https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

woensdag 1 februari 2023

Hey there


Hoi, vandaag mn kaartje voor de liftchallenge waar je een kaartje moet liften met een transparante voorkant met embossing. Ik vond het een leuke uitdaging dus maar aan de slag. Gekozen voor de mooie vlinders en een embossing folder met vlinders. Ik vind het wel een mooi resultaat. De binnenkant ook met bijpassend papier afgewerkt.




Om tegen te gaan dat hij inzakt een reepje geplakt als standaardje.  


Dankjewel voor jullie reacties op mn vorige kaartje met de Floating techniek…fijn om te lezen!
Ik heb mn profielfoto veranderd…een paar hadden het gezien haha, ik werd daar 60 dus hij was al 9 jaar oud dus wel ff nodig vond ik.

Tot de volgende post maar weer.
Groet Ellen 


14 opmerkingen:

Trijntje zei

Wat een mooie liftkaart met deze techniek. Heel leuk uitgewerkt. Vlinders zijn altijd mooi op een kaart. Groeten Trijntje

Angélique zei

Een heel mooie kaart, chic.

alma.heijenk@gmail.com zei

een prachtige lift kaart.
ik merk dat ik de laatste posts hier gemist heb, ook geen melding gehad.. en niet alleen hier.
vervelend.
gr Alma

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie vlinders erop en leuke details
groetjes ellen

Marjan zei

Een mooie uitwerking van de opdracht om met geëmbossd acetaat te werken, die is goed gelukt en past perfect bij de vlinders die zo mooi op je kaart fladderen. Slim dat standaardje, inderdaad is het minder stabiel dan bij alleen cardstock. Je kaart heeft zeker een chique uitstraling. Fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge!

Irene zei

Hij is weer héél geslaagd met al die vlinders en goede oplossing voor 'stevig' staan Ellen!
XxIrene

Nicole Parmentier zei

Prachtig kaartje Ellen! Mooi hoe de binnenkant ook meegenomen is, en de vlinders.. prachtig! Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge.

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Ellen

gr karin

GerJanne zei

Ja.... ik had het ook gezien en dacht echt: als ik je op straat was tegen gekomen had ik je niet herkend....
Je liftkaart is heel gaaf! Prachtig met de vlinders.

Nelleke zei

Je bent de laatste vandaag. Ik type dit op de iPad en kan wel bij jou regageren, maar bij de verjaardagskaart ginghet mis. Begrijpen doe ik het niet. Nog maar eens proberen. Deze kaart is weer prachtig, het idee is ook zo leuk om dat acetaat te embossen. Jou kaart hieronder is echt supertof. Ik ken de techniek niet, maar lijkt mij een mooie uitdaging. Groetjes Nelleke

karin zei

Wat een mooi kaartje met de vlinders erop. Leuk met het transparante vel erachter.
Groetjes,
Karin

Scraptastisch zei

Prachtig gelift Ellen, heel leuk met de vlinders en gave tekst onder op je kaart! Fijn weekend,
xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie lift Ellen. Heel fleurig met die mooie vlinders.
Lieve groetjes Miranda

Mariann Jakobsen zei

Wow This card is absolutely stunning! It looks like the butterflies are flying!