https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

vrijdag 9 september 2022

Even kleuren en operatie



 Hoihoi, vandaag een kaart die ik maakte met distress inktjes…ik heb 2 kleuren gebruikt namelijk groen en aqua. Ik had gewoon  zin om even te kleuren en koos deze stempel, dacht van Penny Black. Ik stempelde ook met aqua ipv zwart. Het kleurverschil kreeg ik door het eerst goed te te laten drogen voor ik verder ging. De randen voor het matten ook gekleurd. De hartjes maakte ik met een fineliner. Het was zeer ontspannend en dat had ik even nodig op dat moment. Hij was gewoon voor de voorraad maar inmiddels is hij verkocht…mn vriendin had een jarige die een tuinfeest gaf en vond deze wel gepast ervoor!

Ik heb mijn nieuwe heup gekregen en ben vandaag alweer 10 dagen verder. Het gaat heel goed en de operatie is prima verlopen. Ik zag erg op tegen de pijn die zou komen maar is dus 100% meegevallen…ik hoefde zelfs niet één keer de pittige oxycodone in te nemen. Met de knie-operatie was dat echt wel het geval!
Het lopen met de rollator gaat heel goed. Met de fysiotherapeut probeer ik zo snel mogelijk het traplopen te oefenen…het bed in de kamer is prima hoor maar je wil toch graag weer in je eigen bed. De fysio zal wel zeggen dat ik te snel wil…ze komt straks dus ik ga het zien! Anna vindt het bed wel leuk speelgoed haha…het liefst zit ze erop als hij op zn hoogst staat…misschien wordt het voor haar eens een hoogslaper op haar kamer haha!
Nelleke, Marjan en GerJanne…heel erg bedankt voor jullie mooie kaarten!

Dank voor de leuke reacties op de kaart voor Max en tot de volgende post.

Groet Ellen 


14 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Wat heerlijk dat het mee is gevallen en het goed met je gaat Ellen ik wens je een goed herstel verder! Wat mooi dat je de bloemen hebt gestempeld met aqua i.p.v zwart het is net een aquarel zo, super mooi kaartje! Fijn weekend,
xx Gerie

GerJanne zei

Wat leuk om nu alweer wat te lezen, Ellen. EN vooral te zien. Het is een prachtige kaart. In kleur stempelen is een goed idee, moet ik ook eens proberen.
En fijn dat het zo goed gaat! Succes met je herstel!

Creaellenknutselsite zei

wat fijn dat de operatie is meegevallen en dat het al weer beter gaat van de pijn herken ik ook wel had van mijn knie ook veel meer pijn dan van de heup. succes met het herstel
wat een supermooi kaartje heb je gemaakt met de mooie stempels en kleuren
groetjes ellen

Nelleke zei

Hallo Ellen, wat fijn dat het naar omstandigheden goed gaat met je. Een goed herstel en revalidatie gewenst. Zeker dat ook de pijn meeviel. Ze zeggen dat een knieoperatie heftiger is. Je hebt het mooi weer gehad. Wat heb je de bloemen prachtig gekleurd zeg. Echt een idee om dat in de kleur inkt te stempelen die je gebruikt. Zou een mooie uitdaging voor GerJanne en mij zijn. Groetjes, Nelleke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Ellen, fijn dat het meegevallen is die nieuwe heup. Ik zou denken dat een nieuwe heup pijnlijker is, apart dat dat niet zo is. Je kaart vind ik heel mooi. Slim om met dezelfde kleur inkt te stempelen, het is net een aquarel schilderijtje.
Een voorspoedig herstel gewenst.
Lieve groetjes Miranda

De Hobbykamer van Petra zei

Mooie kaart en prachtige kleuren.

Wat fijn dat de operatie reuze is meegevallen. Het is tegenwoordig een operatie die zo vaak uitgevoerd word. Ik woon in een straat met bijna allen 65+ers en de ene na de andere ondergaat deze operatie en allemaal hoor je hetzelfde, dat het meeviel op één enkeling na. Dat is een naar verhaal en daar ga ik jou niet mee lastig vallen.

Lieve groet, Petra

Irene zei

Wonderschoon, doe het je niét na! Fijn dat de operatie je zo is meegevallen, voorspoedig herstel Ellen!
XxIrene

Mariann Jakobsen zei

Amazing!! Fantastic work! I LOVE this card!
Wish you a great fall.
Hugs from N-Norway

Nicolette zei

Een prachtige kaart, ik begrijp dat ie gelijk verkocht is.
En wat fijn dat de operatie goed verlopen is.
Een heel goed herstel gewenst.
Groetjes Nicolette

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een juweeltje deze kaart!!!
ik wens je een goede revalidatie toe. ga niet te snel!! weer van alles doen, neem je tijd voor herstel.
groetjes Alma

Marjan zei

Heel mooi jouw bloemen kaart in deze prachtige tinten! Knap gedaan!
Dat het gelukkig allemaal meeviel en voorspoedig verlopen is wist ik, echt fijn voor je. Ik hoop dat je snel weer in je eigen bedje mag slapen!

Bernadet zei

Wat een gave bloemen heb je gemaakt Ellen.
Supermooie kleurtjes ook.

Doris knippenenplakken zei

Wow...Wat een prachtige bloemenkaart, mooie van kleuren.
Wat goed dat het meevalt met je operatie , heel veel sterkte en een spoedig herstel!
Groetjes Doris

Angelique zei

Prachtige, elegante kaart in deze tinten. Wat fijn om te lezen dat de operatie zo goed verlopen is en dat het herstel voorspoedig verloopt.
Wat een geweldige jungle-kaart voor Max, leuk al die kleine diertjes.
lieve groetjes Angelique