Hoihoi, ik maakte dit kaartje voor Marjolijn haar verjaardag.
Ik koos nog eens voor het papier van 49andMarket omdat het er nog lag van mn vorige kaart. Ik sneed een raampje uit van grijs cardstock en matte het gedeeltelijk op het zwart/wit diagonaal wat ik liet terugkomen op de kaart.
Bij A.Renke kocht ik onlangs deze mooie Ginkgo-tak en knipte hem passend! Versierde hem met fijne draadjes in de kleuren van het papier en een tekstje…meer was niet nodig vond ik!
De binnenkant kreeg 1 diagonaal strookje en 1 strookje Washitape.
Challenge:
Dankjewel voor de leuke reacties op mn kaartje voor Trudy…blij mee!
Gisteravond had Tim op school de Kleuterrevue…afscheid van de kleuterschool!
Ze hadden er allemaal zin in om naar groep 3 te gaan…gezongen, gesprongen, gedanst en moppen verteld!
Het was geweldig en oma en mamma hielden het niet droog! 😍
Gelukkig kreeg deze school onlangs Airconditioning…helemaal top!
Allemaal sterkte met de hitte!
Groetjes Ellen


Geen opmerkingen:
Een reactie posten