https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

maandag 30 januari 2012

Verwennerij van Monique


Hallo allemaal,

Zoals jullie bij Monique hebben kunnen lezen hebben wij een stansjesruil gedaan. Vandaag kreeg ik mijn stansjes in de bus en kijk eens wat een verwennerij. Ze zijn stuk voor stuk prachtig. Ik ben er ontzettend blij mee. Bedankt Monique voor al je moeite.
 

Ook kreeg ik nog een cadeautje van haar....een enig doosje met heerlijke zeepjes erin. Uiteraard heeft ze die zelf gemaakt. Op haar blog kun je het zien en lezen. Ze ruiken ook nog heerlijk.


 Het was een gezellige actie en vond dit leuk om even met jullie delen.

Groetjes, Ellen

4 opmerkingen:

Kiek zei

Wat fijn dat alles goed is aangekomen en dat je de stansjes nog niet hebt. Ik ben ook blij dat de zeepjes heel zijn aangekomen daar was ik een beetje bang voor.

Groetjes Monique

Marianne zei

Ziet er goed uit daar moet je vast wel wat mee kunnen maken.
Groetjes Marianne

Elly zei

Wat een verwennerij,daar kun je wel even mee vooruit!
Een leuk doosje zeep heb je erbij gekregen.

Groetjes Elly

Adrina zei

Hoi Ellen,
Nou ik heb me ook meteen aangemeld als volger. Je maakt mooie dingen heb ik gezien.
Ik hoop dat mijn schoonmoeder het een beetje gaat trekken alleen.
Heel goed wat je met die oude mensjes doet!!
Leuk dat we elkaar zo een beetje kunnen volgen, al ben ik momenteel verre van aktief met freubelen, maar ik hoop dat het weer komt.
groetjes Adrina