https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zaterdag 1 maart 2014

Voor An + wie jarig is trakteert

 
 
Hoi Allemaal,
 
Hier ben ik weer met een envelopje.......An als je kijkt het is jouw flopje.
Mijn vriendin werd als 2e in dit jaar 60.
We hebben een bon gegeven en die moest weer mooi ingepakt worden.
Ik weet dat ze van fijntjes houdt dus heb ik het prachtige papier gebruikt van Pion Design.
De bloemetjes heb ik zelf gemaakt van Mulberry bloemenpapier en gekleurd met distressinkt, daarna voorzien van een hartje.
Achter de bloemetjes zit een stans van Memory Box die is 2x heb laten uitwaaien.
Het witte kantje uit eigen voorraad en het kreukellintje nog van de bestelling bij Etsy in Amerika.
Gelukkig kun je het hier nu ook volop krijgen. Ik heb een grote rol wit gekocht en kleur het vaak zelf in de juiste kleuren met distressinkt.
De roos is gemaakt van foam en zag ik in het tuincentrum. Het cijfer 60 is gestanst van Tim Holtz.
De kleur van het lint is op de foto toch iets anders dan in het eggie.
 
 
De derde op rij die 6o wordt ben ik zelf en wel
op donderdag 20 februari en wie jarig is...... TRAKTEERT!!!
 
Ik heb ook de 100 volgers gehaald...dankjewel allemaal!

Ik geef daarom een prijsje weg.......

 
Zet deze foto aan de zijkant op je blog en link terug en zet hieronder een reactie voor mijn 60ste verjaardag.
De origineelste/liefste/leukste of gekste reactie wint de prijs
Wat dat zal zijn is nog een verrassing.
 
De uitslag zien jullie wel verschijnen!!
 
Ik wil meedoen met de volgende challenge:
en ook deze...
 
Fijn weekend allemaal en tot de volgende keer.
 
Lieve groetjes
 Ellen
 


27 opmerkingen:

Marjan zei

Dat is een mooie flop! Heel fijntjes is het zeker, prachtig! Zal An ook zeker vinden. van harte met je verjaardag alvast en gefeliciteerd met je 100 volgers, op naar de 200!

Wil Frutsel zei

Prachtig envalopje Ellen, schitterend gemaakt. liefs Wilma

corryskaart zei

hoi ellen
een pracht van een vlopje voor je vriendin en nu zelf nog naar de 60,haha want daar ben ik net voorbij gegaan in mei is het al weer 62:-((
groetjes van corry

KarinsArtScrap zei

wat een mooie sjieke envelop Ellen.
Wat een leeftijd 60 Ellen ik ben er nog een aantal jaartjes vanaf.
Maar als ik van de foto af ga zie je daar helemaal niet naar uit.
Dus ik zou zeggen op naar de 65 en steeds verder.
Ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt en ik wens je dan ook Van Harte Gefeliciteerd.

Groetjes Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie elegante envelop Ellen. Ik vind die kleine bloempjes erg schattig. Ik wens je alvast een hele fijne 60-ste verjaardag a.s donderdag. Geniet van jouw dag en nog gefeliciteerd met je 100 volgers...lieve groetjes Miranda

Nelleke zei

Eerst geef ik een reactie op je kaart, die heb je weer zo fijntjes gemaakt. Dat is een echt Ellen flopje.
60 jaar, toen mijn ouders en mijn schoonouders 60 werden vond ik dat zooooo oud. Nu wordt jij en mijn man dit jaar 60. Waar is de tijd gebleven he? Ik wens je een hele fijne verjaardag toe en hoop dat ik de 60 over een paar jaar mag beleven! Groetjes, Nelleke

PIKO hobbyblog zei

Wat een schitterende creatie zeg en bedankt voor lieve woorden.
Groetjes,
Pia

jackelien zei

Hoi Ellen
Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
Je Candy staat in mijn sidebar.

Een fijne 60ste verjaardag gewenst
En dat zal wel lukken, want je hebt 59 al
kunnen oefenen.
Groetjes jackelien

Handmade By Doris zei

Ellen, cudowna i bardzo elegancka kartka :)
Pozdrawiam
Doris

Exclusively by Mel zei

Oh my how beautiful this envelope card is!! so pretty, the flowers and design are stunning.
Mel. xxx

GerJanne zei

Lieve Ellen,
oh wauw dat je 60 wordt! En wat lief dat je wat weggeeft ter ere van deze mijlpaal.
Toen mijn moeder 60 werd (16 jaar geleden alweer) zei ze: het is net of ik het over iemand anders heb, als ik zeg dat ik 60 wordt. Het klinkt zo oud, maar zo voel ik me niet. Ik hoop dat het voor jou ook zo is, dat je je jong voelt van lijf en leden.
Je enveloppe is supermooi geworden. Heel fijntjes.
Liefs en je foto met link staat op mijn blog.
GerJanne

Ans Gilbert zei

Hoi Ellen,
Welkom in het land der 60-jarigen..klinkt zó oud, ik moest er ook erg aan wennen, wordt in juni al weer 62..leuk dat je een prijsje weggeeft, ik ga de afbeelding op blog zetten, wens je alvast een superfijne verjaardag, liefs Ans

ANJA 3D zei

Schitterende Enveloppe, Ellen. Heel mooi gemaakt. Ik waag graag een gokje op je prijs die gaat geven. Altijd spannend. Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Ik ben 10 jaar jonger. Ik wordt dit jaar 50. Wat een snotneus hoor ik je denken. :-)
Groetjes, Anja

Anja zei

Hallo Ellen..

Dankjewel voor je compliment op m'n blogje... Ik ben even bij je wezen "buurten" maar je maakt zelf ook prachtige creaties !! Heel mooi en de kleuren goed op elkaar afgestemd!!
Heel veel hobbyplezier .

groetjes van Anja

Wendy zei

Lieve Ellen, wat een prachtflopje! Dat is al een kado op zich! Dat heb je weer prachtig gemaakt. De blommekes op het flopje zijn werkelijk schitterend. Het is je trouwens niet aan te zien dat je deze mooie leeftijd (bijna) bereikt hebt meis. Alvast van harte met je verjaardag én met de 100 volgers!!!
Hele dikke knuf, Wendy

Corrie zei

Lieve Ellen.
Ik heb vind je enveloppe voor de 60 jarige prachtig.
Dat is jou wel toevertrouwd, prachtige doosjes en envelopjes en kaarten en nog veel meer te maken.
Ik ga je toch ook proberen over te halen om eens bij Ons borduurkaartenblog mee te doen, je kan het kanjer.
Super leuk dat je nu ook 100 volgers hebt, veel plezier een donderdag en ik hoop dat je héél veel Cadeautjes krijgt, want 60 jaar worden is ook een mijlpaal.
Ik ga je foto in mijn sidebar zetten, ik wil een gokje wagen.
Een dikke knuffel van mij Corrie.

Cindy zei

Lieve Ellen, hèhè, eindelijk een avond dat blogger het doet (niet te hard roepen). Het duurt zo lang voordat ik op de blogs kom en reageren lukt helemaal al niet! Wat een schitterende cadeauenvelop heb je weer gemaakt! Zo mooi en schitterend afgewerkt. Enne 100 volgers, dat is ook echt een hele mijlpaal. Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik word volgende week zaterdag 40, allemaal mooie ronde getallen. Als ik er ook zo uitzie als jij als ik 60 word, dan zou ik heeel blij zijn! Geniet van je gezellige dag! Liefs, Cindy

Creaine zei

Wow wat apart. Leuk dat je meedoet met de challenge bij KIC. Succes!
groetjes Ine
http://creaine-challenges.blogspot.nl/

Anita zei

Wat een mooie verfijnde envelop in prachtige kleuren.
Bedankt dat je meedoet bij KIC:
Acht 60 worden doet volgens mij helemaal geen pijn. Gewoon 1 dag ouder dan de dag ervoor.....

Gr. Anita
Designteam kic

Ghea zei

wat een schitterende envelop mooi designpapier.
En Ellen nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat het een fijne dag was met al je dierbaren om jr heen......Liefs Ghea

Anoniem zei

What a beautiful card, I'm sure it will be treasured
Hugs Julie P

Chelsea zei

Hi Ellen, this is another beauty! Love those green flowers they are so dainty.

with Love,
Chelsea

Creahannie zei

Wat heb je dit vlopje prachtig gemaakt!!
Ik ben nu volger(101!!) en doe graag mee met je verjaardagscandy!!
Gr Hannie

manon's kaartenhoekje zei

van harte gefeliciteerd met je verjaardag wens je nog een fijne verjaardagsavond....

oh wat een gave flop heb je gemaakt... heel erg gaafff ga eens kijken of ik die ook kan maken. of er een workshoppie van is....

ook ik doe graag mee met je mooie verjaardagscandy wie wil dat nu niet winnen zo'n mooie verrassings candy
ik heb hem op mijn bloggie geplaatst en ben ook gelijk volger geworden van je...
nou dan hoef ik alleen nog maar flink te duimen lol

groetjes manon

Pouwla zei

Wat een prachtig vlopje heb je gemaakt Ellen! Ik ben er weg van! Graag maak ik een kansje op je candy.
Liefs Pouwla.

Bep zei

Hoi Ellen,

Wat een beauty van een envelop heb je gemaakt echt super de luxe leuk om te krijgen zou ik zo zeggen.

En wat leuk een verjaardags candy daar wil ik graag aan meedoen.

Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

Janny zei

Wat een prachtige enveloppe heb je gemaakt zeg, en wat een schitterende bloemen, dat is echt een prachtig kado, en deed het zeer het 60 worden? Niet he je moet maar zo denken vanaf de 50 ga je terug tellen. Gefeliciteerd met meer dan 100 volgers liefs Janny