https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

maandag 14 oktober 2024

Bloemen in de lift

 

Hoihoi, vandaag laat ik de kaart zien die ik maakte voor de LiftChallenge…ik heb hem naar mn zus gestuurd want ze was zaterdag jarig. Ik koos voor de stempelset van Alex Syberia. De tak op zwart en met witte embossing bewerkt zoals de opdracht is. Verder spreekt het voor zich denk ik. Het is een leuke challenge. De binnenkant ook een takje gegeven. De bloemen zijn gestempeld met PinkFresh Studio en de tak is gekleurd met distressinkt.



Challenge:

Tim was afgelopen donderdag jarig en vrijdag is hij op de basisschool begonnen want hij is 4 jaar geworden en hij is er ook echt aan toe. Tim vierde afgelopen zaterdag feest en ik maakte natuurlijk ook een ‘soort van kaart’ voor hem welke ik nog laat zien.

Dankjewel voor jullie leuke reacties op mn vriendelijke sprinkhaan, leuk om te lezen!

Groetjes Ellen 




5 opmerkingen:

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart. Mooi zo op de zwarte achtergrond. Leuk afgewerkt met binnenin d3 kaart ook nog een takje. Groeten Trijntje

Marjolijn van Elsberg zei

Gefeliciteerd met Tim, 4 jaar, zo leuk als ze dan ineens naar school gaan. Je kaart is werklelijk prachtig, je zus boft.

!neke zei

Prachtige kaart Ellen !!!!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie bloemen, ze komen mooi uit op de donkere achtergrond
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtige kaart Ellen. Zo sierlijk die witte bloem/tak op de achtergrond en de gekleurde bloemen komen heel mooi uit tegen de donkere achtergrond. Ik vind hem schitterend. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van Tim.
Lieve groetjes Miranda