https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

maandag 13 juli 2020

Sweet home



Hoihoi, vandaag de kaart die ik maakte voor Stephan en Joyce...ze kregen de sleutel en we gingen er heen. Inmiddels wonen ze er en zijn ze lekker bezig om het naar hun zin in te richten. Badkamer en toilet moest vervangen worden en zijn prachtig geworden.
Ik ben bij het maken van de kaart uitgegaan van die twee vogels op de tak en steeds kwam er wat bij en was dit het resultaat. In de binnenkant hetzelfde tape gebruikt als op mijn vorige post met de schuifkaart. Even proosten op hun nieuwe huis!



Met mijn knie gaat het niet goed helaas...ik zit nu in een spoedprocedure omdat het bij de Maartenskliniek waar ik al jaren kom heel lang ging duren en dat kan echt niet...ik kreeg zo’n heftige pijn dat ik niet meer kon lopen en weer 2 krukken nodig had. Ook nu moet ik maar afwachten wanneer ik ertussen kom. We gaan nu naar het Antonius Ziekenhuis want daar is de wachttijd zeker korter. Vandaag is er een bed in de kamer geplaatst want 2 trappen op is echt geen doen...ook omdat ik last van mn handen heb.
Bedankt voor jullie leuke reacties op mn vorige kaart...leuk om te lezen.
Geniet allemaal van het lekkere zonnige weer en tot de volgende post...

Groetjes Ellen



13 opmerkingen:

Angélique zei

O, wat een mooie kaart! Zo gezellig dat de andere vogels naar het nieuwe huis komen kijken!
He jakkes, wat vervelend dat je zoveel pijn hebt, heel veel sterkte, ik duim voor beterschap.

GerJanne zei

Sjonge Ellen, dat is toch wel heel vervelend zeg, van je knie en je handen ook nog eens. Ga je toevallig naar dr. W?
Je kaart is in elk geval supermooi. Leuk dat je met iets begint en dat er dan steeds wat bij komt...en zeker moet er even gedronken worden op een nieuwe woonplek...sterkte met alles. Je voelt je nu zeker een echte oma ;-)

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaart met al die lieve vogeltjes Ellen. Ook de binnenkant is een plaatje, leuk idee met die tape en proost erbij.
Ellendig zeg dat je zoveel pijn moet hebben, dat vr... energie zeg ik altijd. Hopelijk kunnen ze snel iets voor je doen. Sterkte.
Lieve groetjes Miranda

Elle-Jeanne zei

Wat een schitterende kaart, met de lieve vogeltjes.
Pijn is niet te hebben.
Hoop dat je daar snel van verlost wordt. Beterschap.
Groetjes Elle-jeanne

Ans Gilbert zei

Wat een mooie kaart met de leuke vogeltjes, ook de binnenkant is super.Denk je dat je geopereerd moet worden? Ik heb ook weer een afspraak gemaakt bij de orthopeed, ik blijf heel veel pijn houden aan mijn voet..
Groetjes
Ansx

Ellen zei

Superleuke kaart voor een new home! Grappig met die vogeltjes erop. Wat een ellende zeg, met jouw knie. Hopelijk word je snel geholpen. Sterkte!

Nicolette zei

Mooie verhuiskaart. En heel veel sterkte met je knie.
Groetjes Nicolette

Scraptastisch zei

Die vogeltjes zijn echt enig en je hebt er een gezellige nieuwe woning kaart van gemaakt en ook de binnenkant is prachtig! Waardeloos Ellen met je knie, ik hoop dat je echt snel aan de beurt bent, veel sterkte!
xx Gerie

aussie aNNie zei

Lovely and sweet card, it is so pretty…..♥♥

Marjan zei

Schitterende kaart met het mooie huisje en de vogels! Ook de binnenzijde is prachtig.
Hè joh, je bof niet! knie zo naar en je handen die die ook niet meer werkt. Hopelijk ben je snel aan de beurt, heel veel sterkte!

Trijntje zei

Wat een prachtige kaarten heb je de laatste tijd gemaakt Ellen deze is prachtig. Leuke binnenkant . De kaart van hieronder is ook geweldig... wat naar dat je veel last van je knieën hebt... hopelijk kun je snel geholpen worden. Beterschap ermee. Groeten Trijntje

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart Ellen! zo mooi met de vogeltjes en alle leuke details top!
Fijne zondag, groetjes Doris

farmerblog zei

Ik kwam op je blog vandaag en genoot van het verhaal van je kleindochter. Tegelijker tijd moest ik aan dit bericht van je denken. Wat vervelend dat je zo'n last van je knie hebt en ook je handen. Ik hoop dat het nog wat opknapt. Jou kaarten zijn ook echt leuk en persoonlijk geworden. Groetjes en sterkte. Nelleke