https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

dinsdag 24 september 2019

Happy Birthday

 
Hoihoi, vandaag een kaart met een lieveheersbeestje stempel en wat spatstempels (zo noem ik het maar) en distressinkt. Ik heb wat met water gespeeld en dit werd het resultaat...gaaf toch!
Op de onderste foto kun je zien dat ik nog wat goudkleurige Gildingwax heb gebruikt!
De tekst is weer van MFT...zijn zo gaaf! Het geheel gemat op blauw en goud!
Binnenin de stempels terug laten komen met ook wat goud!
De "lieve beestjes" heb ik een laagje glossy accent gegeven...vond ik wel wat hebben!
Hier en daar wat druppels Nuvo en...voilà!
 

 
Ik wil meedoen met de challenge bij DCL...ze vragen om ook de binnenkant te versieren!
 
 
Hoe leuk is het dat ik in de prijzen ben gevallen bij Mijn Hobbyhonk en bij de Liftchallenge...ik ga ook de uitdaging weer aan om gastdesigner te zijn. Ik zag mijn foto bij hen op het blog staan en dacht die moet ik maar eens vernieuwen...deze is gemaakt op mn 60e verjaardag...inmiddels ben ik ruim 5 jaar ouder...manlief zegt dat ik niet veel ben verandert...wel een opsteker toch!
 
De logeerpartij met Anna is heel goed gegaan dus we gaan voor de herhaling!
 
Bedankt voor jullie reacties op mijn winnende Poppy kaart en grappig dat Miranda heeft voorspeld dat ik zou winnen!
 
 
 
 

14 opmerkingen:

Marjan zei

Een heel gave klaart inderdaad, artsy ook! Hou ik van. Leuk dat je GD wilt zijn bij de Liftchallenge, mail je mij dan even over de opdracht? Dank je wel voor het meedoen met Dutch Card Lovers.

Elle-Jeanne zei

Wat een schitterende kaart Ellen .
Gefeliciteerd met je top plaatsjes.
Groetjes , Elle-Jeanne

Nancy Soetaert zei

toffe stempelkaart! goed idee om de lieveheersbeestjes zo af te werken.
proficiat met je toppertjes!
Nancy

GerJanne zei

Zeker een opsteker... maar het is wel je man!
Grappig is dat!
Je kaart is trouwens heel mooi en bijzonder! En wat gaaf dat je twee keer won! Dat motiveert weer extra om aan de freubel te gaan!

Joanne kramer zei

Wat een mooie kaart! groetjes Joanne

aussie aNNie zei

Ellen, wow, this is so pretty, love those ladybugs too.xx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het was ook zó'n beauty Ellen net als deze kaart. Je hebt een hele mooie eigen stijl vind ik en je kaarten kunnen zo in de kunstgalerie. Prachtig zoals je deze kaart van binnen en van buiten hebt bewerkt. Gefeliciteerd hoor met je toppertjes.
lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Geen wonder dat je de Liftchallenge hebt gewonnen, je kaart was echt super. Ook deze is weer heel erg mooi. Fijn dat de logeerpartij goed is verlopen
Ansx

Scraptastisch zei

Dik verdiend Ellen je winners ze waren zo prachtig! En deze spat ook van het scherm, gaaf zeg die lieveheersbeestjes met de glossy. Gezellig hè die logeerpartijtjes...echt genieten!
xx Gerie

Nancy Soetaert zei

ivm je vraagje bij mijn kerstkaartjes: de stiksteekjes zijn met een mal gemaakt, snijdt niet uit, enkel de omtrek met de steekjes, is er in 3 verschillende groottes, ook wat variatie in tekening. Komt van China...

martina's kaartjes zei

niet makkelijk te verwerken denk ik, als ik het zo zie ! mooi resultaat geeft het
grtjs,martina

Ans S. zei

Prachtige kaart, Ellen.

Groetjes Ans

aussie aNNie zei

I can't believe it's the weekend again, so here's wishing you a good one.xxx

Monia - Monika Jakubowska zei

Beautiful card Ellen :)