https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

dinsdag 1 mei 2018

Welkom baby Anna...vervolg

 
 
Hoi allemaal,
 
Vandaag m'n volgende projectje voor onze lieve Anna.
Bij het cadeau heb ik deze lolliepop gemaakt...die mocht niet ontbreken vond ik.
Ook nog even de binnenkant van de kaart die ik nog niet kon laten zien omdat de lolliepop er gedeeltelijk op stond (had ze toen nog niet gekregen) Rechts onder in de hoek heb ik nogmaals de voetjes gestempeld en met embossing bewerkt.
 
 
 
Ik vind het wel een mooi setje zo en jullie...
 
 
Ook nog even de achterkant natuurlijk.
Heel toevallig hadden ze op het kaartje ook olifantjes gekozen.
 
Kleine Anna en haar mamma doen het goed en Anna is al weer over haar geboortegewicht. Ze is nog zo klein dat sommige maatjes 50 nog te groot zijn...maar ze zal snel naar 56 gaan denk ik.
 De gelukkige ouders zijn nu zonder kraamzorg en doen het super goed...prachtig om te zien!
 
Met de lolliepop wil ik meedoen met de challenge bij 2sisters on the blog...
 
tree of a kind
Ik ga voor de 3 roosjes!
 
We gaan nog even door op onze roze wolk!
 
 
 


18 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Ellen,
Wat een prachtige lollipop heb je gemaakt. Helemaal bijpassend bij de kaart. Een mooi romantisch setje is het geworden. Heb je gelezen bij mij dat de moeder van het veulen Anna ook Margo heet? Hoe is het mogelijk!? Guus wist niet hoe je Margo schreef, maar je spreekt het denk ik toch hetzelfde uit....Ik hoop dat je de kaart die ik voor je maakte vandaag krijgt. Je hebt hem misschien al gezien op mijn blog en dan hoop ik dat hij in het echt mooier is dan op de foto;-)
Geniet jij maar lekker verder op je roze wolk.....
Liefs,
GerJanne

aussie aNNie zei

Beautiful card, and gorgeous name, baby Anna....love love love...xx
[aussie aNNie blog]

KarinsArtScrap zei

heeeeeel mooi Ellen
Gr Karin

Nancy Soetaert zei

fijn dat alles goed gaat met kleine Anna en haar ouders!
Wat is die lolliepop ook fantastisch mooi, schitterend bij je mooie kaartje!
ivm je vraagje bij mijn witte kaart, is idd een mal van Memorybox.
Groetjes
Nancy

Caroline zei

Prachtig Ellen!
Ik zie zelfs 3 verschillende papiertjes ook toch?
Leuk dat je weer meedoet bij onze challenge.
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

Ans Gilbert zei

Je hebt een prachtige lollipop gemaakt met het mooie papier,past zo mooi bij het kaartje. Fijn dat alles goed gaat met Anna en haar ouders,
Ansx

Doris knippenenplakken zei

Prachtige lollipop Ellen !
Mooie papier zo leuk je brengt me op een idee.
Ik word binnen enkele weken grootmoeder zie er zo naar uit .
Groetjes Doris

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtige lollipop heb je gemaakt Ellen en alles is inderdaad heel mooi op elkaar afgestemd. Leuk dat je een mooie staander erbij gemaakt hebt en al die lieve frutsels maken het erg feestelijk. Echt heel lief...
Fijn dat het allemaal goed gaat dan kan iedereen lekker genieten.
lieve groetjes Miranda

Marfien zei

Als je zulke mooie dingen maakt blijf je nog wel even op je wolk :-)
Gewoon doorgaan met genieten

Nicolette zei

Wat een schitterde lollypop. Fijn dat het goed gaat met Anna en haar ouders.
Leuk dat meedoet bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT

Ans S. zei

Wat een prachtige lollipop, super mooi gemaakt.

Groetjes Ans

anncreatief zei

Wat een prachtige lolliepop.
Fijne dag
groetjes Anneke

Bernadet zei

Wat is dit ook ontzettend gaaf Ellen!!
Heerlijk dat de kleine meid het zo goed doet.

martina's kaartjes zei

hoi ellen, heel erg mooi gemaakt ! leuk om te krijgen en om te geven...
de 20 en 18 is het jaartal 2018, het zijn kaartjes die ik vorig jaar reeds maakte voor nieuwjaar =)
grtjs,martina
x

Anja v K@@rten zei

Heel heel heel sfeervol en Prachtig gemaakt Ellen!
Creatieve groetjes, Anja

aussie aNNie zei

Have a lovely weekend...[aussie aNNie blog]

z papieru robione zei

very beautiful!! greetings Iza :)

Anita van Merode zei

Wauw, zo schitterend mooi!!
Groetjes Anita