https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

vrijdag 23 september 2011

Verjaardagskaart voor mijn zus


Hoi allemaal,
Tussen mijn afbeeldingen kwam ik dit kaartje nog tegen. Ik heb hem gemaakt voor mijn zus. Ik vond de kleurcombinatie van dit papier heel apart. De rand is geponst met een pons van Martha Stewart. De naam van het papier ben ik even kwijt. De stempel komt bij Scrapdelight vandaan.
Het is wel even leuk om te vertellen. Ik heb gisteren afscheid genomen van mijn collega's en ben zo ontzettend verwend met een hele berg cadeaubonnen om lekker te hobbyshoppen. Jullie zullen het vast met me eens zijn dat dit de juiste cadeaus zijn.
Ik had mijn baan liever gehouden maar om gezondheidsredenen ben ik gestopt.
Bedankt weer voor jullie bezoekje en tot de volgende keer maar weer.

Groetjes, Ellen

1 opmerking:

Makkie zei

Wat een mooie rand zit er op deze kaart!
Hartelijks