https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zondag 22 september 2024

Hawaii Sunset Beach


Hoihoi, vandaag mag ik mn gastdesigner kaart laten zien voor DCL…Ik zou heel graag nog eens een vakantie willen boeken naar Hawaii…de opdracht is dan ook…

Kies een land/stad en maak een kaart met dat land/die stad als uitgangspunt! Dat kan zijn omdat je daar toevallig iets van hebt liggen, maar je kunt ook jouw favoriete vakantiebestemming kiezen of iets waar je van droomt om ooit nog eens naartoe te reizen! Zie de opdracht bij DCL.

Ik kwam een foto tegen van Sunset Beach Hawaii en heb geprobeerd met inkt de ondergaande zon met de palmbomen in silhouet op papier te krijgen wat ik super lastig vond. Ik heb met Daniël Smits inkt en distressinkt gekleurd, de letters zijn van CraftEmotions en de boompjes van Studio Light.


Hoop dat mn droom nog eens uitkomt haha, je weet het nooit!
Kijken jullie even bij DCL.

We hadden Anna en Tim te logeren en gisteravond heerlijk pannenkoeken wezen eten…Stephan en Max gingen ook mee. Er is een mooie speeltuin bij dat restaurant dus ze konden lekker spelen. Het ziet er naar uit dat dit het 
laatste mooie warme weekend is geweest…helaas komt er een regenperiode aan.

Challenges:

Dankjewel voor jullie leuke reacties op mn vlinderkaart, altijd fijn om te lezen.

Tot de volgende kaart maar weer,
Groetjes Ellen 




Geen opmerkingen: