https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

vrijdag 17 februari 2012

Verjaardagskaart voor mijn vriendin


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien in de vorm van een tasje. Ik heb hem gemaakt voor mijn vriendin. Het modelletje zag ik lang geleden een keer voorbij komen, bij wie weet ik echt niet meer.
De kleurtjes van het papier heb gekozen omdat dit heel goed bij haar past.
De stans van het takje is van Marianne Design. Ik heb hem ook binnenin geplakt. Het medaillon onder de parel komt uit Polen.


De stempel komt bij Harlekino vandaan. Ik heb twee bloemen gebruikt van een prachtige tak en jawel... deze komt uit de PC Hooftstraat in Amsterdam. Leuk om dat wel even te vermelden hihi.
Langs het rondje heb ik een heel fijn kantje geplakt van de markt. Ook prachtig...toch?
Het parelkoordje maakt het geheel wel af.
Als je de foto groter maakt zie je dat ik een heel dun draadje zilvergaren heb meegestrikt.


Ik ga nu nog even verder met de voorbereidingen voor morgen want ik vier dan mijn verjaardag voor de familie. Ik ben maandag jarig en ga dan weer taartjes eten met ex-collega's.

Ik ben weer benieuwd wat jullie van het kaartje vinden.
Fijn weekend allemaal.

Groetjes, Ellen

1 opmerking:

Marianne zei

Heel leuk wat je gemaakt hebt, zal ze vast heel blij mee zijn.
Veel plezier met je verjaardag, van harte alvast.
groetjes Marianne