https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

woensdag 5 augustus 2015

Happy Birthday.....en een vraag

 
 
Hoi Allemaal,
 
Ik zag een challenge bij de Egel en wist dat ik nog ergens een strand/zee kaart had.
Ik zag dit patroon een keer als tutorial en heb het uitgeprobeerd...weet niet meer waar dat was want het is al een poosje geleden. Het was ook de voorbeeldkaart voor m'n hobbyclubje.
Ik heb papier van Magnolia gekozen want dat kwam goed van pas. Ik heb ook de stempel Pelikaan van Magnolia gebruikt. De golven zijn gestanst met een Tim Holtz. De voorkant is mica.
Het was leuk om te doen.
 
 
 
Ik doe mee bij de Egel...
 
Ik heb nog een vraag....
Eén van mijn volgers is Mayli....en daar is iets vreemds mee aan de hand. Ligt dit aan mij of hebben jullie dit ook gemerkt? Als ik dit blog open krijg ik een Indonesisch blog en hoor nooit meer ergens iets van Mayli. Ervaren jullie dat ook?
 
 
Verder is het stilletjes op de blogs...iedereen geniet lekker van het mooie weer!
 
Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige post en cadeau-envelop...dat doet goed!
 
Tot de volgende keer.
 
Liefs Ellen
 


13 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Hele gave kaart Ellen , super leuk model! En mooie zee heb je gemaakt.

corryskaart zei

hoi ellen
je kaart ziet er super uit!! erg mooi gemaakt en ja het is stil op het blog maatja de meeste hebben vakantie hihi
groetjes corry

Klaudia/Kszp zei

A very beautiful card, Ellen :)

Cindy zei

Prachtig Ellen, wat een beauty heb je gemaakt. Ik denk dat Mayli met haar blog is gestopt. Bij andere blogs die verdwijnen zie ik ook weleens zulke teksten verschijnen. Liefs, Cindy

ANJA 3D zei

Prachtige kaart, Ellen. Leuk model ook. Mooi kleuren en materialen heb je gebruikt
Groetjes, Anja

Corrie zei

Ha die Ellen
Wat een plaatje heb je weer gemaakt, mooi model en er is zoveel op te zien,fijn dat je er weer bent met een creatie.
Wel raar hoor die tekst bij Mayli, ik zou me er niet aan storen en het ontvolgen. Mailtje komt eraan hoor, even bijtanken van het oppassen, maar ik vergeet je niet hoor.
Liefs Corrie

GerJanne zei

Hoi Ellen,
wat een mooi kaartje! Superleuk model, inderdaad. Daar ben jij goed in! Dank je voor het meedoen bij ons van de Egel.
Wat mayli betreft, ik verwijder dubieuze volgers altijd. Ik kan je nu even niet zeggen hoe ik dat doe, maar ergens bij Blogger kan dat.
Groetjes,
GerJanne

Ans Gilbert zei

wat heb je een prachtige maritieme kaart gemaakt Ellen, heel leuk het trapjesmodel.
Ik zou die Mayli gewoon blokkeren heb ik ook gedaan met Ariel, ook zo'n raar (Spaans) blog..
groetjes,
Ans

KarinsArtScrap zei

Dat zijn blogs die verdwijnen Ellen en dan komt er iemand anders voor in de plaats maar jij volgt die blog nog dus gewoon verwijderen.

je kaart is mooiiiii.

Gr Karin

Erica ♥ zei


Geweldig mooi is je kaart, met dat mica ervoor is heeeeel
erg leuk gedaan ☺
Bedankt dat je meedoet met onze "Zon / Zee / Strand / Vakantie / Maritiem" Challenge !
Gezellige en fijne (knutsel) zonnedagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

Hobbywinkel De Egel zei

Heel gaaf dat je meedoet met onze 'Zon / Zee / Strand / Vakantie / Maritiem' Challenge !
Bedankt voor je deelname en veel succes.

{Challengeblog De Egel}
{Hobbywinkel De Egel}

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuk model Ellen, gaaf én lekker zomers met al die vrolijke golfjes en door het mica komt er nog méér diepte aan het geheel. Leuk...
Dank je voor je deelname aan de augustuschallenge bij de Egel.
Lieve groetjes Miranda (dt de Egel)

Jacqueline (Sjakkie) zei

Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel!
Groetjes van Jacqueline