https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

donderdag 15 februari 2018

Beautiful




Hoi, hier ben ik weer eens met een kaartje. Ik maakte deze voor mn dochter voor haar verjaardag. Ik zag dit model op Pinterest. De voorkant heb ik gestempeld met een wolkenstempel en distressinkt.
Leuk om te doen zo'n doorkijkje...gemaakt met de Crealiesjes.


 
We zijn druk bezig met ontspullen in huis en met de kamer voor onze kleindochter...in juli starten we met oppassen. We gaan dit 2 dagen doen...zo leuk! Margaux kijkt uit naar volgende week vrijdag...haar laatste werkdag. Het gaat nog allemaal goed op kleine ongemakken na natuurlijk. Ze is alweer 32 weken...het gaat super snel allemaal. De 25e gaan we samen naar de 9 mnd beurs in Utrecht...lijkt me superleuk!
Alles is binnen en Paul heeft een mooie vaste kast gemaakt die nu geschilderd moet worden samen met 1 muur. Dan kan het kamertje ingericht worden en alles gewassen in de kast.
 
Welcome Annie...thanks for following my blog!
 
Tot de volgende post maar weer!
 
 

13 opmerkingen:

aussie aNNie zei

Hi Ellen, thanks for following me. I just love this style of card. It looks 3D and very effective with all the gorgeous goodies added. Lovely card and lovely soft colours. Your daughter will love this.xx [aNNie]
🐰

GerJanne zei

Hoi Ellen,
Wat een prachtige kaart en ontzettend leuk met dat doorkijkje. Het zeepaardje is heel fijntjes, hou ik wel van.
Wat leuk dat jullie 2 dagen gaan oppassen. Dan ben je meteen helemaal zo betrokken met alles!
Dat wordt vast en zeker genieten voor jullie.
Gezellig samen naar de 9 maanden beurs. Is weer eens wat anders dan een creatieve beurs.
Liefs,
GerJanne

Adriana zei

Wat een prachtige kaart Ellen! Mooie details en effect. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!
Groetjes Adriana

Scraptastisch zei

Wat een beauty Ellen, ik heb hem uitvergroot bekeken en vind je kaart schitterend met het doorkijkje, wat een mooie diepte geeft dit!
En het wordt al spannender voor je, heel leuk dat je kan gaan oppassen, ik red het echt niet met een 28 uur baan in de week,maar zie ze zo veel mogelijk! En baby's zijn zooooooooo lief!!! En de tijd gaat zo snel Vayenn is alweer ruim 5 maanden. Leuk vooruitzicht samen naar de 9 mnd beurs!!!
xx Gerie

Caroline zei

Wat een prachtige kaart Ellen, mooie kleuren.
En wat een heerlijk vooruitzichf hoor om straks te mogen oppaasen. Zo leuk om nu al te genieten van het inrichten van het kamertje voor je kleindochter.
Groetjes Caroline

Marfien zei

Schitterende kaart, prachtige kleuren echt diepzee idee
het drieluik uit je vorige post is ook geweldig, snap best dat je zoon zoiets groots aan de muur wil, kun je best maken hoor :-)

Ans Gilbert zei

Je hebt een prachtige en aparte kaart gemaakt voor je dochter. Wat leuk dat jullie op gaan passen,dat wordt genieten,
groetjes
Ans

Marjan zei

Ik vind het een sprookjesachtig mooie kaart, wat een mooi tafereel!
Succes nog met het kamertje, leuk dat jullie twee dagen gaan oppassen.

z papieru robione zei

Ellen, it's amazing !!! I love it !

anita01 zei

Wat een prachtige tafereeltje.... jou kaart... echt een gaaf doorkijkje met veel moois erop en erin, enig hoor...

Dacht even bij jou koffie drinken en genieten van al het moois... en eens bedanken voor je trouwe bezoekjes.... enorm lief en gewaardeerd xxx

Warme Groetjes,
Anita.

Maria V zei

Prachtig en zo stijlvol jouw kaartje. De 9 maandenbeurs is zo leuk.
I.p.v. naar een knutselbeurs ben ik met mijn dochter naar de9 maandenbeurs geweest. wat is daar veel te zien. Mijn dochter moest mij even bijpraten wat de nieuwste producten waren. De keuze is ook even wat meer geworden, dan toen ik in verwachting was ;) Veel plezier.

Anja v K@@rten zei

Heel erg mooi Ellen. Zowel het model als het hele mooie en sfeervol kleurgebruik!!!
Creatieve groetjes, Anja

Blütenstempel zei

Ohhhh wow!
I love this card ♥
andrea