https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

dinsdag 13 oktober 2020

Hoera Tim is geboren



Hallo Allemaal, op 10-10-2020 is onze kleinzoon Tim geboren...zo overweldigend weer om dit nog eens mee te mogen maken. Alles is goed gegaan gelukkig en het is een prachtig mannetje en lijkt op zn grote zus zoals Anna nu zegt...zo leuk! Helaas door corona mogen we overdag niet zomaar even binnenlopen zolang de kraamhulp aanwezig is...we moesten wachten tot ze weg was. Ze is om 0.40 bevallen en om half 5 waren ze alweer thuis dus je snapt hoe de nacht was...heel spannend en geweldig!

Ik maakte met de Let’s get Bizzee ‘BABY’ een soort album en koos voor het papier van Polkadoodles...vond ik wel stoer voor een jongetje. Ik gebruikte allerlei materiaal om het te versieren.
De stempels met de schaapjes vond ik zo leuk...ik zag ze bij Neline van Cardcreations via Pinterest geloof ik en stempelde ze zo zij het deed (ik was er weg van)...ik vermeld het er even bij, wel zo netjes!










Op de laatste bladzijde heb ik mn tekst maar even afgeplakt. Het treintje op deze bladzijde kreeg ik eens van Ans, zo leuk! Ik probeerde het te sluiten met grote ijzeren ringen maar dat lukte niet goed...was te stug en liep niet soepel dus ik gebruikte wat laagjes wit koord en dat gaat perfect. 
Ik maakte een kraammandje met voor elke dag een pakje. Anna mocht het eerste cadeautje uitpakken wat voor haarzelf was maar het tweede volgde ook al snel haha. Dit album zat er ook in dus ik vroeg of ze dit als eerste wilde uitpakken vandaag zodat ik mn blogbericht kon maken. Ze belde om te bedanken.

Anna mocht bij de opvang waar ze 2 dagen is trakteren...ik maakte schaapjes met een cadeautje en doosjes rozijntjes...



Op de ballonnen staat de naam Tim geschreven...de foto’s van Anna zijn schattig.
Oma is druk geweest!
Bedankt weer voor jullie reacties op het feestelijke kaartje voor Stephan en Joyce...leuk!

We gaan lekker genieten van Kleine Tim...tot de volgende post.

Groetjes Ellen




21 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wauw, dat heb je erg mooi gemaakt ! top hoor
grtjs,martina

Angélique zei

Hartelijk gefeliciteerd met jullie kleinzoon!
Wat heb je een prachtige creatie gemaakt, wauw! Daar zitten heel wat uurtjes werk in, maar dat is ook zo leuk om te doen als het voor zo'n speciaal mannetje is.

Elle-Jeanne zei

Van harte gefeliciteerd met jullie kleinzoon Tim.
Je hebt een schitterend boekje gemaakt.
Vele uurtjes werk,maar in een woord geweldig.
Groetjes Elle-jeanne

GerJanne zei

Oh daar issie dan! Van harte gefeliciteerd met Tim! Fijn dat het goed is gegaan allemaal. Je creatie is geweldig. Wat ontzettend leuk. Zo fijntjes. En enig met die schaapjes! En die Anna, ja dat kan ik me voorstellen dat die pakjes open moeten.
De traktaties zijn er ook al zo beeldig uit. Je bent er druk mee geweest. Ga je vanavond meteen weer als de kraamhulp weg is? Straks zeggen ze nog dat we geen bezoek meer mogen ontvangen, dan heb je het mooi weer even meegepikt..

KarinsArtScrap zei

Van Harte Gefeliciteerd met Tim super mooie projectjes heb je gemaakt Ellen

Gr Karin

Marjolein zei

Van harte gefeliciteerd Ellen! Superleuk, zo'n klein mannetje in de familie. Lekker genieten. En wat een mooi boekje heb je voor hem gemaakt; zo leuk!
Groeten Marjolein

Marjan zei

Wat fijn, je keek er ook zo naar uit! Van harte gefeliciteerd met kleine Tim, leuke naam! Anna een trotse zus, schattig.
Je maakte echt geweldige dingen ter ere van de geboorte, wat zul je een eer van je werk hebben! Prachtig allemaal!

Caroline zei

Van harte gefeliciteerd met jullie kleinzoon Tim! Zo'n leuke naam!
En jammer dat je niet even langs kunt zolang de kraamhulp er is he maar in de avond kan het natuurlijk wel. Ik had ook een 10dagen mand gemaakt, zo leuk is dat! Wat een prachtig boekje heb je gemaakt zeg! En zo'n mooie traktatie voor Anna! Superleuk.
Nu lekker gaan genieten van jullie kleinzoon! Dat gaan wij vanmiddag weer doen van Evi hihi.
Groetjes Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Van harte gefeliciteerd met je kleinzoon Tim, zo heet mijn man ook dus leuke naam hihi. Wat een mooie datum om geboren te worden, alles dubbel.
Een heel mooi boekje heb je gemaakt en ook de traktatie van Anna ziet er superleuk uit. Lekker genieten hoor.
Lieve groetjes Miranda

alma.heijenk@gmail.com zei

oh wow wat ben je daar druk mee geweest! super mooi geworden.
van Harte Gefeliciteerd!!!

Nicolette zei

Van harte gefeliciteerd met jullie kleinzoon. Wat een mooi boekje heb je gemaakt.
En nu lekker gaan genieten.
Groetjes Nicolette

Ans Gilbert zei

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van kleinzoon Tim. Heel mooi babyboekje heb je gemaakt en ook de uitdeel schaapjes van Anna zijn leuk, geniet ervan
Groetjes
Ansx

Scraptastisch zei

Bijna deze post gemist...10-10-2020 geboren op een bijzondere datum....van harte Gefeliciteerd Oma Ellen met jullie kleinzoon Tim. Wat een beeldig boekje heb je gemaakt er is heel veel te bewonderen! Gelukkig kunnen jullie als de kraamverzorgster weg is wel naar het gezin en kleine ventje toe. Geniet er maar zoveel mogelijk van Ellen! De uitdeelpresentjes die Anna mocht trakteren zien er ook heel gezellig uit!Je hebt er een onwijs gezellig geboortefeestje van gemaakt!
xx Gerie

aussie aNNie zei

Loving this gorgeous card for Tim, congrats on your grandson...x. x

Creaellenknutselsite zei

van harte gefeliciteerd met je kleinzoon wat een superschattig boekje heb je gemaakt met al die leuke details. ook de kleine kaartjes zijn zo leuk geworden met dat schaapje erop
groetjes ellen

Doris knippenenplakken zei

Van harte gefeliciteerd met jullie kleinzoon Tim!
Zo leuk al die geboorte schaapjes en wat een prachtig albumpje heb je gemaakt.
Heel veel genieten van jullie kleinkindje, groetjes Doris

Sandra zei

Gefeliciteerd met je kleinzoon ,en wat een mooie creatie's heb je gemaakt !

Groetjes Sandra

Monia - Monika Jakubowska zei

Beautiful album with lots of great details, love it :)

Bernadet zei

Ooooh Ellen dit is echt waanzinnig!!
Ik ben d'r helemaal verliefd op!
Zo'n mooie kleurtjes en zoveel mooie details!
Enne... van harte proficiat met je kleinzoon.
Super dat alles goed is gegaan.
Hier wachten we ook met spanning op de geboorte van 2 kleinkindertjes.
Onze 2 dochters zijn een week na mekaar uitgerekend en het kan ieder moment gebeuren;) We weten al dat onze jongste dochter een keizersnede krijgt omdat baby in een stuit ligt, en in het ziekenhuis is nu standaard dat er maar 1 per dag op bezoek mag komen.

anita01 zei

Beeldschoon en zo geweldig... van harte met jullie kleinzoon , puur en genieten xxx

Anja v K@@rten zei

Hoi Ellen, dat was niet 1 of 2 keer maar wel 4 maal dubbel genieten voor jou.
Wat leuk, lief, mooi en creatief gemaakt!! Top!
Creatieve groetjes, Anja