https://dehobbykamervanpetra.blogspot.com/2022/05/stand-van-zaken.html#comment-form

zondag 15 oktober 2017

Geluk voor Mr en Mrs

 

Hoi allemaal, vandaag een setje wat ik maakte voor een vriendin van mn dochter...ze ging trouwen.
Ik kocht eens bij De Linge een flamingo stans van MD en maakte er een setje omheen. Ik vond op Google een website waar je je eigen inpakpapier kan bestellen per rol en maakte er ook een cadeau tasje bij...echt leuk om te doen. De maat van de kaart werd zo dat ik er geen passende envelop voor had en maakte er eentje van cardstock. In de binnenkant plakte ik vellum waarop ik met een stencil ook de flamingo's terug liet komen...mooi afgewerkt toch...?

,



Binnenin stempelde ik nog wat flamingo's en maakte een envelopje voor het huwelijkscadeau. Verder wat bloemen en wat bling...de letters zijn ook van MD.

Ik wil met mn kaart meedoen bij het blog van http://dutchcardlovers.blogspot.nl/ waar ze een dier vragen...die zitten erop dus...

Welkom aan Kerstin...leuk dat je mn blog wil volgen...dankjewel!

Mn dochter is morgen jarig dus even shoppen bij Prenatal haha!

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.



12 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

mooi project Ellen
Gr Karin

Ans Gilbert zei

Hoi Ellen,
Wow dat ziet er prachtig uit,mooi papier, gave kaart en ook de bijpassende envelop ziet er super uit,
groetjes
Ans

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat heb je dat allemaal tot in de puntjes verzorgd gemaakt Ellen. Het ziet er heel professioneel uit en wat zijn die flamingo's toch leuk hè. Echt een hele mooie set.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Zo Ellen!! Wat een prachtige set is het zo! Heel mooi met de flamingo's en in deze kleur! Dat zal goed ontvangen zijn!
Petje af!
GerJanne

Angelique zei

Geweldig wat een prachtige set is dit geworden. Mooi het vellum in de envelop, echt een mooi detail. Wat leuk om je eigen inpakpapier te kunnen maken.
lieve groetjes Angelique

alma.heijenk@gmail.com zei

prachtig!!! wat een mooie kleuren, erg stijlvol.

KnutzEls zei

Super mooie set. Daar zal de ontvanger beslist verguld mee zijn.

Rosalien Zwackhalen zei

Wauw, hij is prachtig.
Super gedaan.

De uitdaging was helaas wel een verjaardagskaart met een dier in de hoofdrol. ;)

ANJA 3D zei

Wauw, wat een leuk setje 👍
Groetjes, Anja

Maria V zei

Geweldig en wat een prachtig geheel. Mijn complimenten!! Naar Prenatal....is zo leuk. Wij zijn er pas geweest. Miranda had net even te weinig rompertjes in kleine maatjes. Gelijk ook maar wat kleertjes mee genomen ;) Geniet er van en vast gefeliciteerd met je dochter.

lenywim35 zei

Prachtig setje is dit zo geworden. Creatief uitgevoerd. grts leny

Ans S. zei

Wat een geweldige mooie set.

Groetjes Ans