met de kus hartjes! Zelf heb ik nog niets gedaan met de nieuwe blogger en doet het nog steeds op de oude versie voor zolang het duurt. Ik zie de foto van mezelf wel bij de reactie maar w.s na publiceren niet meer, we gaan het zien! Succes en hopelijk ben je er snel mee gewend,
xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kaart met die lieve engeltjes erop Ellen. Leuke blikvanger die twee gekleurde in het midden. Vervelend dat je zo'n strubbels hebt met de nieuwe Blogger, hier is het ook nog steeds uitproberen. Mijn foto had hij ook weer niet gepakt. Jouw foto van de kaart zie ik wel in mijn sidebar. Fijn dat Tim het zo goed doet, lekker genieten.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Lief deze liftkaart met de schattige engeltjes en de hartjes ertussen in goudkleur! Mooi kaartje, Ellen.
Fijn dat Tim zo lekker groeit en dat jullie er zo van genieten kunnen.
Maar heel vervelend allemaal dat gedoe met Blogger, jammer dat ik je niet helpen kan. Ik heb geen sidebar met foto's van kaartjes. Ik zie wel mijn foto bij het reactie veld. In mijn leeslijst zie ik jouw foto niet, alleen je link naar de nieuwe post.

aussie aNNie zei

Beautiful card Ellen and lovely to read Tim is putting on weight and mother is good...nice to read that. With blogger many times I leave a comment press publish and it's gone, other times I have to prove I am not a robot, I don't know why they have to change everything....love to you and baby.xx

GerJanne zei

Hoi Ellen, wat een leuke lift zeg! Supergaaf bedacht. En ohhh.... nu snap ik dat jij de anonieme reageerder was. Dan kan het dus zo zijn dat je op sommige blogs geen reactie kunt achterlaten omdat daar geen anonieme reacties toegestaan zijn. Bij mij dus wel. Ik ben er ook nog niet achter hoe het kan. Uitloggen en opnieuw inloggen al geprobeerd?

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart met de engeltjes.
Leuk bedacht.
Ik zie je foto ook niet in mijn leeslijst.
Het is zo wennen met de nieuwe Blogger.
Groetjes Elle-jeanne

Cornelie zei

Tof met die engeltjes. Lief kaartje geworden.
Dank je wel voor t meedoen met de Liftchallenge!

Nicolette zei

Heel mooi gedaan. Ik kan je ook niet helpen met blogger. Kan het soms aan je internet instelling liggen.
Groetjes Nicolette

Blütenstempel zei

So sweet, dear ellen ♥

Doris knippenenplakken zei

Super mooi kaartje met de engeltjes Ellen!
Wat soms helpt is je pc volledig uitloggen en herstarten, soms heb ik ook die problemen met blogger en helpt het op deze manier.
Groetjes Doris

Monia - Monika Jakubowska zei

What a lovely card Ellen :)
I also have some problems with new blogger and I just hate it :(

Danielle zei

Wat een mooie liftkaart was dit Ellen! Ik had hem nog niet gezien.... ik heb ook problemen met het achterlaten van reacties, hopelijk lukt deze wel ;-) Als reactie op je vraag over de alcohol inkt kaart, ik heb matte black cardstock van Ranger gebruikt, dit is speciaal voor alcohol inkt. Ik gebruikte deze keer alcohol pearls, die zorgen voor het mooie glittertje! Fijne zondag nog!