https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

woensdag 2 oktober 2013

Als je 65 wordt.........

 
Hoi Blogvriendinnen,
 
Ja als je 65 wordt dan krijg je deze envelop........dat overkwam een vriendin. Gisteren was ik, met nog een vriendin uitgenodigd voor koffie en lunch omdat ze 65 geworden is. We hadden besloten haar een manicure-behandeling te geven in de vorm van een bon natuurlijk. Die moet je dan wel leuk verpakken.
Ik heb deze envelop gemaakt en ze was er blij mee.
Ik vind dit idee zo leuk en je vouwt het uit één dubbelzijdig vel papier.
 
 
 
Omdat je niet goed kunt zien dat ik wat embossingpoeder heb gebruikt is er nog een foto waar ik heb geflitst.
 
 
Meestal neem ik een magneetsluiting maar heb nu gekozen voor een strik. De bon past er precies in.
De parelpen heb ik zelf gemaakt en hier en daar wat frantage....doet het altijd goed toch?
 
Ik wil meedoen met volgende challenge......
 
 
Uiteraard ben ik weer benieuwd wat jullie ervan vinden.
 
Tot de volgende keer en dan ga ik jullie iets leuks vertellen.
 
Lieve groetjes van Ellen
 

26 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Ellen,
Super zeg, wat een mooie verpakking heb je gemaakt, mooi papier, strik en een leuke parelpin, liefs van Ans

KarinsArtScrap zei

wat een prachtige envelop heb je voor je vriendin gemaakt Ellen ook mooi bewerkt.
Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

Groetjes Karin DT coördinator

Marjan zei

Nou, als dit geen cadeau op zich is met ook nog een leuke inhoud!

Kaija zei

What a beautiful greeting!
Thank for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.
Greetings Kaija DT-member

Anita Meijer zei

Wauw Ellen wat heb je dit supermooi gemaakt voor je vriendin, dat is nog eens een superleuke manier om een bon te geven, zo stijlvol en al die details, helemaal geweldig.
Liefs van Anita

bolletjelucky.blogspot.com zei

Alleen de envelop op zich is al een cadeautje,wat heb je dit mooi gemaakt Ellen. Mooie kleuren en dat "kanten"randje erlangs...complimentjes...lieve groetjes Miranda

Cindy zei

Waauw Ellen wat ziet dit er gaaf uit. Alleen de envelop is al een cadeau op zich! Geweldig mooi! Ik zie je gauw! Liefs, Cindy

Antoinette Voorn zei

Ohhh wat pronkstuk! Heel chique.... Ik wil ook wel 65 worden hahahaha, super mooi hoor!

Gr Antoinette

Marfien zei

Mooie enveloppe geworden, zo wil ik ook wel een cadeautje krijgen

Anoniem zei

How pretty, love the soft colours
Hugs Julie P

corryskaart zei

hoi ellen
vind je envelop reuze sjiek en erg mooi met al die fijne details erop
gr corry

jolanda zei

heel mooi gedaan

Nelleke zei

1 woord: GEWELDIG!. groetjes, Nelleke

Gehaakte cadeautjes zei

Wat een mooie envelop, Ellen. Leuk dat je meedoet aan de challenge bij KIC. Succes.
GRoetjes Desiree

GerJanne zei

Oh Ellen, wat heb je dit prachtig gemaakt zeg! Ik ben er weg van. Wat zal je vriendin dit mooi vinden. Je ziet dat het met liefde gemaakt is. Een top cadeau.
Lieve groetjes,
GerJanne

ANJA 3D zei

Schitterende enveloppe heb je gemaakt. Super gaaf met mooi papier en leuke details.
Groetjes, Anja

Anneke zei

wow, schitterend.
heel erg mooi gemaakt.
groetjes van An

Corrie zei

Hallo Ellen, je hebt niets teveel gezegd, wat is dit een prachtige enveloppe, weer zo romantisch, ik begrijp dat je vriendin er super blij mee is, wat een top cadeau zeg, weer prachtig afgewerkt, helemaal geweldig.
Liefs Corrie

Wil zei

Je zal de envelop maar krijgen. Prachtig gedaan Ellen. Hartstikke leuk om zo een bon te geven.

groetjes,Wil

Kimmie zei

Hoi Ellen

Wat een prachtige cadeau-envelop wat je gemaakt hebt!

Dank je wel voor je bijdrage bij KIC!

XXX Kim

Wendy zei

Hoi Ellen, wat kun jij dat toch goed zeg! Wat een prachtige envelop, daar maak je wel iemand blij mee. Je ziet dat er met zorg en liefde aan is gewerkt, dat is altijd zo mooi bij jouw creaties. Het is heel mooi afgewerkt en ik denk dat je vriendin dit dankbaar in ontvangst heeft genomen. En natuurlijk ben ik benieuwd naar het leuke nieuws! ;)
Lieve groetjes en een fijne week, Wendy

Doris knippenenplakken zei

Hoi Ellen,
wauw wat is hij ontzettend prachtig gemaakt.
Mooi van kleuren ,toppi
Liefs Doris

Unknown zei

Hello Ellen, oh my goodness this is outstanding work...love visiting you and seeing all the goodies you create.xx

Ans S. zei

Wat een super mooie cadeau-enveloppe.

Groetjes Ans

Pouwla zei

Hoi Ellen,
ik zag op het blog van joy dat je het blogadres had gevonden van die mooie bloemen van rajni. Ik kan het ook niet lezen zou ik het miss. van jou mogen? Ik hoor van je, gr. Pouwla.

Rajni Chawla zei

Hello Ellen,
stumbled upon ur blog via Joyvrafts blog where u left a lovely comment on my voilet flowers....Urs is an awesome work too i must say...Ithink i need daysssss to read each n every post u hv made. So much to learn from ur creations.
here is d link to my blog and my fb page..
http://rajnichawlahandmade.blogspot.in/
https://www.facebook.com/pages/Rajni-Chawla/193416194027361