https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zaterdag 24 maart 2018

Just Beautiful

 
 
Hoihoi, hier ben ik weer met een kaartje. Ik maakte het voor een vriendin...we hadden samen een duo-baan. Ze was gisteren jarig en we hebben weer lekker bij gebabbeld. Ik ben met Oxide-inkt aan het knoeien geweest en het vogeltje ook maar gelijk mee gekleurd...is van MB.
Hier en daar een klein accentje goud aangebracht, wat versiersels en voilà!

 
Ik wil met dit kaartje meedoen met de Challenge bij de Egel, ze vragen vleugels...
 

 
Welkom aan Marjan Hoogland, leuk dat je m'n blog bent gaan volgen...dankjewel!
 
Ook superleuk dat ik in de prijzen ben gevallen met de 7e blogverjaardag van GerJanne.
Omdat ik bijna oma word kreeg ik een aangepast stempelvel met baby stempels...echt super leuk! Dankjewel Peter en Tieme dat jullie mijn lootje eruit hebben getrokken...top!
 
Nu heb ik nog een vraag aan jullie....met mijn telefoon kan ik geen reacties plaatsen op jullie blogs en op mn IPad en laptop lukt dat wel. Ik zie, als ik op mn telefoon in het reactieveld ben mijn profielfoto niet zichtbaar en dan lukt het niet en bij de andere is hij wel zichtbaar...dus daar lukt het wel. Ik ben wel gewoon ingelogd.
Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?
 
Fijn weekend verder en tot de volgende keer.
 
 
 
 



19 opmerkingen:

Nelleke zei

Wat een leuke kaart is dit zeg. Mooi die achtergrond en dan de vogel er gekleurd bij. Leuk dat je WT won bij GerJanne, ik heb het hele verhaal gisteren gehoord. Haha. Groetjes Nelleke oja op jou vraag heb ik geen antwoord. Ik snap het zelf soms ook niet. Ik geef graag reacties op de ipad maar moet nu telkens terugspoelen in de leeslijst en dat kost veel tijd.

Anja v K@@rten zei

Wat een mooi zacht en lief kaartje met een hele warme uitstraling.
Heel knap gemaakt!
Creatieve groetjes, Anja

GerJanne zei

Heel mooi, die achtergrond met oxide inkt. En dat vogeltje er zo mooi passend bij. prachtige kaartje.
Ja, leuk die stempels hè? Gelukkig had je ze nog niet. Dat is altijd een risico als je een verrassing weggeeft.
Zou het kunnen zijn dat je op je telefoon ingelogd staat met een ander account?
Ik doe nooit wat met mijn blog op de telefoon. Veel te klein en zo ongezellig (slaat vast nergens op, maar zo voelt dat voor mij).
Ben benieuwd of je er achter komt wat het is...
Groetjes,
GerJanne

Caroline zei

Een heel mooi kaartje Ellen, knap gedaan. leuk dat je nog contact hebt met je vroegere collega.
Je probleem met je telefoon is niet aan mij besteed, sorry.
Groetjes Caroline

Ans Gilbert zei

Hoi Ellen,
je kaartje is echt super en wat heb je het vogeltje mooi ingekleurd, ik laat vaak reacties met mijn telefoon, maar moet me dan vaak opnieuw aanmelden bij Google, is dat bij jou misschien ook?
Ansx

Nicolette zei

Prachtig gemaakt Ellen. En ik kan je niet helpen als het over een mobiel gaat.
Groetjes Nicolette

Stine im Flow zei

Dear Ellen,
zauberhaft:))

Greetings
Kerstin

Marjan zei

Ik houd erg van dit soort kaartjes, dit is echt een heel mooie Ellen! Prachtige mix! Helaas kan ik je niet helpen met je vraag, ik blog nooit op mijn telefoon.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je dit mooi gemaakt met inkten Ellen. Ik vind de aangebrachte accenten het helemaal af maken. Leuk dat je een mooie prijs bij GerJanne gewonnen hebt. Met je vraag over je telefoon kan ik niet helpen helaas.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel
Lieve groetjes Miranda

Scraptastisch zei

Ellen wat een kei-leuke kaart heb je gemaakt!!! De kleuren matchen fantastisch met elkaar en het oxide ondergrond vind ik prachtig!
Ik ben zelf al blij als al mijn apparaten werken naar behoren, hihi
ik kan je echt niet helpen met je vraag!
xx Gerie

Monia - Monika Jakubowska zei

beautiful card Ellen :)

aussie aNNie zei

Lovely post today.x💖 [Aussie aNNie's Blog]

Maria V zei

Knap zitten 'knoeien' :) Wat mooi gedaan. Tien met een griffel.

Hobbywinkel De Egel zei


Heel gaaf dat je meedoet met onze '#54e' Challenge !
Bedankt voor je deelname en veel succes met de challenge.

{Challengeblog De Egel}
{Hobbywinkel De Egel}

anncreatief zei

Wauw wat een super leuke kaart!
Fijne dag
groetjes Anneke

Ans S. zei

Prachtige kaart heel mooi met die oxide inkt achtergrond.

Groetjes Ans

Karen Dunbrook zei

so lovely...I like the softness of the colour and the way you painted the bird.
:) Karen

aussie aNNie zei

Ellen, thank yu for always leaving me a comment, I hope you are well.xx
💖 [Aussie aNNie's Blog]

aussie aNNie zei

Hi Ellen, glad you are ok and thanks for letting me know...hope all goes well, hugs. aNNie