https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zaterdag 26 november 2022

Happy Birthday



Hoi, vandaag de kaart die ik stuurde naar GerJanne, ze is vandaag 60 jaar geworden.
Van harte gefeliciteerd GerJanne…je kunt er niet meer omheen zo te merken in blogland haha.
Ik heb de bloemen en takjes een paar keer uit gestanst en enkele weer teruggeplaatst…60 erop en wat blingetjes. Het dp met de ruitjes heb ik als kaart gebruikt…past mooi bij elkaar.



Ook de binnenkant voorzien van wat bloemetjes.

Ik heb, om verschillende redenen besloten dit jaar geen kerstkaarten te maken…ik kan het niet opbrengen en heb totaal geen puf en inspiratie. Het zal gek zijn want velen zijn het wel gewend om een zelfgemaakte kerstkaart te krijgen.

Dankjewel voor jullie reacties op mn huwelijkskaarten, fijn om te lezen.
Fijne zondag gewenst…groetjes
Ellen

 

10 opmerkingen:

Marjan zei

Ik vind het echt een Ellenkaart, heel mooi en elegant in subtiele tinten! Nee, je kunt er niet omheen, ik heb net een flinke blogronde gedaan en bijna alleen kaartjes voor Gerjanne gezien, ze is goed verwend!
Ik zie je niet zo vaak in blogland, gaat het goed met je?

alma.heijenk@gmail.com zei

hoi, idd echt een kaartje in jouw stijl. heel mooi geworden.
groetjes Alma

De Hobbykamer van Petra zei

Wat een stijlvolle kaart voor Ger Janne d'r verjaardag. Volgens mij heeft iedereen in blogland wel een kaartje gemaakt en verstuurd. Zo leuk.

Lieve groet, Petra

Nicolette zei

Wat een mooie kaart Ellen.
Groetjes Nicolette

Trijntje zei

Je hebt een prachtige kaart voor GerJanne gemaakt. Leuke techniek en mooie fijne kleuren. Jammer dat je geen puf hebt om kaarten te maken. Veel sterkte. Groeten Trijntje

Nelleke zei

Prachtige kaart heb je gemaakt, gaaf hoe je weer bloemen terug hebt gelegd. Je moet vooral ook doen waar bij jij je prettig voelt. En als je geen idee hebt of inspiratie dan is dat zo. Je moet het ook leuk blijven vinden. Groet, Nelleke

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Ellen

gr karin

GerJanne zei

Hoi Ellen,
deze kaart hangt hier in de woonkamer. Een beauty, maar dat zijn al je kaarten. Dus extra jammer dat je geen puf hebt om te knutselen. Dank je wel nogmaals. Mailtje wel gelezen toch?
Liefs, GerJanne

Marfien zei

Een hele mooie kaart, je geeft me weer nieuwe inspiratie met dit leuke idee

Caroline zei

Heel mooi zeg wat je voor GerJanne hebt gemaakt.
Groetjes Caroline