https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

donderdag 18 januari 2018

2 x Gefeliciteerd

 
 
Hoihoi,  vandaag een kaart die ik maakte voor onze zoon die jarig was. Ik heb lekker zitten spelen bij Marian (zij had al wat voorbeelden gemaakt en is er beter in dan ik) met oxide inktjes op fotopapier...ik heb verschillende velletjes gemaakt en er drie van gecombineerd...zo leuk om te doen! Op maat gesneden en toen naast elkaar gelegd en met enamel embossingpoeder op alle drie door laten lopen. Hier en daar een beetje gouden wax accenten gegeven. De binnenkant ook netjes gemaakt! Mn zoon zei...hier wil ik wel een groot schilderij van aan de muur...hoe leuk is dat!
 
 
 
Op 28 december was ik getuige voor mn dochter bij het afsluiten van een geregistreerd partnerschap. Ik maakte deze kaart voor hen. Paul had zn vader als getuige. Leuk om dit ook eens mee te maken! Na afloop gingen we borrelen in de stad en aansluitend lekker eten....Gezellig!

 
Een extra hartje erbij natuurlijk voor hun dochter. Ze groeit goed en ze hadden op 22 december een afspraak voor een pret echo maar helaas...madammeke wilde niet poseren dus nieuwe poging op 2 januari en dat lukte gelukkig wel....zo mooi om te zien en heel duidelijk! Ook een prachtige ervaring hoor om dat mee te mogen maken.
Margaux werkt inmiddels alleen nog thuis en voor halve dagen...ze heeft erg veel last van haar rug en kan niet te lang zitten.
Hun huis loopt langzaam vol met babyspullen...zo leuk en gister werden de grote dingen zoals kinderwagen en ledikantje afgeleverd. Ze is alweer 28 weken...het gaat hard!
 
Ik kijk weer uit naar jullie reacties.
 
 

 

16 opmerkingen:

GerJanne zei

Ha Ellen,
groter compliment kun je toch niet krijgen! Het is ook een prachtkaart! Sjonge, inderdaad net kunst! Ik dacht ook even toen ik je fotootje in de zijbalk zag dat een schilderijtje was...
Je kaart voor Margaux en Paul is ook heel gaaf. Mooi die drie hartjes erbij!
En wat leuk dat je het allemaal zo van dichtbij kunt meemaken. Het wordt vast een eigenwijs ding, die kleindochter van je. Als ze nu al niet wil poseren, hihihi....
Lieve groetjes,
GerJanne

Joanne kramer zei

Wat is dit mooi!! Ik snap wel dat hij er een schilderij van wil. Groetjes Joanne

!neke zei

Prachtig !
Zeker een groot compliment van je zoon , leuk,!

Nancy Soetaert zei

Waw, mooie kaart, een echt kunstwerkje!
Mooie kaart ook voor je dochter. Al aan het nadenken voor een babykaartje?
Fijne avond
Nancy

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart voor je zoon Ellen, mooie achtergrondjes heb je gemaakt, ook de kaart voor Margaux en Paul, lief met het 3de hartje..leuk zo'n pretecho,
groetjes,
Ans

Nicolette zei

Een heel kunstwerk voor je zoon, is niet aan mij besteed, maar vind het wel erg mooi. De kaart voor je dochter is weer heel anders, ook mooi in het wit en grijs.
Groetjes Nicolette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw het is inderdaad net een mooi modern schilderij. Wat knap om zi iets héél anders te maken en wat een lief compliment van je zoon Ellen.
Ook de binnenkant heb je tot in de puntjes afgewerkt, chique.
Top die lieve hartjeskaart voor je dochter, zo'n felicitatiekaart kun je volgens mij nergens kopen. Leuk dat je alles zo van dichtbij mee mag maken. Lijkt me echt genieten.
Fijn weekend vast.
Lieve groetjes Miranda

alma.heijenk@gmail.com zei

prachtig die kleuren op de kaart van je zoon, bijzonder.
wat leuk dat je oma wordt....

Marjan zei

Dat ziet er mooi uit, die paneeltjes met de inkt! Een prachtige kaart voor je zoon en schoondochter! Leuk hoor, oma zijn!

Angelique zei

Geweldig, wat een gave kaart, het is ook een waar kunstwerkje. Maar als zo'n compliment van je zoon komt doet het extra goed.
Mooie kaart maakte je voor je dochter en schattig het kleine hartje er extra bij. Heerlijk samen genieten van deze bijzondere tijd.
lieve groetjes Angelique

aussie aNNie zei

Hi Ellen this is beautiful post, lovely colours added..xx [aNNie]

lenywim35 zei

De kaart voor je zoon ziet er idd heel kunstzinnig uit. Je hebt het of je hebt het niet. Die andere vind ik zonder meer prachtig. grts leny w

z papieru robione zei

What a great gift !! Amazeming !!

Maria V zei

Prachtige kaart voor je zoon. Ik ben helemaal niet goed met inkt, dus vind het dubbel zo knap wat men kan maken. Jij bent er zeker in geslaagd. De kaart voor je dochter is prachtig. Genieten is dat met de zwangerschap van je dochter. Ik heb het ook als heel bijzonder ervaren.

Anja v K@@rten zei

Wat heb je een ge-wel-dig mooi kunstwerkje gemaakt voor je zoon!!
Ik begrijp zijn reactie helemaal hoor. Ja, dat geeft een KICK gevoel he Ellen? Geniet er maar van! En en en wat spannend allemaal en ook nog eens een kleintje op komst. Super gaaf! Creatieve groetjes, Anja

Bernadet zei

Ziet er geweldig uit Ellen!!
Ik kan me zijn reactie wel voorstellen, zou ook prachtig zijn om zoiets aan de muur te hebben hangen, Dus nu 'moet' je aan de bak?
Kaartje voor je dochter is ook prachtig.
En dan ook nog eens weer oma worden! Wat een rijkdom.