https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

maandag 27 januari 2020

Gefeliciteerd en op reis



Hoihoi, vandaag een kaart die ik maakte voor Stephan en combineerde hem met hun reis naar Zuid-Afrika. Ik plakte het midden af met een strook en ben aan de gang gegaan met distress inkt.
Na goed laten drogen strooide ik bister en brusho in het midden en blies de inkt/water met een rietje in de juiste richting. Gebruikte nog wat gouden Gilding Wax voor het leuke effect. Toen alles goed droog was ontstond het idee om de reis stempels erbij te gebruiken. 
Ik vond hem goed gelukt en Stephan vond dat ook...en daar gaat het om toch!


We zijn allebei weer aan het herstellen van een fikse verkoudheid met een nare kriebelhoest...heel vermoeiend hoor! Gister dacht ik met het mooie weer een lekkere wandeling te maken maar het was te snel en moest gaan zitten en wachten tot Dick me ophaalde met de auto ppfff...

Dank voor jullie reacties op mn huwelijkskaart en tot de volgende post maar weer!

Groetjes Ellen

13 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Leuke kaart Ellen .
Leuk effect met het rietje zo. Beterschap gewenst .
Groetjes , Elle-Jeanne

Caroline zei

Wow, wat een prachtige kaart! Heel knap hoe je deze hebt gemaakt.
En ik heb in december de griep gehad met flink hoesten, dit blijft helaas lang hangen. Sterkte ermee!
Groetjes Caroline

Marfien zei

Prachtig kaartje Ellen, wat een mooi effect met de brusho

GerJanne zei

Dat heb je weer heel mooi gemaakt! Kunstig weer.
En wat naar dat je nu ook de griep te pakken had. Hopelijk voelen jullie je allebei weer snel topfit...

Ans Gilbert zei

Mooi gemaakt Ellen, heel speciaal met de uitgevloeide inkt. Wens je veel beterschap
Ansx

Joanne kramer zei

Wat een mooie en artistieke kaart. Gaaf!
Doe jij nog maar rustigaan... beterschap. groetjes Joanne

Marjan zei

Heel mooi effect, Ellen! Echt prachtig!
Wat vervelend die verkoudheid, je kunt je er lang gammel van voelen, pas maar goed op jezelf.

Scraptastisch zei

Prachtige kaart Ellen ik zit er vol bewondering naar te kijken, heel knap!!!
Hopelijk ben je snel weer de oude!
xx Gerie

aussie aNNie zei

Artistically fabulous Ellen I really am loving this the more I look at it, great gold touches...get well.x
Have a great weekend.♥

Ellen zei

Mooi effect zeg! Gaaf gedaan! Hopelijk inmiddels wat hersteld van de verkoudheid. Soms kun je daar echt heel lang last van hebben.

aussie aNNie zei

waving a big hello Ellen.♥

Justyna zei

Wat een prachtige kaart!

Anja v K@@rten zei

Een heel aparte creatie, wat geeft het een mooi effect zeg! Top!
Creatieve groetjes, Anja