https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

donderdag 29 augustus 2013

Welcome baby

 
 
Hoi Allemaal,
 
Vandaag een Magnoliaatje....het is al een poosje geleden dat ik ze heb ingekleurd. De aanleiding was de zwagerschap van een achternichtje. Toen we het te horen kregen dacht ik aan deze stempel....ik had hem nog nooit gebruikt. Ik was begonnen met een tag voor haar te maken en dan heb je de smaak te pakken en ben door gegaan met een tweede. Samen op de foto gezet dan kon de tag op de post.
 
Klik maar om te vergroten dan zie je duidelijk wat er allemaal op zit. Het papier is van magnolia.
 
Welkom aan mijn nieuwe volger, leuk dat je erbij bent en ik hoop dat je wat inspiratie kunt opdoen bij mij.
 
 
 
 
 
 
Ik wil meedoen met de challenge bij DCL
 
Ook bij de Creatieve Zebra loopt een challenge
 
Bij You, Me and Magnolia loopt ook een challenge
 
Bij Nadia mag ook alles
 
Time for Magnolia Challenge...alles mag
 
Bij The Scrapbook Stamp Society Blog mag ook alles
 
Ik ben weer super in de weer met mijn moeder....ze is maandagavond weer met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht met heftige pijnen. Er zijn allerlei onderzoeken gaande. Sorry als ik niet reageer op jullie prachtige creaties.
 
Ik lees graag jullie reacties op mijn kaartjes.
Lieve groetjes van Ellen 


28 opmerkingen:

Wendy zei

O Ellen, sterkte en beterschap voor je moeder.....! Dat is niet leuk... Je kaartje en tag zijn wel ontzettend leuk, schitterend! Prachtig gemaakt hoor en wat past alles toch mooi bij elkaar.
Dikke knuf, Wendy

Marrie zei

Hallo Ellen,

Wat een geweldige tag en kaart heb je gemaakt.
Het ziet er schitterend uit en zo mooi ingekleurd super mooi gemaakt hoor.

Lieve groetjes Marrie

Marfien zei

2 Prachtige creaties Ellen. Ik hoop dat je het geboortekaartje ook naar een gezonde baby mag sturen. (als de tijd daar is)

Ans Gilbert zei

Hoi Ellen,
Beterschap voor je moeder,kan begrijpen dat je daar druk mee bent..
Je Magnoliakaartje en tag, zijn allebei prachtig en erg mooi ingekleurd..liefs van Ans

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Ellen, ik kijk mijn ogen uit, zo mooi, echt super. Hé bah wat vervelend voor je moeder, heel veel sterkte daar.
Liefs van Anita

Corrie zei

Meisje toch, het houdt maar niet op bij jullie, eerst je mannetje nu je moedertje weer, het gaat duidelijk toch niet zo goed met haar.
Wat hier nu uit moet komen, ik geloof graag dat je het er weer druk me hebt.
Dit is voor mij ook een héle nare dag, elk jaar weer, jij begrijpt het wel.
Je tag en je kaart zijn prachtig, heerlijk om weer een magnolia te zien, ze blijven schattig.Je hebt er weer iets mooie van gemaakt, en weer prachtig afgewerkt.
Sterkte met alles.
Liefs Corrie

KarinsArtScrap zei

wat een schitterende kaart Ellen met prachtige kleuren combi.

groetjes karin

Marjan zei

Wow Ellen, erg mooie kaart, zoveel op te zien en zo mooi qua detail! Fijn dat je meedoet met DCL.

Marjan zei

Oh.. vergeet ik het bijna: sterkte met je moeder, naar!

Corrie zei

Kom ik ook nog even bedanken dat je je mooie creatie mee laat doen bij Nadia's challenge, dank je wel.
Liefs Corrie

KarinsArtScrap zei

Schitterende kaart Ellen.
Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

Groetjes karin

GerJanne zei

Hoi Ellen, het houdt niet op! Wat sneu en zorgelijk voor je moeder. Heel begrijpelijk dat je dan andere dingen aan je hoofd hebt.
Je kaart is zo prachtig gemaakt! Ik heb jet stempeltje 1 keer gebruikt, maar ze is wel erg schattig! Zal je achternichtje vast heel erg leuk vinden!
Sterkte met je moeder!
Lieve groet,
GerJanne

Joukje zei

Wat een prachtige creatie's!
Leuk dat je meedoet aan de challenge bijDMCC
Groetjes Joukje

Unknown zei

Brilliant Ellen, just love your designs and this is just beautiful...love to your mum as I know what it is like to have an elderly parent ill...god bless.xx

Plony zei

Ooooo wat is dit liefffff. Zo schattig om te zien!!! Fijn dat je meedoet aan de challenge van DMCC en heel veel sterkte met je moeder!
Lieve groetjes van Plony.

Maris zei

heel mooi gemaakt ,bedankt voor het meedoen bij YMAM, sterkte met je moeder

Wil zei

Allereerst heel veel sterkte met je moeder Ellen!
Dan je kaartje... wat een leukerd! Zoveel om te zien :)

groetjes,Wil

Cindy zei

Hoi Ellen, het zit je ook niet mee zeg. Ik hoop dat je moeder snel opknapt. Je creatie is schitterend! Leuk dat je meedoet met de challenge bij Nadia. Liefs, Cindy

cristel zei

Twee prachtige creaties en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge en sterkte met je moeder
Grtjs Cristel

Janny zei

Wat een beauty zeg je kaart en de tag, en wat een naar bericht over je moeder, ik hoop dat het inmiddels weer wat beter gaat, sterkte liefs Janny

Christa zei

Het is een erg mooie kaart en tag !! Bedankt voor het meedoen bij TFM. Christa.

KarinsArtScrap zei

schitterende kaart Ellen.

Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

Groetjes Karin DT Member

Kaija zei

Fantastic card Ellen!Thank for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.
Greetings Kaija DT-member

debbie zei

thank you for joining us at Scrapbook Stamp Society

Nelleke zei

Wat heb je schitterende creaties gemaakt. Je kunt zien dat je dat met zorg hebt gemaakt, alles past bij elkaar. Bedankt voor het meedoen met Nadia's challenge. Groetjes, Nelleke

ANJA 3D zei

Wat een leuke kaart en Tag heb je gemaakt. Gaaf hoor. Ook je vorige kaarten zijn prachtig en ik las ook dat je een challenge gewonnen heb. Gefeliciteerd.
Groetjes, Anja

c zei

Hi Ellen, just stopping by to say how delightful your blog is. Thanks so much for sharing. I have recently found your blog and am now following you, and will visit often. Please stop by my blog and perhaps you would like to follow me also. Have a wonderful day. Hugs, Chris
http://chelencarter-retiredandlovingit.blogspot.ca/

Anoniem zei

This is stunning! I love your pretty card and gorgeous tag, such a sweet Tilda with beautiful colours, nice work my friend
Hugs Julie P