https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

maandag 30 oktober 2017

Just saying Hello en babytaart

 
 
Hoihoi allemaal, hier ben ik weer met een kaartje. Ik kwam zoiets tegen op Pinterest en vond het zo gaaf en probeerde het zelf ook eens. De onderkant is gestempeld met een stempel van SU, de rand is van Spellbinders, de vlinder is een Altenew en de tekst van MFT. De achtergrond heb ik geprobeerd met bister en brusho.....superleuk om te doen!
 
Ik wil met deze kaart meedoen met de challenge van http://dutchcardlovers.blogspot.nl/2017/10/challenge-280.html
 
 
Mijn dochter was jarig en ze vierde dat afgelopen dinsdag en tevens maakten ze samen bekend d.m.v. deze prachtige taart of ze jongetje of meisje gaan krijgen. Het was zoooo spannend en gezellig om dat mee te maken en ook super bijzonder. Ik had een beer gekocht en heb een blauwe en een roze strik om z'n nek gebonden.
 
 
Ik mag het verklappen....de taart was roze vanbinnen....Hoera een meisje....en ze zitten ook echt op een roze wolk hoor. Het blauwe lint verdween van de beer haha. We zijn zaterdag samen een dagje naar Alkmaar geweest en alle babywinkels bekeken en natuurlijk ook vanalles gekocht...zo leuk!
Ik ervaar het echt als heel bijzonder...ons kind dat een kindje krijgt!
Ze blijft nog wel heel erg moe. Ze is nu 17 weken en de zwangerschapsbroeken zijn aangeschaft.
 
Tot de volgende kaart maar weer...
 
 


15 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat een prachtige, artistieke kaart. Heel mooi. Gefeliciteerd met je verwachting van een kleindochter. groetjes Joanne

Marjan zei

Geweldige kaart, Ellen en van harte! Leuk... een kleindochter, die van mij is alweer vijf, het is echt zo leuk om oma te zijn! En ja, je eigen kind krijgt een kind, dat is zeker bijzonder! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

alma.heijenk@gmail.com zei

oh super leuk, gefeliciteerd!!

Angelique zei

Wat leuk, een meisje, wat een feestelijke onthulling. Geniet lekker samen met je dochter van deze bijzondere periode.
Prachtige kaart met een mooie achtergrond.
lieve groetjes Angelique

Nelleke zei

Leuke kaart zeg, en wat een leuk idee om het geslacht van de baby aan te kondigen. Lekker blijven genie ten van dit alles. Groetjes, Nelleke

Doris knippenenplakken zei

Geweldige mooie kaart Ellen !
gaaf met de achtergrond kleuren.
Gefeliciteerd alvast is spannend he .
Groetjes Doris

Nancy Soetaert zei

Prachtige kaart Ellen!
Proficiat met je kleindochterjte op komst!

Rosalien Zwackhalen zei

Oh wat leuk Ellen een kleindochter op komst. ;) lekker genieten met je dochter.
Een prachtige kaart. Bedankt voor je deelname bij de DCL.

Ellen zei

Wat een te gekke silhouette kaart!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging bij DCL en van harte met het aankomende oma-schap!.
Groetjes Ellen

ANJA 3D zei

Prachtige kaart, Ellen 👍 en wat een mooie taart en nog leuker het leuke nieuws dat ze een dochter krijgen en jij een kleindochte. Van harte gefeliciteerd
Groetjes, Anja

Wendy zei

Oooh lieve Ellen, van harte gefeliciteerd met de zwangerschap van je dochter! Een kleine meid op komst, wat een feest!!! Dat kan alleen maar heel erg bijzonder zijn. Een prachtige taart, een beer met twee strikken, lekker samen shoppen.... dat zijn dingen waar je alleen maar van hoeft te genieten!!
Je kaart is ook onwijs leuk geworden, een erg leuk idee om dit zo te doen en prachtig uitgevoerd. Ben inmiddels ook een beetje verslaafd aan Pinterest haha.
Lieve groetjes en nog een fijne week, Wendy

Bernadet zei

Prachtige kaart Ellen!
En wat een prachtige taart is dat zeg1
Wat''n geweldig leuk idee om zo te laten weten wat het word!
Proficiat as oma!!

Marfien zei

Hallo oma in spé, spannende tijd voor jouw . . .
mooi kaartje Ellen, leuk idee

GerJanne zei

Hoi Ellen, wat idioot, dat mijn reactie er niet tussen staat. Ik weet zeker dat ik gereageerd heb, want die taart vond ik zo gaaf! En mijn reactie staat er wel tussen bij je vorige bericht. Ik heb wel enorm last gehad van allerlei robotopmerkingen. Zou dat ermee te maken hebben? Nu heb ik dat al bijna twee weken niet meer , maar wat is dat irritant.
Ik kijk ook nog even in mijn reactietijd of jij er tussen staat. EN natuurlijk heb ik je niet gewist.....wat denk je nou?
Ans G heeft het ook gehad dat er spontaan volgers verdwenen, toen moest ik me weer opnieuw bij haar aanmelden. Blijft raar.
Liefs,GerJanne

Ellen zei

Test