https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

dinsdag 17 september 2019

Hugs



Hoihoi, vandaag een kaart die ik maakte voor de liftchallenge! Ik vind het weer zo’n leuke opdracht en doe mee! Het is een poppystempel van Penny Black en ik kleurde hem in met distressinkt... ook de achtergrond maakte ik met de inkt! Ik vond het toch lastig en het duurde even eer ik tevreden was!
Ik stempelde de bloemen en gebruikte goud embossing...hier en daar wat zwarte spatjes en wat witte parelmoer stipjes. Hugs is van Lawn Faun!



Morgen gezellig lunchen in de stad met een vriendin...het kan op woensdag want Anna gaat naar de opvang. Donderdag komt ze wel en blijft dan gezellig logeren...ben benieuwd hoe het gaat. Oma vindt het superleuk hoor. Net kwam er een app binnen dat Anna de eerste stapjes los heeft gemaakt en goed vooruit kwam op de loopauto...supertrots hoor!

Bedankt weer voor jullie reacties...leuk om te lezen want daar doen we het voor toch!
Tot de volgende post maar weer...

Groet Ellen


14 opmerkingen:

Nelleke zei

O,wat is die gaaf Ellen. Super hoe je hem gemaakt hebt. Hij staat bij mij ook nog op de lijst al weet ik niet of ik er wel aan toe kom. En kleuren vind ik nog steeds lastig. Groetjes, Nelleke

aussie aNNie zei

Hi Ellen. This is just so BEAUTIFUL.X

Nancy Soetaert zei

waw! ik vind je kaart prachtig! super idee met het goudembossing, prachtig kleurwerk!

Joanne kramer zei

Wauw! Wat is dit suuuuuper mooi! groetjes Joanne

Marjan zei

Ik vind het een supermooie kaart, Ellen! Prachtig gekleurd en die spatjes maken het helemaal af!! De goudembossing is subtiel en geeft een mooi accent. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

Ans Gilbert zei

Prachtige lift Ellen, mooi is het goudembossing en je prachtige kleurwerk
Ansx

Angela zei

Woww wat een schitterende lift Ellen! Prachtig kleurwerk en wat heb je dat schitterend gecombineerd met de goudenembossing!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw wat heb je dat práchtig gemaakt Ellen. Ik dacht dat je een plaatje of servet gebruikt had als afbeelding. Schítterend...ik voel een winnaar aankomen ;p
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Wat een schitterende kaart voor de liftchallenge! Heel mooie stempel en schitterend gekleurd.
Wat leuk dat Anna los gaat lopen. Echt een mijlpaal.

Rhodé zei

Hij is supermooi, Ellen! Echt prachtig gekleurd!

Cornelie zei

Vind je kaart werkelijk prachtig!! Dank je wel voor het meedoen weer Ellen!

Sandra zei

Wauw wat een mooie Ellen !

Groetjes Sandra

Caro's Kaartjes zei

In één woord prachtig! Mooie technieken, mooie kleuren en super strak uitgevoerd.
Een terechte winnaar! Van harte gefeliciteerd!
Super leuk dat je mee deed met de liftchallenge

Ans S. zei

Geweldig mooie kaart, een terechte winnaar van de Liftchallenge, gefeliciteerd.

Groetjes Ans