https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zondag 4 juni 2017

beautiful


Hoi, hier ben ik weer met een vlinderkaart. Ik ben met distressinkt aan de gang geweest en glassnippers (zo lijkt het maar kunnen ook stukjes plastic zijn) van Finnabair. De stempel is van IndigoBlue, bewerkt met witte embossing en toen uitgeknipt. De afbeelding zit er ook nog onder gestempeld met embossing.
Met kraft en roze cardstock gecombineerd. Tekst en sequins uit de voorraad.


Dankjewel voor de leuke reacties op mijn paarse tag...ik word er vrolijk van!

Ik wil meedoen met de challenge bij het blog van http://simplylessismoore.blogspot.nl/  ze vragen deze kleuren...


Ik wens jullie een fijn Pinksterweekend...gelukkig niet zo heel heet meer!




23 opmerkingen:

Doni High zei

Beautiful!

Marfien zei

Schitterend kaartje!

Izzy Scrap zei

Fabulous card ! Love the white embossing on the butterfly combined with the soft pink watercolouring ! The pink smooshing background with those big soft brown splatters add dimension to the card ! Very delicate and sophisticated ! Thanks so much for sharing and for playing along with us at Less is More !

GerJanne zei

Zo hee, dat is een prachtig kaartje!! Glassnippers, dat klinkt wel spannend! Maar het is werkelijk een supermooie kaart.
Ik heb je net een mail gestuurd!
Groetjes,
GerJanne

Esther zei

This certainly is beautiful! What a fabulous artistic effect. I love the loose, splattery feel and gorgeous sparkle. A stunning butterfly and great use of our Neapolitan challenge colours. Thanks so much for playing along with us at Less is More :)

Nonni zei

Beautiful card! That butterfly is stunning and I love the lovely details like the sparkle and splatters. Thanks for joining us at Less Is More!

alma.heijenk@gmail.com zei

oh, die is mooi geworden!!

Unknown zei

Wow! What a gorgeous composition.

Wil Frutsel zei

Wowww Ellen wat een prachtige vlinderkaart met schitterende kleuren. Prachtig uitgewerkt. Sorry dat ik niet zo vaak langskom op je blog, druk met heel veel andere bezigheden!!
xx Wilma

Sue B zei

That butterfly is so beautiful, love all the detail you have added x

cotnob zei

A beautiful card Ellen, such a gorgeous butterfly.
Pauline - Crafting with Cotnob
x

Marjan zei

Een geweldig mooie, dromerige kaart, echt prachtig Ellen!

Anja v K@@rten zei

Een hele mooie, zacht gekleurde en sfeervolle creatie!
Creatieve groetjes, Anja

einfachARDT zei

tolle Karte...
ich liebe Schmetterlinge...

LG ARDT

Ellen zei

Hoi Ellen gelijk maar even bij jou komen kijken, dank voor je bezoekje aan mijn blog, ben de boel weer aan het oppakken dus hoop weer regelmatig langs blogs te gaan en zelf blogposten te maken. Volgens mij is er in de tussentijd een hoop nieuws bijgekomen aan materialen want glassnippers ken ik nog niet maar wat een super mooie kaart heb je gemaakt zeg !!
Groetjes, Ellen

Marjolein zei

Hoi Ellen,

Wat een mooie kaart weer! Hele mooie zachte tinten. Ik kende de glassnippers nog niet, je hebt me weer op een idee gebracht.

Groeten,
Marjolein

Angelique zei

Wauw, wat een schitterende kaart, zulke mooie kleuren, prachtige grote vlinder. Echt een beauty.
lieve groetjes Angelique

ANJA 3D zei

Prachtige vlinderkaart, Ellen. Heel gaaf deze kleuren en de details die erop ziet. Alles past perfect bij elkaar
Groetjes, Anja

Monia - Monika Jakubowska zei

Beautiful card, love the backround :)

Wendy zei

Hoi Ellen, wat leuk om van je te horen! Geweldig deze prachtige en stijlvolle vlinderkaart. Erg leuk deze techniek en de kleuren zijn ook heel mooi bij elkaar. Dat heb je top gedaan!
Lieve groetjes en nog een fijne week, Wendy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw, deze beauty had ik bijna gemist, wat een mooie kaart in een mooie techniek heb je gemaakt Ellen...práchtig effect geeft het witte embossing en de flakes.
Lieve groetjes Miranda

Ellen zei

Test

Karen Dunbrook zei

what a stunning card...love, love how you did this beauty.
tfs,
Karen