https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zaterdag 8 juli 2023

Happy birthday



 Hoihoi, vandaag een kaartje wat ik eerder maakte voor Joyce toen ze 30 werd maar nog niet laten zien…gewoon overheen gekeken denk ik.
Ik gebruikte de leuke vogels van Tim Holtz en maakte er een grapje van gezien de leeftijd!
Ik wil met dit kaartje meedoen met de Challenge bij DCL…ze vragen cijfers in de hoofdrol.



Binnenin ook nog een versiering gemaakt met washitape en “Proost” in hout opgeplakt!
Ik vind het wel een grappige kaart!

Wat is het warm vandaag hè…ik ben niet buiten geweest hoor en alles dicht gehouden. Ik kon gelukkig wat freubelen op mn kamer…ik ben iets aan het uitproberen wat ik bij Hobbyvision voorbij zag komen via YouTube en dat lukte wel, ik laat het binnenkort zien.

Groetjes en tot de volgende kaart,
Ellen 


13 opmerkingen:

Trijntje zei

Je hebt een hele mooi kaart voor Joyce gemaakt. Wij hebben gefietst. Wel warm. Maar af en toe even in de schaduw pauzeren. Het waaide wel lekker. We waren in de buurt van de Afsluitdijk . Later bij mijn moeder op bezoek in revalidatie centrum en daar lekker afgekoeld…. Bij ons thuis binnen nu ook aangenaam. Ben benieuwd wat je vandaag uitgeprobeerd hebt… groeten Trijntje

Angélique zei

Een heel leuke kaart, maar goed dat je hem alsnog laat zien.
Ik ben benieuwd waar je mee bezig was, je klinkt enthousiast.
Hier heb ik alles dicht gehouden, het is wel goed te doen binnen. Ik moest vandaag met de auto weg, geen straf met airco.

Scraptastisch zei

Nog gefeliciteerd met Joyce haar verjaardag en een prachtige kaart maakte je voor haar! Ik zit nu op mijn balkon uit te dampen ma een avonddienst en een lekkere douche is welkom!
xx Gerie

GerJanne zei

Ha Ellen, wat een gaaf kaartje voor Joyce! Ze zal weten dat ze 30 is! Hihihi.... heel erg leuk met de crazy birds.
Ook de binnenkant vind ik helemaal leuk!
Ja, warm buiten! Bij ons binnen was het 22 graden. Heerlijk, vergeleken met buiten. En op mijn knutselkamer kan ik dan wel even zitten. Daar is wat warmer, maar het lukte!
Net als de anderen ben ik benieuwd naar waar je mee bezig bent.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke vogeltjes en de leuke tekst erbij, de binnenkant heb je ook leuke gepimpt.
bij on staat de zon ongeveer tot 4 uur aan de voorkant dus kan ik lekken knutselen aan de tafel aan de achterkant en als het te warm wordt dan staat de ventilator op gepaste afstand en dan is het goed te doen
ik ben benieuwd naar je project.
groetjes ellen

Marjan zei

Nou, Joyce weet het, hoor, op je kaart is je humor niet te missen, erg leuk! gave kaart, die vogels blijven grappig. Ook de binnenkant heb je mooi versierd!
Hier ook alles dicht, behalve waar de zo nog niet staat. Dan gaan alle gordijnen en ramen/deuren dicht. Maar dan nog is het warm boven. Morgen is het weer voorbij, las ik.
Benieuwd naar je gelukte project!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hahaha, duidelijk welke leeftijd Joyce bereikt. Het is een leuke kaart met die grappige vogels en ook de binnenkant is een plaatje Ellen. Hier onweert en plenst het op het moment dat ik dit typ. Hopelijk verdrijft het de benauwdheid. Ik ben benieuwd wat je aan het maken bent.
Lieve groetjes Miranda

Anoniem zei

Mooie kaart die vogels blijven leuk, ook de binnenkant is mooi versierd. Bedankt voor je deelname aan DCL

Trudy zei

Leuke en grappige kaart voor Joyce!
Ondertussen is het gelukkig een stuk koeler geworden in Nederland!
Ik geloof dat het zaterdag wel weer warmer gaat worden!
Groetjes Trudy

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een leuke en grappige kaart, heel leuk gedaan! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL! CreaTEAve groetjes, Yvonne 🌺☕️

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een leuke kaart met grapje.
groetjes, Alma

Pat zei

The Crazy Birds always bring some fun to a card and love your design Ellen..a great card for a 30 year old! x

Anoniem zei

Mooie kaart Ellen, prachtig die vogels en woordspeling erop. Grapje moet toch kunnen? Ik vind hem heel erg leuk. Groetjes Nelleke