https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

maandag 11 maart 2019

Merry Christmas en toch nog feest


Hoi, vandaag laat ik jullie een kerstkaart zien die ik echt al een poosje geleden maakte en nog niet had laten zien! Ik zag dit idee op Pinterest en was er weg van...ik heb er speciale spulletjes voor aangeschaft en ben maar aan de gang gegaan. Het was nog best moeilijk om het naar mn zin te krijgen. Ik heb er ook maar ééntje gemaakt!


Ik weet ook echt niet meer welk merk de stempel is...de stans is een hele oude van Tim Holts!
Het zijn 3 kleuren distressinkt en dit werd met speciale spateltjes aangebracht!
Ik zou de naam erbij vermelden die het op Pinterest heeft gezet maar weet het echt niet meer!


Ik wil deze kaart mee laten doen bij...

http://liftchallenge.blogspot.com/2019/02/liftchallenge-138.html
Ze vragen een landschapje op je kaart!

Zoals ik verteld had in de vorige post wilde ik mn verjaardag op 20 februari nog niet vieren maar het liep anders...op de zondag erna hadden de kinderen een high tea voor mij georganiseerd waar ook mn zus en broer met aanhang bij aanwezig waren en natuurlijk kleine Anna...er werd gezegd dat we even een lunchje zouden doen met elkaar...dus jullie snappen dat ik super verrast was. Het was een gouden middag voor me! Op de dag zelf kwamen er toch onverwachts wel wat familieleden...heel gezellig!

Ik was goed aan het herstellen van mn operatie werd ik afgelopen donderdag weer ziek...een of ander virus had me weer te pakken...helaas! Ik was net weer een beetje op mn gewicht maar helaas ben ik alles weer kwijt en zelfs meer dan het was na de griep!
Het wordt weer extra bonbons eten straks...als ik beter ben uiteraard!
Ook kleine Anna kreeg ervan mee, dat is minder natuurlijk!

Dankjewel voor jullie lieve reacties op mn vorige kaart met alcohol spektakel, fijn om te lezen!

Tot mn volgende kaart maar weer!

Groet Ellen

18 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Wow , wat een mooie kaart , Ellen.
Heel apart.
Wens je beterschap, en dat het snel de goede kant op gaat .
Groetjes , Elle-jeanne

Maria V zei

Prachtig deze kaart. Dat landschap is ook zoo mooi.
Ai, dat is weer héél vervelend. Toi, toi, toi en dat maar gauw op mag knappen.

Marjan zei

Mooie en ook sprookjesachtige kerstkaart Ellen, met een prachtig landschapje! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge. Ziek goed uit, vervelend dat het zo kort na de griep was!

Handmade cards zei

Heel mooi Ellen, eerst dacht ik dat het een gewoon plaatje was maar het is een stempel, knap gedaan hoor!
Je mag wel wat kilootjes van mij erbij hebben,ik ben vorig jaar wegens ziekte 11 kilo afgevallen wat ook beter is voor mijn gezondheid maar het zit er allemaal alweer aan. Ja, het is wat, de een wil graag afvallen, wat niet lukt, en een ander lukt het niet om zwaarder te worden, het is oneerlijk verdeelt, toch.
Beterschap hoor!
Groetjes, Wietske

Marfien zei

Mooi gemaakt Ellen, deze kaart heeft SFEER!
sterkte met alle virussen, hier is er ook een op visite :-(

KarinsArtScrap zei

prachtigggg Ellen
Gr Karin

Joanne kramer zei

Wauw! Wat een schitterende kaart!
Naar dat de griep je te pakken kreeg.... groetjes Joanne

Cornelie zei

Wat ontzettend kunstig gedaan én wat een prachtig resultaat! Knap! Dank je wel voor het meedoen en beterschap!

Ans Gilbert zei

Prachtige kerstkaart Ellen, is het helemaal gestempeld? Wat naar dat je weer ziek werd, ik hoop dat de kilo's er weer snel aan zitten,
Groetjes
Ansx

Angelique zei

Wauw, wat een ontzettend prachtige kerstkaart, zoveel mooie details. Balen dat je weer terug ziek geworden bent. Ik hoop dat je vlug weer terug op de been bent.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Schitterende kaart heb je gemaakt! Heel mooi landschapje! En wat balen dat je ziek werd zeg! Nu dus weer aansterken (niet alleen bonbons, hoor! Ook slagroomtaart etc..;-))
Liefs,
GerJanne

Ans S. zei

Wat een super mooie kerstkaart, Ellen.
Ik hoop dat het snel weer beter met je gaat.

Groetjes Ans

aussie aNNie zei

Super card Ellen, love that cut out die piece too..hope you are well..hugs.

martina's kaartjes zei

mooi effect geeft dat, die uitgesneden vorm op je landschap ! geslaagd kaartje
grtjs,martina
x

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw maar die is prachtig Ellen. Van mij mag je er meer maken hihi, vooral het landschap is super. De weerspiegeling in het water en de gave rotsen...supergoed gedaan. Leuk dat je zo verrast werd voor je verjaardag en nu maar snel aan de bonbons dan ;p
Lieve groetjes Miranda

Ellen zei

Wat een sfeervolle kaart is dit! Echt heel knap gemaakt. Hopelijk ben je inmiddels weer een beetje hersteld. Altijd balen als je lichaam je in de steek laat.

melania macron zei

Hallo, ik wil mijn prachtige getuigenis delen. Nadat hij jarenlang in een relatie met Husband was geweest, brak hij het uit, ik deed al het mogelijke om hem terug te brengen, maar alles was tevergeefs, ik wilde hem zo graag terug vanwege de liefde die ik heb voor hem smeekte ik hem met alles, ik deed beloften maar hij weigerde. Ik legde mijn probleem uit aan mijn vriend en zij stelde voor dat ik liever contact zou opnemen met een spreukgieter die me zou kunnen helpen een spreuk uit te brengen om hem terug te brengen, maar ik ben het type dat nooit in betovering geloofde, ik had geen keus dan het te proberen, ik e-mailde de spreukgieter en hij vertelde me dat er geen probleem was dat alles binnen drie dagen in orde zou zijn, dat mijn ex voor drie dagen naar me terug zou keren, hij sprak de betovering en verrassend op de tweede dag, het was rond 16.00 uur. Mijn ex heeft me gebeld, ik was zo verrast, ik heb de oproep beantwoord en het enige wat hij zei was dat hij zoveel medelijden had met alles wat er gebeurde dat hij wilde dat ik bij hem terugkwam, dat hij zoveel van me hield. Ik was zo blij en ging naar hem, dat was hoe we weer gelukkig samen zijn gaan leven. Sindsdien heb ik een belofte gedaan dat iedereen die ik ken die een relatieprobleem heeft, deze persoon zou kunnen helpen door hem of haar door te verwijzen naar de enige echte en krachtige spell caster die me hielp met mijn eigen probleem. e-mail: babaidadawiseman01@gmail.com
 je kunt hem e-mailen als je zijn hulp nodig hebt in je relatie of een andere zaak.

Hou van spreuken
Verdien een goed geld of win een loterij.
Succes behalen in het bedrijfsleven.
Geestelijke problemen.
Win rechtszaak.
Zoek naar je levenspartner.
Krijg een goedbetaalde baan.
Krijg controle over je huwelijk.
Ontvang gunst en vind aantrekkingskracht van mensen.
Krijg verloren geld terug.
Genees je van alle ziekten. zowel geneesbaar als ongeneeslijk.
Los zwangerschapsproblemen op en zegen je met baby's enz ...

Neem contact op met deze geweldige man als u problemen ondervindt met een duurzame oplossing
via babaidadawiseman01@gmail.com
WhatsApp: +2348136951551

Bedank mij later

Unknown zei

DR ISIKOLO is gewoon de beste spell caster en helper. Mijn naam is Loreta Emilio, uit respect voor jou en je spreuken moet ik dit getuigenis aan iedereen kenbaar maken. Ik ben naar andere spell casters geweest zonder enig resultaat te zien. Ik wou alleen dat ik eerder naar je toe kwam, ik kreeg het beste van je. Mijn ex-man was een jaar weg en ik ging overal en andere spellcasters om hulp, maar geen resultaat totdat mijn vriend me aan dr. Isikolo introduceerde. Nadat de liefdespreuk was afgelopen, kreeg ik eindelijk een telefoontje van hem. Zijn betoveringen deden wonderen en mijn man is terug met liefde. Het is een wonder! Hij kwam plotseling terug met bloemen en zei dat ik hem moest vergeven, ik was echt verbijsterd en geschokt toen mijn man neerknielde smekend om vergeving en voor mij om hem terug te accepteren .. Ik heb echt een tekort aan woorden en blij, je bent een God naar mij en mijn hele familie gestuurd. En nu ben ik weer een vrolijke vrouw. Heel erg bedankt Dr. Isikolo Iedereen die op zoek is naar een echte spell-caster moet contact opnemen met DR ISIKOLO op isikolosolutionhome@gmail.com Je kunt hem ook Whatsapp op +2348133261196.