https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zaterdag 29 juni 2024

Happy Birthday met Cocktails….



Hoihoi, vandaag doe ik mee met de Challenge bij 2 Sisters on the blog…

Er worden Cocktails gevraagd

Ik heb eerst washi tape geplakt en daar HB uit gestanst…nogmaals uit goudpapier en gedeeltelijk teruggeplaatst. Daar overheen de Cocktail tekst geplakt van AR en daar weer gedeeltelijk Time op geplakt. Versierd met verschillende glaasjes, shaker en aardbeitjes. Ik denk dat ik voldoe aan de regels haha.
Bijpassend kleurtje als achtergrond, gestanst met een Crealiesje.
De binnenkant kreeg ook een randje washitape met cocktails!



De challenge loopt zondag af dus ik ben op tijd! Ik heb deze kaart met veel plezier gemaakt! Oma rust nu lekker uit na de drukke oppas week want het is zo weer dinsdag, het gaat super snel!

Dankjewel voor de leuke reacties op mn “koper/oud” roze kaart!
Fijn weekend verder en tot de volgende kaart…die is voor DCL!

Groetjes Ellen 




15 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de cocktails leuk de gestanste tekst uit het washi tape en de gouden details passen er zo leuk bij
groetjes ellen

Marjolijn van Elsberg zei

Heel mooi en heel chique, die kleurencombi is echt prachtig. Mooie uitwerking van de challenges zo.

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart met de cocktails Ellen.
Mooie tekst stansen.
Groetjes Elle-Jeanne

karin zei

Heel mooi kaartje met die tekst erop.
Groetjes,
Karin

Caroline zei

Wat een leuke kaart Ellen! Leuk om zo de grote tekst te gebruiken.
Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Caroline DT

GerJanne zei

Heel mooie cocktail kaart. Dat was me niet ontgaan ;-)

Neltine zei

Hoi Ellen, Geweldig leuk kaartje heb je gemaakt.
Ook alle andere kaarten die ik gemist heb.

Super dat jij ook veel rechthoekige kaarten maakt. Ik ben altijd op zoek nar aal goede layout daarvoor maar op jouw blog is daar genoeg inspiratie te vinden. Leuk!

Groetjes,
Neltine

Nelleke zei

Wat is deze weer prachtig zeg. Mooi breed washitape
Tape, dan kun je er wel meer mee doen. Ze staan hier eigenlijk on gebruikt, zeker de laatste jaren. Groetjes Nelleke

Ans Gilbert zei

Wat een mooie en chique cocktailkaart heb je gemaakt, leuk om ook de binnenkant mee te nemen,
Groetjes,
Ansx

KarinsArtScrap zei

wat een prachtige kaart heb je gemaakt Ellen.........gr karin

Nicolette zei

Wat heb je dat leuk gedaan met die washi tape en grote tekst.
Mooie kaart Ellen.
Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontehbog.
Groetjes Nicolette DT

Angélique zei

Een mooie kaart, leuk hoe je de teksten hebt verwerkt en dan al die gezellige glaasjes erbij, heel,leuk.

Marjan zei

Gaaf met die grote tekst en bling en wat een leuke collage heb je ervan gemaakt, een prachtige kaart vind ik het! Succes met de challenge en ik ben benieuwd naar je kaart voor DCL!

!neke zei

Hij is heel gaaf !!!!
Ik wist niet wat ik met die opgave van cocktails aan moest !!!
groeten Ineke

Trijntje zei

Hele leuke kaart met de tekst en de cocktail s erbij. Superleuk gemaakt. Feestelijk door de gouden accenten. Groeten Trijntje