https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

vrijdag 12 mei 2017

Even weggeweest

 
 
Hoi, even weggeweest ja....met mn dochter samen naar New York! Het is er eindelijk van gekomen. Het zou in 2009 al gebeuren...samen met mn zus zou ik mn dochter ophalen in Orlando waar ze een half jaar stage liep. Vlak voor vertrek werd ik verrast door een giga longembolie....vliegen was dus geen optie meer. Mn zus is toen alleen gegaan. Ik durfde al die jaren niet zo lang meer te vliegen.
Er kwam een leuke aanbieding binnen bij mn dochter...ze is reisagente bij Tenzing...ze belde en ik moest het zeggen...nu of niet haha... niet moeilijk dus...JA dan maar!
Met 2 spuiten bloedverdunners gingen we op stap...en het was geweldig!
 
Bij aankomst op JFK Airport stond vervoer voor ons klaar. Mijn dochter had via haar werk voor mij een limousine gehuurd als verrassing...echt zo leuk. Ik had alles verwacht maar niet dit! En dan ook nog in het spitsuur naar het hotel rijden...een gekkenhuis in die stad!

Tijdens een cruise langs de Skyline van Manhattan genomen terwijl het langzaam donker werd, echt prachtig om te zien.
De Manhattan Bridge met erachter de Brooklyn Bridge...prachtig verlicht!
Ook het Vrijheidsbeeld mag niet ontbreken!
Dit is vanaf het Empire State Building rond 23.30 uur genomen. We stonden op de 102e verdieping.
Empire State nogmaals vanaf het dak van ons hotel!
Vanaf The Top of the Rocks...67e verdieping. (Rockefeller Center)
Even een selfie met Margaux en op de achtergrond Empire State Building.
De nieuwe toren na 9/11...One World Trade Center (Freedom Tower)
9/11 memorial...heel indrukwekkend en zeker ook het 9/11 museum wat we hebben bezocht. 
Zomaar een gebouw van glas met de overkant erin gespiegeld...mooi om te zien!
 
We hebben veel gezien en veel gelopen maar ook gefietst in het Central Park...en daar ontbeten!
Met een open bus een tour gemaakt door een groot deel van Manhattan...Chinatown en SoHo...echt leuk om te zien!
Gave trip en zeer de moeite waard om eens mee te maken...thanks Margaux het was top zo saampjes en je was een geweldige gids!
 
Beetje lange post maar ik wilde dit even met jullie delen!
 
 

14 opmerkingen:

GerJanne zei

Oh wauw, wauw wauw Ellen! Wat een gave citytrip!! EN dan zo heerlijk door je dochter geregeld. Dat moet volop genieten zijn geweest! Schitterende foto's laat je zien. Nu lekker na genieten!
GerJanne

Marfien zei

Lief dat je ons laat meegenieten, en wij zien nog maar een klein detail, mooie herinnering Ellen

Marjan zei

Wat heerlijk, zo samen!! Gave foto's, geniet er nog maar lang van na!

Joanne kramer zei

Wauw! Wat een gave reis! lekker nagenieten! groetjes Joanne

KarinsArtScrap zei

nou das helemaal super Ellen, fijn dat je de trip toch hebt kunnen maken geniet er van en prachtige foto's
Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.
Succes en hopelijk tot de volgende keer.

Groetjes Karin DT coördinator



KarinsArtScrap zei

Ellen het moet natuurlijk groetjes karin zijn.

Ans Gilbert zei

wat leuk om er even tussen uit te gaan met je dochter, mooie foto's, dat was echt genieten,
gr.Ans

ANJA 3D zei

Wat een leuke foto's en je kan wel zien dat je heerlijk verwent bent en genoten heb. Vooral die limousine, gaaf.
Groetjes, Anja

Angelique zei

Wat een geweldige trip heb je met je dochter gemaakt. Prachtige foto's heb je gemaakt, leuk om ons daar van mee te laten genieten.
lieve groetjes Angelique

lenywim35 zei

Heerlijk Ellen zo'n trip. En zo luxe en verwend. Gaaf verslag heb je er van gemaakt. Ik heb er van genoten.
Van al mijn eigen verslagen en verhalen, die ik thuis kopieer, heb ik ordnersgemaakt. Leuk voor later, hoop ik en anders voor de kinderen enkleinkinderen.
Tip voor je?
grts leny

Doris knippenenplakken zei

Super zo een geweldige trip Ellen !
Dit staat ook op mijn verlanglijst .:)
Leuke foto's de nieuwe toren had ik nog niet gezien .
Nu lekker nagenieten .
Groetjes Doris

PIKO hobbyblog zei

Wat een prachtige trip heb je gemaakt.
Leuk dat je ons ook even laat mee genieten.
Groetjes,

Pia

Wendy zei

Hoi Ellen, wat gaaf dat je alsnog naar New York bent geweest! Wat een geweldige foto's, jullie hebben een heerlijke tijd gehad. Dat zijn weer prachtige nieuwe herinneringen!
Lieve groetjes en alvast een goed weekend, Wendy

Monia - Monika Jakubowska zei

Fabulous trip, lovely photos :)