https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

maandag 17 oktober 2016

Congrats

 
 
Hoi Allemaal,
 
Vandaag weer een kaartje voor de  Liftchallenge...de opdracht is weer zo leuk.
Onze dochter was gister jarig dus kon ik deze mooi combineren...dit kleurtje past bij haar interieur!
Ik heb de embossing folder van SU gebruikt met de vlinders en de tak is van Memory Box.
Het papier is de Peacock Paisley serie van Haertfeltcreations.
Ik heb de tak met glossy accent bewerkt en de tekst met crackle paint...dit was per ongeluk (nam het verkeerde flesje) maar het geeft een heel mooi effect samen. 
Wat kleine glimmertjes en een stukje mica ertussen...was de opdracht!

 
Hier nog even de afbeelding van de opdracht van Shari Caroll...prachtig toch!
 
 
Zijn jullie ook druk met de kerstkaartjes....elk jaar zeg ik dat ik het oversla maar als ik dan weer op de blogs kijk is het toch wel weer leuk. Ook mn hobbymaatje Marian is fanatiek en stimulerend!
Ik heb er al een aantal klaar!
 
Dankjewel voor jullie berichtjes op mn vorige kaartje met de fiets.
 
 


21 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Super mooie liftkaart! Groetjes Joanne

Marjan zei

Heel mooi gedaan, jouw lift! En zo zie je dat sommige vergissinkjes verrassend uitpakken. Leuk dat het te combineren was met je dochters verjaardag, van harte nog met haar. En dank je wel dat je weer meelift met ons, Ellen!

!neke zei

Mooie lift !!!!!
Mooie kleuren ook !!!!
En nog "congrats" voor je dochter !

Wil Frutsel zei

Prachtig, mooi met dat Mica ertussen!!
xx Wilma

Ans Gilbert zei

Hoi Ellen,
prachtige kaart heb je voor je dochter gemaakt én een gave lift, mooie embossingfolder en prachtige stansen heb je gebruikt,
groetjes,
Ans

KarinsArtScrap zei

prachtiggggggggg Ellen
Gr Karin

Marfien zei

Prachtige liftkaart Ellen en nog gefeliciteerd met je dochter

GerJanne zei

Hoi Ellen, wat een prachtig liftkaartje heb je gemaakt! Mooi met dat groen. En nog gefeliciteerd met je dochter. Is Marian, de Marian, die ik nu ook volg??
Groetjes,
GerJanne

Cornelie zei

Mooi gelift! Erg mooi deze groene kleur, en uit 'ongelukjes' ontstaan vaak de leukste en mooiste dingen!

Cornelie zei

Wilde ik nog zeggen; Bedankt voor het meedoen! Was iets te snel...

Marian zei

Ik heb de kaartjes in het echt kunnen bewonderen echt fantastisch Ellen.

Chantal de Kaste zei

Wat een prachtig kaartje is het geworden! <3

ANJA 3D zei

Prachtige kaart. Met mooie kleuren en details.
Groetjes, Anja

Inger Harding zei

Such a beautiful card Ellen!
Very elegant.
Have a lovely weekend :)
Hugs, Inger

Monia - Monika Jakubowska zei

Beautiful card Ellen :)

Doris knippenenplakken zei

Je kaart is ontzettend mooi Ellen !
Groetjes Doris

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt echt een hele mooie invulling aan de lift-challenge gegeven Ellen. Fijntjes met net dat strookje designpapier erbij en dan de glinsterende tekst en takje. Héél mooi.
Lieve groetjes Miranda

Corrie zei

Jeetje Ellen, ik heb deze kaart helemaal gemist, ik was naar de dierentuin met de kids.
Nog van harte gefeliciteerd met je dochters verjaardag.
De kaart die je voor haar hebt gemaakt is prachtig, mooi van kleur.
Lieve groetjes,Corrie

Het liften gaat je goed af.

Angelique zei

Wauw, een hele mooie liftkaart. Prachtig die mooie donkere groene kleur.
lieve groetjes Angelique

Neltine zei

Hoi Ellen, Wat leuk een bezoekje van jou.
Maar jouw kaart is ook verrassend mooi zeg. Ik vind deze variant nog leuker als de originele versie :)
Prachtig ontwerp. Zal je dochter vast prachtig gevonden hebben;)
Groetjes,
Neltine

Marianne zei

Ziet er prachtig uit Ellen.
Liefs, Marianne