https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zondag 21 mei 2017

Happy Birthday

 
 
Hoihoi, vandaag weer een tag...zo leuk om te maken!
Het is een mal van Crealies en de witte achtergrond heb ik bestempeld met een bloem van Altenew en ook de inkt ervan gebruikt.
De doily achter de bloementoef is een Spellbinder en bewerkt met embossingpoeder. De bloemen uit de voorraad en het laserrandje heb ik op de beurs gekocht bij Scrap-Unlimited!
De tekst is een stempel van MFT! Wat glimmers die het geheel weer afmaken!
 
 
Dankjewel voor de leuke reacties op ons New York tripje...het was zo intensief geweest dat ik de volgende dag bij de dokter zat...ik dacht dat ik een aanval had van nierstenen...gelukkig niet maar wel spit...nog niet over maar wel minder. Superblij dat ik er aan de overkant geen last van had!
 
 
Ik ben met dit kaartje in de top 3 beland bij 2 sisters on the blog...hoe leuk is dat!
 
Ik vind de tag wel vrolijk en jullie?
 


 


9 opmerkingen:

Marfien zei

Vrolijke tag Ellen, mooi dat de kleurtjes van de stempelinkt zo goed combineren met de bloem, moet je altijd weer afwachten, zeker als je inkt daarna wat lichter opdroogt ;-)
dank voor je lieve reactie

KarinsArtScrap zei

schitterende tag Ellen
Gr Karin

Caroline zei

Heel mooi Ellen!
Groetjes Caroline

Marjan zei

Wat supermooi gedaan, een plaatje!!

alma.heijenk@gmail.com zei

prachtig gedaan, mooie kleuren bij elkaar.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hi Ellen, ik miste je al een tijdje in blogland maar nu las ik net van je longembolie en je trip naar Amerika. Knap dat je het toch aangedurfd hebt en wat een mooie foto's heb je gemaakt. Speciaal om door een limousine opgehaald te worden, mensen dachten vast dat je een of andere beroemdheid was hihi.
De tag die je hier laat zien vind ik heel mooi, prachtig net die bloem als blikvanger. Ziet er feestelijk uit. Gefeliciteerd met je top 3 notering.
Lieve groetjes Miranda

Angelique zei

Schitterend label, wat passen de bloemen prachtig bij de achtergrond. Gelukkig dat je weer thuis was voor je het spit kreeg, langzaam opknappen nu. Gefeliciteerd met je winnende kaartje.
lieve groetjes Angelique

ANJA 3D zei

Prachtige kaart
Gefeliciteerd met je top 3 plaats en sterkte met de spit
Groetjes, Anja

Mariëtte zei

Hoi Ellen
Neem even contact op via email mbt de afdrukjes
Mariette.vanleeuwen@upcmail.nl