https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

maandag 16 februari 2015

Bloemen voor mijn zus....goed nieuws

  
 
 
Hallo allemaal,
 
Hier ben ik dan eindelijk weer met een kaartje voor mijn zus. Ik heb hem voor haar gemaakt omdat ze heel goed nieuws heeft gekregen.....
Op 22 januari is ze geopereerd en ik ben zo trots op haar hoe ze ermee om gaat.
Vorige week kreeg ze te horen dat al het weefsel dat op kweek was gezet geheel kankervrij is.
De chemokuren hebben hun werk dus goed gedaan. Voor de zekerheid volgen er nog wel bestralingen. Jullie snappen dat we super blij waren met dit nieuws.
Ze knapt elke dag een beetje op en haar smaak komt gelukkig ook langzaam weer terug.
 
Mijn moeder heeft inmiddels een indicatie gekregen voor een verzorgingshuis dus gaan we nu een mooi plekje voor haar zoeken. We hopen dat het een beetje in de buurt gaat lukken.
Mijn schoonmoeder is vorige week overleden dus we hebben nog wel het een en ander te doen.
 
Met mijn rug gaat het een stuk beter en hoop binnenkort zonder korset verder te kunnen.
Volgende week krijg ik een Dexa scan om de botdichtheid te meten en zal dan wel behandeld worden. Er was al gezegd dat het een osteoporosebreuk is....we gaan het zien.
Ik zal ook wat fysiotherapie krijgen.
 
 
Op mijn kaart heb ik verschillende spellbinders gebruikt en de rest spreekt voor zich denk ik. Mijn zus was er blij mee.
 
Ik wil jullie bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige kaarten.
 
Ik doe mee met de challenge bij de Egel...
 
en ook bij AnMaCreatief...
 
 
Lieve groetjes en tot de volgende keer
Ellen


15 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat een schitterende kaart! Wat een hoop nieuws...goed en slecht... Geniet van al het mooie nieuws en sterkte met de rest! groetjes Joanne

Nelleke zei

Gecondoleerd met het overlijden van de schoonmoeder. Jullie zitten echt in roerig water zeg! Ik hoop dat alles weer wat rustiger wordt en dat jullie een plekje voor je moeder vinden. Je kaart voor je zus is prachtig en dat mag ook wel met dat goede nieuws. Groetjes, Nelleke

Ans Gilbert zei

Hoi Ellen,
dat dacht ik ook, van alle kanten gebeuren er dingen, gecondoleerd met het overlijden van je schoonmoeder, hoop dat je moeder een mooi plekje zal vinden, jij beterschap met je rug..gelukkig heeft je zus goed nieuws gekregen..je kaartje voor haar is prachtig,
liefs Ans

KarinsArtScrap zei

schitterende kaart Ellen
Gr Karin

Corrie zei

Hallo Ellen
Goed en slecht nieuws gaat meestal samen, gecondoleerd met het overlijden van je schoonmoeder, maar ze hed een respectabele leeftijd toch.
Wat geweldig dat het met je zusje ook de goede kant op gaat, blijven vertrouwen op de tijd die komen gaat.
je kaart zal ze zeker waarderen, hij is zoals al je werkstukjes weer prachtig.
Nu je moedertje nog een plekje in een verzorgingshuis, dan hoop ik dat de rust weer terug keert bij jullie.,
Ook fijn om te lezen dat het beter gaat met je rug.
Liefs Corrie

ANJA 3D zei

Pfff, Jij heb de laatste tijd wel wat mee gemaakt. Fijn om te horen dat je zus goed nieuws heb gekregen. Ook dat je moeder naar een verzorgings tehuis gaat. Krijg je toch ietsjes meer rust. Fijn om te horen dat het wat beter gaat met je rug. Nog even wachten tot de uitslag van je botdichtheid en wat de behandeling gaat worden.
Nog gecondoleerd met het overlijden van je schoonmoeder. Hier komt niet alleen verdriet bij kijken maar ook heel veel geregel. Het is een heftige tijd voor je geweest en dan heb je och ook og even tijd gevonden om deze mooi kaart voor je zus te maken. schitterend is ie.
Groetjes, Anja

Marjan zei

Heel goed nieuws voor je zus en wat zal ze blij zijn met jouw geweldige kaart!!
Het valt niet mee, hoop dat de uitslag w.b. botdichtheid meevalt en anders dat er een behandeling voor is. Sterkte!

Anita van Merode zei

Wauw vind hem helemaal prachtig zo ook het geen hier onder!
Groetjes Anita

Wil zei

Geweldig goed nieuws voor je zus zeg! Geloof graag dta ze je kaart mooi vond, het is een beauty hoor. Zo fijntjes met die stansen.
Maar jij hebt ook heel wat moeten verwerken zeg... Sjonge.. Ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen en sterkte met alles!

groetjes,Wil

Hobbywinkel De Egel zei

Super leuk dat je meedoet met onze Challenge !
Bedankt voor je deelname en veel succes.

{Blog De Egel}

Hobbywinkel De Egel zei

Super leuk dat je meedoet met onze Challenge !
Bedankt voor je deelname en veel succes.

{Blog De Egel}

Adriana zei

Wow, wat een supergave kaart! schitterend hoe je de bloemen en bladeren hebt gecombineerd. Supermooie details. Als we aan een top 3 deden zat je er voor mij bij!!
Dat subtiele scheurwerk ben ik helemaal weg van.
Dank-je-wel voor het meedoen met de FEESTchallenge bij AnMaCreatief!
Groetjes Adriana

Adriana zei

Trouwens, heel veel sterkte in deze pittige periode!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Jullie maken wel een roerige tijd door Ellen, en het zijn allemaal ook heel ingrijpende dingen in een mensenleven. Neem de tijd om alles een plekje te geven hoor. Fijn dat er ook goed nieuws tussen zit...De kaart voor je zus is een plaatje. Sterkte met je rug,
lieve groetjes Miranda

Klaudia/Kszp zei

So very pretty :)