https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

vrijdag 7 augustus 2020

Welkom Lizzy



Hoi allemaal, vandaag heb ik weer eens een lollypop...ik maakte er eerder eentje en vind het zo leuk om te doen. Mijn vriendin is oma geworden van kleindochter Lizzy dus kon ik aan de slag.
Ik denk dat er niet veel uitleg nodig is. Ik kleurde het lint met distressinkt in de kleur van het papier. Het voetje of standaardje is een flossdraad-klosje wat ik beplakte met papier en een parelsnoertje.Op de achterkant maakte ik een vakje met een los kaartje om wat op te schrijven.
Ik verfde een papieren rietje met gesso en past precies in het klosje.



Inmiddels ben ik bij de orthopeed geweest in de Maartenskliniek...er zijn foto’s gemaakt en er was duidelijk te zien dat de knie totaal versleten is. Ik wist dat eigenlijk al want ik loop al heel lang met een zwakke knie...5 jaar geleden kreeg ik een brace en gelukkig kon ik die nu weer gebruiken.
Ik heb heel veel gerust op mn bed in de kamer en ben nu gelukkig pijnvrij. Ik doe heel voorzichtig en loop nog wel met krukken.
Ik sta op de lijst voor een operatie om een nieuwe knie te krijgen...door corona is er wel een wachttijd dus het kan nog wel even duren.
Met Margaux en de baby gaat het goed...ze is morgen alweer 33 weken zwanger...het gaat hard.
Het nieuwe huis gaat ook supersnel en ook hun huidige huis is verkocht. Kleine Anna praat inmiddels zo goed dat je een leuk gesprek met haar kan voeren...wat ik dan ook regelmatig doe via videobellen...echt genieten.

Dit was het het weer voor vandaag, bedankt voor jullie reacties op mn Magnoliakaartje, leuk om te lezen. Tot de volgende post en groetjes Ellen



20 opmerkingen:

Angélique zei

O, wat superleuk gedaan! Die mag vast nog lang op een prominente plek pronken.
Geen wonder dat je zoveel last van je knie hebt, hopelijk is de wachtlijst niet al te lang dat het niet meer houdbaar is.
Heerlijk, zo'n kleine kwebbel en straks nog een erbij.

Nicolette zei

Wat een schitterende lollypop. Heel mooi gemaakt.
En jammer dat je zo lang op een operatie moet wachten, sterkte.
Groetjes Nicolette

Scraptastisch zei

Toevallig dacht ik vd week nog het is al lang geleden dat ik een lollYpop heb gemaakt, het is zo leuk om te doen en een hele gezellige weg gever! De jouwe is prachtig gemaakt en enig met het hobbelpaardje! Ja dat dacht ik al een versleten knie je had zoveel pijn en hopelijk is de wachttijd te overzien, tot die tijd maar voorzichtig Ellen! Nog zo'n anderhalve maand en dan weer opnieuw Oma worden hè! We videobellen wat af zo, gezellig dat kletsen hè! Ik vind het wel waardeloos dat het zo moet gaan hoor op afstand. Begon ze net op afstand weer te zien maar ben bang dat het weer anders zal moeten binnenkort! Maar genieten van de gezelligheid die we van ze hebben! Hou je goed en vermaak je ondertussen van je hobby! Goed weekend!
xx Gerie

Marfien zei

Leuk om weer eens een lollypop te maken voor een geboorte. Leuk met het hobbelpaard, heb er sinds kort ook een stans van, nu nog gebruiken :-)
Sterkte met de knie, een operatie zal veel verbetering brengen

Ans Gilbert zei

Je hebt een supermooie lollypop gemaakt in deze leuke kleuren en het hobbelpaard. Ik hoop dat je snel aan de beurt zal zijn, mijn knie-operatie is de gemakkelijkste operatie geweest van alle 9 operaties, ik fietste na 4 weken weer en géén last meer gehad,
Groetjes
Ansx

aussie aNNie zei

Beautifully designed creation and stunning colours.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie lollypop met de leuke kleurtjes ik hoop dat je snel aan de beurt bent ik heb 2 jaar geleden een knie operatie gehad en na 6 weken kon ik al eigenlijk alles weer en zonder pijn dat is gewoon een openbaring
groetjes ellen

Mariann Jakobsen zei

What a lovely lollipop card ❤️
Thanks for kind words in my blog. Wish you all the best, take care 💗

Doris knippenenplakken zei

Wat een mooie lollypop Ellen!Mooie kleurtjes en super leuk met de hobbelpaard.
Hopelijk ben je snel aan de beurt, groetjes Doris

Marjolein zei

Wat een mooie lollypop Ellen! Weer zo fraai gedecoreerd.
Fijn dat er duidelijkheid is rondom je knie. Ik hoop veel goede verhalen over mensen die een kniegewricht moeten laten vervangen; ik hoop dat het bij jou net zo soepeltjes zal gaan. Hopelijk blijft de vaart er in qua operaties, en ben je binnen afzienbare tijd aan de beurt. Groetjes Marjolein

Trijntje zei

Wat een mooie lollykaart heb je voor Lizzy gemaskt. Mooi in de zalmkleuren. Groeten Trijntje

Bernadet zei

Wat heb je een gewldig gave lollypop gemaakt voor je vriendin Ellen!
Ben ook helemaal weg van de kleurtjes die je gebruikt hebt!
Ooh jee j1oh, hoop dat je niet al te lang moet wachten op de operatie. Tot die tijd heel veel sterkte!!
Oooh alweer 33 weken, schiet al weer lekker op hè. Onze dochters zijn inmiddels 27 en 28 weken zwanger.

Marianne zei

Ik vind hem prachtig Ellen.
En dat voetje om hem te laten staan, goed idee.
Gr. Marianne

aussie aNNie zei

Just popping in to say hi and hope you are ok. Thanks for your gorgeous comments. xx

R's Rue zei

Beautiful.
www.rsrue.blogspot.com

Sarah - Crea S zei

Een hele leuke lollypop voor de oma van Lizzy! Echt mooi en eens wat anders dan een standaard kaartje.
Benieuwd wanneer je geopereerd kan worden! Ik duim voor je dat je intussen niet al te veel meer last hebt van je slechte knie!
Groetjes, Sarah

UFA888 zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
UFA888 zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
UFA888 zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Marjan zei

Deze heb ik ook al gemist, hoe kan dat nou! Ik lijk geen meldingen te krijgen van jouw posts, snap er niets van!
Deze lollypop kaart is echt beeldschoon!!