https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zondag 31 juli 2016

Zo trots als een pauw + blogverjaardag

 
 
Hoi Allemaal,
 
Hier ben ik weer eens met een kaart die ik maakte met de Haertfelt stempels, mallen en het daarbij behorende papier...ik vind dat merk zo mooi. Ik heb me laten inspireren door een volgster. Ook de kleuren zijn prachtig!
De pauw heb ik ook gebruikt voor de Liftchallenge.
Alles is gekleurd met distressinkt.
 
 
 
Ook de binnenkant maar aangekleed....vind ik altijd wel netjes.
 
De tekst zegt het al...vandaag is mijn blog jarig en bestaat 5 jaar...wat gaat de tijd toch snel en wat is er in die tijd veel gebeurd. Ik ben dus een beetje trots dat ik het al zo lang volgehouden heb.
 
Een leuk voorval wil ik even met jullie delen...
Een aantal weken geleden opende in mijn woonplaats een Action dus daar ben ik naartoe gefietst en keek natuurlijk bij de hobbyspullen. Vond allerlei dingen die ik op jullie blogs al tegengekomen was...echt leuk!
Ik had een stapeltje stempels in mijn hand om te kunnen kiezen en een mevrouw naast mij deed hetzelfde, we raakten aan de praat toen ik vertelde wat ik in blogland al gezien had. Ze was geïnteresseerd in mijn blog dus we kletsten wel een uur. Zij is ook een kei met inkt en stempels. We zijn bij elkaar op de koffie geweest en het balletje is gaan rollen....superleuk!
Ons eerste uitje was een dagje naar Noor & Zo in Waspik en vorige week reden we naar Doe&Ding en appen dagelijks. Ik vind het leuk om dingen samen te doen maar had niemand in de buurt. (KreaDoe oid) We hebben grote plannen!
Helaas heeft ze geen blog!
 
Nu nog een vraagje...hebben jullie ook het probleem dat de volgers verdwenen zijn...enig idee of er wat aan te doen is of gewoon afwachten wat Blogger hier aan doet?
 
Bedankt voor jullie reacties op mijn IJslandfoto's...we genieten nog steeds na van deze reis.
 
Ik doe mee met de challenge...
 
 
Tot de volgende keer maar weer.
 
 


18 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

schitterende kaart Ellen, prachtig gemaakt.
Gefeliciteerd met je 5 jarig blog.
fijn dat je iemand hebt gevonden, super.
Ja bloggers gaan weg hebben we allemaal last van, komen ook niet meet terug die moeten voortaan via google friend volgen en niet via een app of andere media.
nu is het weer dat we geen blogs kunnen volgen daar heb ik nu weer last van.
Gr Karin

GerJanne zei

Hoi Ellen, dat is ontzettend leuk een Actionvriendschap! Zo leuk met iemand naar workshops of beurzen of iets te gaan. Je leert ene boel van elkaar en vooral is het gezellig en leuk om over de gezamenlijke hobby te praten.
Je kaart is werkelijk prachtig! Die stansen zijn supermooi (ook wel prijzig..)
Groetjes,
GerJanne

Anoniem zei

Wow, dit is gaafff zeg!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Joanne kramer zei

Wat een mooie kaart. Prachtige kleuren! Gefeliciteerd met je blogverjaardag! Wat leuk om iemand te ontmoeten in de action en dat het zo goed klikt. Groetjes Joanne

Corrie zei

Zo Ellen, alweer 5 jaar je blog, de tijd gaat zeker hard, op naar de 10.
Je kaart is schitterend, prachtige kleuren en zo mooi afgewerkt.
Wat ik nog leuker vind , dat je iemand hebt gevonden die ook graag knutselt, de ene deur gaat dicht en een andere gaat weer open, ik vind het super tof voor je, geniet van alle mooie momenten met elkaar.
Liefs Corrie

Ans Gilbert zei

Hoi Ellen,
wat heb je een prachtige kaart gemaakt met de pauw, mooie kleuren heb je gebruikt..Wat leuk dat je bij de Action iemand hebt ontmoet die ook deze hobby heeft, gezellig om samen op stap te gaan..
Ik zie jouw lijst met volgers gewoon staan..Ik heb een ander probleem, kan geen nieuwe blogs meer volgen..
groetjes,
Ans

Nelleke zei

Wat een prachtige Ijslandreis heb je gemaakt. Daar mag je zeker van nagenieten. En wat een schitterend verhaal bij de Action. Hoe mooi is onze hobby toch. Lekker zo doorgaan en genieten. Groeten Nelleke

Marfien zei

Prachtig kaartje Ellen, mooi kleurwerk daarbij. Volgers kun je alleen nog volgen als ze ook een reactie bij je achterlaten, lastig hoor

bolletjelucky.blogspot.com zei

OOOOOH Wauwww die is mooi Ellen. Práchtig vind ik hem. Ik vind de spulletjes van Heartfeld Creations ook zo mooi en wat jij nu gemaakt hebt is top.
Wat leuk dat je meteen zo'n "hobby"-klik hebt met iemand die je toevallig ontmoet. Geniet ervan :)
Jij bedoelt dat er minder fotootjes te zien zijn van de volgers? Dat is bij heel veel mensen zo. Ik denk altijd dat in vakantietijd stagiaires bij Blogger mogen oefenen met ideetjes of zo. Er zijn dan vaak zulke vreemde dingen..en in het weekend 's avonds laat...let er maar eens op ;p
Lieve groetjes Miranda

Peninia / Gosia zei

This is really beautiful! I love it!
hugs -Peninia Art
https://peniniaart.blogspot.com/

Marian zei

Hoi Ellen
Wat heb je een prachtige kaart gemaakt hele mooie kleuren combi.
En wat leuk dat je onze ontmoeting deel met andere bloggers en wat een ACTION teweeg kan brengen .
Groetjes Marian

Doris knippenenplakken zei

Hoi Ellen,
Wat een leuk verhaal heel leuk zo iemand leren kennen in de action.
Prachtige kaart met de pauw heel mooi van kleuren !
Heb ook een paar malletjes en stempels van Haertfelt ze zijn super maar heel duur .
Nog een prettige dag groetjes Doris

Ine zei

Wauw wat prachtig zeg! Heel leuk om zo nieuwe mensen te leren kennen. Lekker samen knutselen.

Groetjes Ine

Monia - Monika Jakubowska zei

Oh wow, this is so beautiful :)

Marjan zei

Wat een schitterende kaart met die mooie pauw! Ook van je foto's ben ik weg, zo mooi... sprookjesachtig! En gezellig hoor, zo'n toevallige ontmoeting die tot meer leidt!

Saskia zei

Prachtig, bedankt voor het meedoen bij Stampin your Way CHALLENGEblog.

ANJA 3D zei

Prachtige kaart. Wat gaaf dat je via Action een knutsel vriendin gevonden heb. Het is altijd leuk om samen dingen te ondernemen. En zo te lezen gaat dat jullie goed af
Groetjes, Anja

Anja v K@@rten zei

Het is weer een SUPER kunstwerk!!
Creatieve groetjes, Anja