https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

maandag 12 maart 2012

Dag lieve .........

Hoi allemaal,

Jullie weten misschien nog mijn eerdere kaart met de uil die ik heb gemaakt voor een ziek familielid....hij was voor onze zwager en afgelopen woensdag is hij overleden.
Hij is maar 58 geworden en dat is veel te jong.

Ik heb een mooie kaart gemaakt voor bij de bloemen...in plaats van een lint.


Ik heb dan ook een aantal zware verdrietige  dagen achter de rug.
Eerder die week ben ik ook erg aan het tobben geweest met mijn moeder (87).... ze was 's avonds laat gevallen en kon niet meer opstaan en dus ook geen hulp inschakelen. Herhaaldelijk heb ik haar er op gewezen het alarm om haar nek te hangen....maar helaas! Ik vond haar de volgende morgen dus op de grond. Ze had me niet horen binnenkomen en lag stil dus je snapt wat er door me heen ging. 112 gebeld en dan gaat het balletje rollen. Als de foto's uitwijzen dat er niets gebroken is
mag je naar huis en dan start alle ellende. Door de bloedverdunners was ze "extra" bond en blauw en had overal verschrikkelijke pijn natuurlijk. De boosdoener was een medicijn dat ze had gekregen tegen een nare hoest....je werd er suffig van. De nare hoest heeft ze nog steeds en daardoor erg veel pijn op de borst....want daar is ze op gevallen. Ik heb haar veel omhoog moeten hijsen en daardoor zelf een rib
gekneusd...met alle narigheid erbij....net als mijn moeder ook een nare hoest. Ook is ze erg benauwd geweest en dat heeft een paar verschrikkelijke momenten gegeven. Omdat we ook naar mijn schoonzusje moesten om vanalles te regelen was het al met al een hectische week.
Morgen is de crematie en ik zal spreken namens mijn schoonzusje.

Dit was het even voor nu.

Groetjes, Ellen


5 opmerkingen:

Zussenknutsel zei

Sterkte!

Kiek zei

Jee Ellen wat een narigheid allemaal. Heel veel sterkte
toegewenst.

Veel liefs van kiek

Marianne zei

Wat een ellende allemaal.
Sterkte.
liefs, Marianne

Elly zei

Wat een nare situaties allemaal,vaak komen ze allemaal tegelijk..verschrikkelijk!
Ik wens je komende tijd heel veel sterkte!

Hartelijke groet,Elly

Crealing zei

Heel veel sterkte toegewenst....

Liefs Ellen & Kim, Crealing