https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

vrijdag 27 januari 2012

Speciaal voor jou


Hoi bloggers,

Vandaag laat ik jullie even een 3D knutseltje zien. Dit plaatje vind ik zo'n mooi tafereeltje. De kleuren zijn zo prachtig bij elkaar en ik ben groot fan van Magnolia's. We hadden een enorme magnoliaboom in de tuin...maar doordat er een serre is aangebouwd moest de boom weg. Geloof me... ik mis hem nog steeds.


Het achtergrondpapier is dan ook van Magnolia, de randpons en de bloemen van Marianne design. Het witte rondje is een Spellbinder en de vlinder is van Martha Stewart met daarop organzalint geplakt.


Langs de voorkant heb ik een heel fijn kantje geplakt. Achter de roosjes zit een deel van een bloemetje uit het tuincentrum.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Fijn weekend allemaal.

Groetjes, Ellen

4 opmerkingen:

Marianne zei

Je kaartje is prachtig Ellen.
Groetjes Marianne

Elly zei

Een heel mooie kaart,de kleuren en de afbeeldig zijn erg mooi!
Kan me voorstellen dat je de boom mist,wij hebben ook één maar die is zo uit de kluiten gewassen,daarvoor dreigt het zelfde lot.

Groetjes Elly

Kiek zei

Wat een prachtige en vrolijke kaart. Ook een heel lief plaatje van die koolmeesjes. Frisse kleurencombinatie!

Groetjes Kiek

Ballie (Bennarda) zei

Een op en top kaartje, mooie kleuren,heel lief en leuke vogels.
groetjes Bennarda (Ballie)

http://balliescreationballie.blogspot.com