https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zaterdag 11 januari 2025

Merry Christmas

 


Hoihoi, ik heb nog een kerstkaartje in mn concepten staan. 
Ik maakte een label en kleurde met inkt de poinsettia’s en gebruikte hiervoor een stencil van Tim Holtz. Ik ben hier graag mee bezig en gebruik de kleine blenders van Waffle Flowers, die werken zo fijn als je kleine vakjes moet inkleuren.
Ik stanste ook de grote poinsettia van Tim Holtz in goud en rood met in het hart micro gouden bolletjes. Gouden tekst Merry Christmas en een dubbele strik…meer was niet nodig vond ik!

Dankjewel voor jullie leuke reacties op mn vorige kaartjes…blij mee!

Tot de volgende kaart, groetjes Ellen 


woensdag 8 januari 2025

Kerstkaartjes serie


Hoihoi, ik maakte deze serie van 4 met de leuke mini postzegelstans van Waffle Flower. Met verschillende stansjes en papier maakte ik de achtergrondjes. De blauwe kerstboom, al een oudje stanste ik eerst uit en gebruikte het als stencil…lukte goed! De plaatjes vond ik enig om eens te gebruiken.




De logeerpartij met Anna en Tim was gezellig en toen ze opgehaald werden kwam ook Max nog gezellig een nachtje logeren.

 Dankjewel voor de leuke reacties op mn vorige kerstkaarten…leuk om te lezen!

Het zal even stil zijn van mijn kant omdat ik druk ben met andere dingen dus als ik niet reageer…sorry daarvoor.

Groetjes Ellen 


donderdag 2 januari 2025

Lieve Kerstgroetjes

 


Hoihoi
Voor jullie allemaal de Beste Wensen voor 2025 met heel veel goede gezondheid, want dat is wel het belangrijkste!
Ook dankjewel voor de mooie kerstkaarten die ik mocht ontvangen, als het goed is heb ik iedereen bedankt!

Ik ga wat kerstkaarten posten want ik loop wat achter merkte ik.
Deze heeft niet veel uitleg nodig denk ik…het papier komt uit een blok van de Action, wat allemaal mooi bij elkaar past. Voor de foto plaatste ik er ook eentje als achtergrond uit het blok. Ik vind het wel een chique label, al zeg ik het zelf haha!


Deze maakte ik met de grote letters in zilver met het leuke sneeuwpopje.


Nog eentje met de grote letters in goud. De achtergrond gestanst met de sneeuwvlokken.
Twee gauw-klaar kaarten…hou ik van haha!

Morgen komen Tim en Anna een nachtje logeren, het is tenslotte vakantie…dus ook voor papa en mama! 😉

Challenge:


Voor nu wens ik jullie een fijne dag verder en tot de volgende post.
Groetjes Ellen 



zondag 29 december 2024

Lieve Kerstgroetjes


Hoihoi, 
Ik hoop dat jullie allemaal gezellige kerstdagen hebben gehad en nu op naar de laatste dag van 2024. Het vuurwerk hoeft van mij niet zo…maar ja!
Ik laat nog maar wat kerstkaarten zien..ik loop een beetje achter.
Ik maakte voor de kleintjes deze kaarten. Max kreeg één kabouter en Anna en Tim kregen er twee in de kaart.
Het was even een klusje maar leuk om te maken met deze o zo leuke mal en je kan er zoveel kanten mee uit!
Ik heb nog even 2 filmpjes gemaakt van de kaartjes.





Ik wens jullie allemaal een hele gezellige jaarwisseling, een goed uiteinde en een supergoed begin van 2025!

Lieve groetjes 
Ellen 


dinsdag 24 december 2024

Gezellige Feestdagen en een…




Hoihoi

Ik heb hier een kerstboom vorm afgeplakt en er een stencil van Tim Holtz opgelegd en met verschillende kleuren ingekleurd. Tekst eronder maar vond het saai ondanks de vrolijke kleurtjes.
Ik heb me laten inspireren door Cornelie…thanks blij mee!
Dit gaf meteen veel vrolijkheid.

Met dit kaartje wens ik jullie allemaal…

GEZELLIGE KERSTDAGEN
en een
GEZOND en GELUKKIG
2025

Dankjewel weer voor een heel jaar leuke en gezellige reacties hier op mn blog en alle inspiratie die ik bij jullie mocht opdoen als ik die even niet had…ook blij mee!
Voor het nieuwe jaar voor allen weer heel veel gezellige knutseluurtjes gewenst!

Ik stond met Alma samen op nr 1 bij Knutsels en Kadootjes met mn wit/goud kaartje…superleuk toch! Ik maakte het ook in rood en groen!



Groetjes Ellen 



donderdag 12 december 2024

Have a Jolly Holly…


Hoihoi, vandaag 2 kerstkaartjes…ik vond ze nog in mn concepten dus vandaag mogen ze naar blogland. Ik doe mee met de Challenge…


Ik heb de poinsettia van Penny Black gebruikt, al een oudere maar ik blijf hem toch mooi vinden. Ik heb hem gecombineerd met Washitape van AR. Ik merkte bij de bovenste dat ik gestempeld heb op linnenkarton en dat vond ik toch niet zo mooi dus nummer 2 op glad papier gedaan…beter! Beetje versiering en meer was niet nodig vond ik.


Er is gisteren een nooddouche geplaatst. Nu maar afwachten wanneer er iemand tijd heeft om een nieuwe badkamer te zetten.

Dankjewel voor de leuke reacties op mn wit/goud kaartje…leuk!
Tot de volgende kaart,
Groet Ellen 




dinsdag 10 december 2024

Kerstgroetjes


Hoihoi, vandaag mn kaartje voor de Challenge bij Knutsels en Kadootjes…ze vragen wit met goud wat ik super chique vind!
Ik heb deze stans al heel lang en nog maar weinig gebruikt dus mocht hij weer eens uit de verpakking. Ik ben aan het proberen mn kerstkaartjes te maken met spullen die ik al heb en dus weinig nieuwe kerst dingen nieuw gekocht! Er valt eigenlijk weinig uitleg bij te geven.



Gisteren eindelijk een loodgieter gehad die het lek gedicht heeft. De douchebak en deuren zijn gesloopt en afgevoerd en morgen wordt er een nooddouche geplaatst en het zal wel even duren voordat de badkamer vernieuwd gaat worden want er is geen personeel dat ervoor beschikbaar is…helaas!

Dankjewel weer voor jullie leuke reacties op mn blauwe trapjeskaart…blij mee!

Ik ben nog druk met kerstkaarten maar eigenlijk moeten ze al op de bus. 🤷‍♀️

Tot de volgende kaart maar weer!
Groetjes Ellen