https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

woensdag 18 april 2018

Congrats

 
 
Hoihoi, vandaag een kaartje voor de Liftchallenge 129...ze vragen om de spotlight techniek!
Erg leuk effect vind ik het geven. Ik heb deze techniek al eens eerder voor mijn zus gemaakt maar om mee te doen moet je een nieuwe kaart plaatsten heb ik begrepen. Ik heb nu de gouden wax-gel gebruikt en de kaart op goud gemat...mooi toch!
 
 
De naam van de stempel die ik heb gebruikt weet ik even niet meer.

 
 
Dit is het prachtige voorbeeld...met de spotlight techniek!
 
 
Deze maakte ik eens voor mijn zus...beetje hetzelfde idee toch!
Met mijn vorige kaartje "het vogeltje" ben ik in de top 3 gekozen bij de Egel...superleuk! Bedankt voor de leuke reacties op mijn vogeltje.
We wachten nog even op onze kleindochter...zal niet lang meer duren!
 
 
 


15 opmerkingen:

Nicolette zei

Heel erg mooi Ellen. En een spannende tijd breekt aan.....
Groetjes Nicolette

Marfien zei

Leuk hè die wax, heb er vandaag ook mee geknutseld, mooi kaartje Ellen

Marjan zei

Een heel mooie kaart met een beetje mystieke sfeer, Ellen. Die voor je zus is ook mooi, zelfde techniek inderdaad. Leuk dat je meedoet, dank je wel.

GerJanne zei

Wachten duurt lang hè? Ik denk maar steeds: zou ze er al zijn??
Je kaart is super. Mooi met dat goud. Inderdaad een heel leuke techniek!
Liefs,
GerJanne

Nelleke zei

Dag as oma, wachten duurt lang hé, maar ze komt binnenkort. Mooie kaart maakte je. Mooi die kleuren. Kan ok heel goed als condoleance kaart. Groetjes Nelleke

KarinsArtScrap zei

prachtigggggggggg Ellen

Gr Karin

Joanne kramer zei

Wat een super mooie spotlightkaart. Zo mooi heb ik ze nog niet voorbij zien komen....gaaf! groetjes Joanne

Ilonka zei

Wat een prachtige kaart
Groetjes Ilonka

aussie aNNie zei

LOVE this Ellen, fabulous technique and result.xxx 💖 [Aussie aNNie's Blog]

Bernadet zei

Geweldig mooi Ellen!

Cornelie zei

Ja idd de kaart voor je zus is ook zoiets, leuk!
Je kaart die je hebt ingezonden vind ik echt erg mooi hoe je dat hebt gedaan. Drukke stempel, maar mooi CAS gehouden. Een topper! Dank je wel Ellen!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Ellen, een hele mooie uitwerking van de liftchallenge heb je gemaakt. Mooi die "gouden" accenten, geeft een rustige en wat chique uitstraling. Succes met "wachten", lijkt me heel spannend.
Lieve groetjes Miranda

Marianne zei

Je kaart ziet er prachtig uit Ellen.
Liefs, marianne

Marjolein zei

Hé, ik heb je kaart vorige week gemist. Hij is mooi zeg! Leuk gedaan met de techniek. En spannend al dat wachten!!

Groeten,
Marjolein

Stine im Flow zei

Wunderschöne Karten,liebe Ellen!

LG
Kerstin