https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

donderdag 16 januari 2014

Verjaardagskaart voor Margaux

 
 
Hoi Allemaal,
 
Eerst een welkom aan mijn nieuwe volger Pouwla...dankjewel dat je mijn blog de moeite waard vindt en ik hoop dat het je inspireert.
Vandaag laat ik jullie de kaart zien die ik maakte voor de verjaardag van mijn dochter.
Ik vind deze Bestie zo schattig en heb hem gekleurd met distressinkt en Derwent potloden.
De mallen zijn van Spellbinder. Het papier wat tussen de mallen zit is van Magnolia. Op één van de volgende foto's zie je het beter. De vlinder is van Joy's.
Hier en daar wat frantage. Bloem in de kleur geverfd met distress.
Tekst is van Magnolia.
 
 
 
 
De spellbinders zijn zo mooi ik kreeg ze een keer en nu ook pas een setje gekregen van Pouwla...nogmaals dankjewel meis.
De kaart heb ik gemaakt van kraftpapier en is ook van Joy's.
 
Graag lees ik weer jullie reacties!
Ik ben mijn achterstand, om bij jullie te reageren een beetje aan het inhalen want door alle drukte is dat erbij ingeschoten. Het hobbyclubje heb ik om de veertien dagen moeten zetten, het werd me een beetje teveel allemaal.
 
Ik wil meedoen met de volgende challenge:
en deze...
en deze ook nog waar alles mag...
 
Tot de volgende keer maar weer.
 
Liefs Ellen

25 opmerkingen:

jolanda zei

prachtige kaart

Joanne kramer zei

Prachtige kaart! Mooie kleuren zo bij elkaar en prachtig ingekleurd! groetjes Joanne

Jolanda zei

super mooie kaart Ellen! prachtige mallen heb je gebruikt;0)
grtzJolanda

Ans Gilbert zei

Hoi Ellen,
Schitterende kaart heb je gemaakt, de digi erg mooi ingekleurd, ook de binnenkant is weer top..liefs Ans

Nelleke zei

Een plaatje zeg, prachtig alles past bij elkaar. Groetjes, Nelleke

Corrie zei

Hallo Ellen
Ik denk dat ik net mijn pc had afgesloten, want deze heb ik gisternavond niet meer mee gekregen, het kan wat langer duren, maar ik kom bij je langs hoor meis.
Wat zal je dochter dit een plaatje vinden, mooie kleuren, prachtig gekleurd, mooie mallen, leuk lint, dat het een gift from the heart is dat geloof ik graag.
In het weekend krijg je een mail van mij.
Liefs Corrie

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Heel mooi gemaakt met mooie kleuren en leuke details. En wat een leuke digi.
Groetjes, Anja

Wendy zei

Hoi Ellen, wat een prachtige kaart voor je dochter, werkelijk schitterend. Heel mooi ingekleurd en je hebt ook erg mooie kleuren bij elkaar gebruikt. Prachtig papier en wat een leuke mallen. Een compleet plaatje zo!
Lieve groetjes, Wendy

Marjan zei

Mooi Ellen, je hebt er veel werk van gemaakt en de afwerking is prachtig ook!

GerJanne zei

Hoi Ellen, ja dat merkte ik dat je en inhaalslag aan het maken was op de blogs... Leuk hoor, om je reacties weer te lezen! Je kaart voor je dochter is echt beeldschoon. Lief afdrukje en prachtige kleuren heb je gebruikt.
Groetjes,
GerJanne

Wil Frutsel zei

Prachtige kaart, met een prachtig lief kleurtje en heel hele leuke Bestie. Nog proficiat met de verjaardag van je dochter. liefs Wilma

KarinsArtScrap zei

schitterende kaart Ellen.

gr karin

Klaudia/Kszp zei

Very beautiful card,I love the colors :)

Yvonne zei

Mooie kaart.
Groetjes Yvonne

Berlinde zei

Wat een prachtig kaartje Ellen!
Lieve groetjes, Berlinde

Kaija zei

Beautiful card Ellen!
Thank for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge
Gr.Kaija DT-member

KarinsArtScrap zei

en,
Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

Groetjes Karin DT coördinator

Anoniem zei

This is so pretty, love the die cuts, very sweet
Hugs Julie P

Julie Gleeson zei

Such a beautiful Card! I love your ribbon and embellishments! Thank you for sharing at Scrapbook Stamp Society! Hugs Julie DT x

Unknown zei

Hello Ellen, I was starting to wonder if you were okay...love this gorgeous card and sweet image used...luv annie xxxxxxxxxx

Janny zei

Wat een super mooie kaart zeg, mooie kleuren ook liefs Janny

Ribbon Girl zei

Hello Ellen - a very nice card - did you know we have an Anything Goes challenge on our Ribbon Girl challenge blog?

Andrea zei

Thanks for joining us at The Ribbon Girl challenge :)

martina's kaartjes zei

heel erg geslaagd kaartje, mooi
grtjs,martina
x

Chelsea zei

So pretty and sweet! I adore the image and the butterfly is gorgeous.

Much Love,
Chelsea